Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JECKYLL schreef:Ik bij de Bart Smit... ging met me mams een kado halen voor een verjaardagsfeestje en toen zei dat meisje achter de kassa of het een sinterklaaskado was ofnie?? Ik vond dat een rare vraag en heb meteen doorgevraagd. Me moeder wimpelde het eerst nog een beetje af en omdat ik bleef vragen heeft ze het me uiteindelijk verteld. Vind het nog steeds een beetje raar dat vooral iemand uit een speelgoedwinkel dat zo vraagt waar veel kindjes omheen staan. Ik vroeg altijd gewoon papier of december papier?
Martine__ schreef:''Maar mam, zwarte piet kan toch nooit door de schoorsteen?''en ''Een paard glijdt toch van het dak af? Dus hoe kan hij daar nou lopen?''
Toen hebben ze het ook maar verteld.
Terwijl zwarte pieten toch ook altijd sportschoenen aan hebben

BETRAPT xD
had ie dan in zn zak zitten nadat ie 'even hout ging halen voor de openhaard buiten' en dan drukte hij er op en ging de deurbel xDJECKYLL schreef:Ik bij de Bart Smit... ging met me mams een kado halen voor een verjaardagsfeestje en toen zei dat meisje achter de kassa of het een sinterklaaskado was ofnie?? Ik vond dat een rare vraag en heb meteen doorgevraagd. Me moeder wimpelde het eerst nog een beetje af en omdat ik bleef vragen heeft ze het me uiteindelijk verteld. Vind het nog steeds een beetje raar dat vooral iemand uit een speelgoedwinkel dat zo vraagt waar veel kindjes omheen staan. Ik vroeg altijd gewoon papier of december papier?
maar dat deed ik al lang niet meer 

Dat past toch niet door de schoorsteen? 
Wat een fantasie haha!
Wég illusie 
haha