Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zo kun je het alweer zien,
Jij dubbel, ik slik niet altijd braaf mijn pil en gebeurt niks.
Erg fijn dat je het kindje houd
Veel succes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_spekkie_x schreef:Gefeliciteerd
En nu ben ik wel benieuwd: je zegt dat je het driedubbel veilig hebt gedaan? Jij bent dus (neem ik aan) aan de pil: heb je die altijd netjes geslikt? Jullie gebruikten altijd een condoom: nooit iets mee gebeurd?
Ik vind het vooral eng dat je met dubbel voorbehoedsmiddel nog zwanger kunt worden. Dan vraag ik mij af: hoe dan? (En nog erger: aaah, dat kan mij ook overkomen). Vandaar dat ik wel benieuwd ben naar hoe het volgens jou precies is gekomen. Dan kunnen anderen daar misschien weer wat van leren
KiWiKo schreef:ach weet je, zo uit je verhaal merk ik op dat je niet een of andere domme kip bent die niet goed over dingen nadenkt...... jullie hebben het redelijk goed voor elkaar, en daarom zeg ik eigenlijk.............. gefeliciteert joh!!!!
x_spekkie_x schreef:Gefeliciteerd
En nu ben ik wel benieuwd: je zegt dat je het driedubbel veilig hebt gedaan? Jij bent dus (neem ik aan) aan de pil: heb je die altijd netjes geslikt? Jullie gebruikten altijd een condoom: nooit iets mee gebeurd?
Ik vind het vooral eng dat je met dubbel voorbehoedsmiddel nog zwanger kunt worden. Dan vraag ik mij af: hoe dan? (En nog erger: aaah, dat kan mij ook overkomen). Vandaar dat ik wel benieuwd ben naar hoe het volgens jou precies is gekomen. Dan kunnen anderen daar misschien weer wat van leren
rockwitch schreef:Als ik jou verhaal zo lees heb je alles goed op een rijtje, heel goed dat je weer bent gaan eten, je moet toch je kindje laten groeien en dat kan het niet zelf.
Ik denk echt dat jullie je wel redden samen met hulp van je moeder. Je verhaal komt echt heel volwassen over, respect!
Gefeliciteerd!!!
funnyhorses, mijn neef zijn vriendin had gedurende de hele zwangerschap anorexia, en zij at dus amper de TS is weer goed aan het eten zo te lezen, maar ook mijn achternichtje is een gezonde baby en groeit prima. Haar moeder eet echter nog steeds bijna niks.