Adri schreef:Geachte zoekers van paarden,
Aangezien ik in Belgie sinds 1995 de gestolen paarden zoek, belangloos, zowel voor Nederland, Duitsland, Frankrijk, moet ik je toch vertellen dat Horsewatch.nl gestopt is met het zoeken van paarden, aangezien zij geen enkel paard konden terugvinden. Het zoeken naar de gestolen paarden, doe ik uit dierenliefde en niet voor het geld, ik ben helemaal niet rijk, maar wel enorm rijk aan vriendschap van de dieren. Zelf heb ik al een aantal paarden teruggevonden, en dit geeft veel vreugde, maar nogmaals, alles belangloos. Mocht er een stichting komen, ik wens ze veel geluk toe.
Adri
Adri, het is mij, Colin
Van Footwork! Omdat het ons en de eigenaren van Footwork zoveel vreugd heeft gegeven een paard terug te vinden, willen wij een stichting in het leven roepen die alles in haar macht doet om mensen te helpen waarvan ook een paard of pony is gestolen. De Greup Stables heeft zich al als sponsor aangemeld. Zij zijn door de grootse actie enorm geholpen, die wij met zijn allen hebben gevoerd. Daarom denk ik dat een stichting hierbij goed kan helpen!
hmm daar heb je wat aan.. maar ik doe het wel! Stuur mij ook maar een voorbeeld van zo'n folder.. kan ik ze uitprinten en op stal leggen bij mij. 

en hoop dat zo min mogelijk mensen je hulp nodig zullen hebben!
Maar een aantal mensen hebben gezegd eind deze maand te kijken of ze ipv een stuk maand, een beetje geld over hielden