Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Ik ben vorig jaar (pff zolang geleden alweer) met mijn moeder in Antwerpen geweest. Opzich een leuke stad hoor, en het is natuurlijk wel 'buitenland' maar of het zo anders is als Nederland.. neuh. H&M zit er, Livera en nog meer grote winkelketens die we in Nederland ook gewoon hebben.
Ik zou ook naar Londen gaan als ik jou wasHeb je meteen heel wat cultuur/dingen die je gezien móet hebben
Alleen is het al erg lang geleden dat we er naar toe zijn geweest. Dus ik kan het me niet meer precies herinderen.
littlehorse schreef:London!
Ik ben er vorig weekend geweest en het is echt super om daar lekker te winkelen!
Er zijn echt heel veel leuke winkels!
Vooral nu rond de feestdagen, met alle lichtjes en versierde etalages, het is er alleen nu wel super druk zo rond de kerst.
Esmeralda schreef:littlehorse schreef:London!
Ik ben er vorig weekend geweest en het is echt super om daar lekker te winkelen!
Er zijn echt heel veel leuke winkels!
Vooral nu rond de feestdagen, met alle lichtjes en versierde etalages, het is er alleen nu wel super druk zo rond de kerst.
we wilde in febr/mrt gaat
de mnd dec. kan in geen geval vrij krijgen van me werk
. Ik ga van de zomer ook een weekje naar Istanbul (onder andere ook om te shoppen natuurlijk
)

Wil ook nog graag een keer naar Parijs.