Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Gaat dit om het geloof dan?
Citaat:Het is een beetje van een mug een olifant maken lijkt me zo. Trek die dag een rok aan en voor de rest kun je weer in een broek lopen, what's the problem?
Shadow0 schreef:Ik denk dat ik niet geneigd zou zijn een rok aan te doen. Juist omdat het voorlichting is en je een representatieve rol hebt, en de rok niet bij die representatie past.
M_EL_ISSA schreef:Tsja, ik woon toch wel vrij in een christelijke buurt.. hier heb je toch wel de griffo's (Christelijke dus) tegen de niet-gelovige.
Dit gaat zelfs al zover dat er 2 scholen die vrijwel tegenover elkaar staan, eentje christelijk, eentje niet christelijk, niet om dezelfde tijden pauze mogen hebben omdat het anders rellen wordt.
Ook als hier een hele groep griffo's op de fiets gaan, gaan ze in een hele groep, echt niet dat zij jou als niet gelovige aan de kant gaan voor je
Blue_Eyes schreef:M_EL_ISSA schreef:Tsja, ik woon toch wel vrij in een christelijke buurt.. hier heb je toch wel de griffo's (Christelijke dus) tegen de niet-gelovige.
Dit gaat zelfs al zover dat er 2 scholen die vrijwel tegenover elkaar staan, eentje christelijk, eentje niet christelijk, niet om dezelfde tijden pauze mogen hebben omdat het anders rellen wordt.
Ook als hier een hele groep griffo's op de fiets gaan, gaan ze in een hele groep, echt niet dat zij jou als niet gelovige aan de kant gaan voor je
En het doel van dit hier te noemen is...?
kamsel schreef:Je hoeft toch alleen je eigen stageplek te promoten, geen dieren te verzorgen, ga naar de zeeman/wibra/action whatever en voor 10 euro heb je een rokje, legging eronder en klaar..
Dan respecteer je hun wens, jij bent daar tenlotte te gast.
Je bent op die dag het beeld van de MBO opleiding waar je nu stage loopt, denk ook aan hun reputatie.