holly schreef:Als ik het goed begrijp...want ook als brief is het te gaotisch en warrig allemaal...zeg je dat je aangesloten was bij een bepaalde instantie, die op een gegeven moment niet meer betaalde.
Om daar iets aan te doen, zocht je een nieuwe instantie, die met jou in zee wilde, maar toen je het contract had opgezegt met de oude instantie, krabbelde de nieuwe instantie terug en zit jij nu met de gebakken peren?
Al weken geen inkomsten, dus ook openstaande rekeningen en deze situatie blijft zo gezellig tot in 2010?
Al maanden geen inkomsten
de nieuwe instantie wil wel, maar krijgt geen groen licht van het zorgkantoor...... en het zorgkantoor heeft besloten dat dit zeker niet met terugwerkende kracht mag.
Citaat:
Kijk, je kunt netjes gaan zitten wachten tot alle tv zenders jouw brief hebben gelezen (god weet ligt ie onder op de stapel, voor eind van de week ofzo), maar je kunt ook de telefoon pakken en mensen met verstand hiervan eens bellen om te vragen of zij wellicht weten waar je aan zou kunnen kloppen voor hulp.
Dat kan namelijk morgen aan het eind van de middag al helemaal duidelijk zijn en eventueel zelfs al geactiveerd.
Wanneer je de zorg hebt over personeel en klanten dan is afwachten niet de juiste houding, maar moet je ergens in jezelf de duivel los kunnen laten en de boel per direct op zijn kop zetten, totdat de boel recht gezet is.
Dat is lef hebben, maar geloof me, het voelt wel heerlijk om je ook eens van die kant uit te kunnen leven

netjes wachten ben ik na 5 maanden wel zat, zeker als je je bedenkt dat ik twee weken geleden nog uitzicht had dat dit goed ging komen door de overzetting naar de nieuwe contractspartij......... met terugwerkende kracht..........