Damesboxers, waarom geen langere pijpjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:20

Ok wie schrijft zich in voor het beste idee van Nederland? :D

Die van de hema heb ik dus gekocht, waren de langste pijpjes die ik kon vinden. Ze krullen idd wel op (heb de katoenen versie) maar hij gedraagd zich niet als string, denk omdat hij naadloos is.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:20

Bjorn Borg heeft toch de hipster en boxer voor de vrouw.
Ik heb nu die hipsters en als ze nieuw zijn zitten ze wel oké,
maar na 3x dragen denken ze inderdaad dat ze een string zijn :S

SuperLiesje

Re: Damesboxers, waarom geen langere pijpjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 12:30

:= Ik ben blij dat ik niet de enige ben dus :P Misschien moet ik Paul de Leeuw mailen met de volgende teks:

"Lieve Paul, waarom zijn er voor vrouwen geen boxers (BB) met langere pijpjes, en voor mannen wel?"

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:34

De BB's koop ik nooit meer.
Heb zelf maatje XS of S, dus de S van de BB, na 6x dragen denken ze dat ze een M zijn. Helemaal uitgelobberd en zitten ze idd als een string en daarbij zijn ze ook nog eens erg duur.
Heb van de Timco nu een paar, uhm merk dat moet ik even nakijken, deze zitten redelijk. alleen vind mijn hond ze erg leuk en heeft er al 6 kapot gebeten.
Van de string ben ik helemaal af, vind ik niet fijn meer zitten en je schuurt alles stuk als je paardrijdt.
Maar met die geweldige boxers schuurt de binnenkant van mijn been altijd stuk.
De eerste die de langere pijp ontwikkeld! Ik houd me aanbevolen :D

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:35

Ik heb geen slanke dijbenen en zelfs – helaas – overtollig vet aan de binnenkant net onder mijn liezen…

Ik draag de naadloze boxers van de Zeeman en heb nog niet meegemaakt dat ze gaan opkrullen en ook niet dat ze als een string in mijn naad gaan zitten.
En juistum…ben juist een paar jaar terug van hipsters overgestapt naar het rijden met strings vanwege die stof in mijn bilspleet bij het ondergoed met meer stof. (Af en toe even kijken of niemand kijkt, staan in je beugels en sjorren maar…)
Maahaaar met strings heb ik dus juist weer dat die stof op een andere plek, iets meer naar voren dus…de neiging heeft om zich op 1 plek te concentreren, met als nadelig gevolg dat de stof gaan schuren en ik me dus stuk rij aan de voorkant. Zwitsal doet goede zaken!

De boxers van Zeeman lijken tot nu toe behoorlijk goed te werken. Maar ik moet toegeven; gebruik ze pas sinds een maandje ofzo dus misschien heb ik ze nog niet vaak genoeg aan gehad dat ze daardoor gaan krullen…

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:36

Ik heb van de week die van o bleu gekocht en die krullen de eerste keer dragen niet op, is was al helemaal blij. Maar nu ik lees dat ze het na een paar keer wassen wrs toch doen...

Imago01 schreef:
Af en toe even kijken of niemand kijkt, staan in je beugels en sjorren maar…

Oeh herkenbaar dit!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:37

Ik zweer trouwens bij de boxers van de zeeman (3/4 euro per 2)en heb er ook van van cranenbroek (4.50 ofzo per 2)
Zelfs bij de zeeman hebben ze tegenwoordig leuke kleurtjes en ze houden zich prima.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:39

Hihihi, denk dat velen dit herkennen!
Voorzijde moeten plukken is ook geen leuke hoor…achterover kantelen in zadel, de boel naar voren duwen, hand naar die plek - liefst als je bij de kantine vandaan rijdt natuurlijk – en plukken maar. En hopen dat je rijbroek net goed genoeg zit, dus niet à la liplezen maar ook niet à la…sacky broek…

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 12:41

Ohjaa.. heeeel herkenbaar!! Schurende strings met rijden, hoe irritant!! Ik geloof dat ik de zeeman maar eens met een bezoekje ga vereren.. toch maar eens proberen!!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:42

Hmm bij de Zeeman heb ik er eentje voor 2,99. Dan zijn ze wel naadloos en lycra-spul erin verwerkt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:43

In Brabant heb je trouwens de cranenbroek en die verkopen best leuke shorts/ hipsters en moet zeggen dat die me alles meevallen. Ze krullen wel, maar lang niet zo erg als de meeste.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:47

Ik heb echt een ontzettende hekel aan de zeeman (dat gegraai in die bakken) maar misschien moet ik er toch maar even gaan kijken dan. Leuke kleurtjes wil ik juist niet. Ik heb allemaal hipsters met bloemetjes en felle kleurtjes en dat is niet erg charmant onder je witte rijbroek.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:47

Heel bekend probleem en het ergste is als ze dan gaan schuren tussen je benen en het dan uiteindelijk tussen je benen helemaal open ligt en dat is zo pijnlijk en heelaas wil vriendlief graag ook zijn boxers aan en in een strakke broek staat het wat raar die lose ruimte aan de voorkant

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 12:48

Beetje rare vraag misschien, maar hebben mensen ook foto's van de boxers? Kan je iig een beetje de lengte van de pijpjes met elkaar vergelijken :P

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:53

anni rolfi ondergoed in de roze verpakking (microfibre naadloos) van de kruidvat, heeeerlijke dingen! Zitten heel fijn, pijpjes zijn lang genoeg dat ze niet opkrullen en aftekenen. Als je dan toch bezig bent, haal dan ook van die hemdjes in roze verpakking, die zijn best wel lang en gaan tot net onder je kont, heerlijk warm in de winter!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:56

De boxers die ik bij de Zeeman bedoel, die hangen bij overig onderzoek aan aparte haken op rekken, dus geen graaibakken! Ik heb gewoon een aantal zwarte gehaald.
(Heb er ook een blóedhekel aan…)

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:57

en ik dacht altijd dat de boxers bij mij opkrullen omdat ik niet een van de slankste ben. :+
met een string rijden heb ik ook wel eens geprobeerd, maar bij mij gaat dat ding dan steeds hoger zitten. :oo
ik denk dat ik ook maar eens een bezoekje aan de zeeman ga wagen, ik denk dat de zeeman goede zaken gaat doen als dit topic nog groter gaat worden, bokt heeft namelijk aardig wat leden.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:04

Mijn moeder had hier ook altijd last van en reed zich dan door op de opgerolde pijpjes. Nu heeft ze van sloggi een speciaal soort broekje. Is geen correctiebroekje maar heeft wel echt lange pijpjes. Weet alleen niet hoe het heet. Voordeel is ook dat het van katoen is zodat het niet gaat branden.

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:05

Ik heb ze van BXS, die komen van de Action. Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar bij mij blijven ze super zitten! Ook na een aantal keren wassen! De oudste zijn inmiddels al wel een jaar oud denk ik.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 13:06

Action en Zeeman dus.. ik ga ze vanmiddag een bezoek brengen :P en dan doe ik een boxertest :P

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:07

heeey

Wat herkenbaar!
bij mijn BB heb ik er echt enorm last van
of ze rollen op of ze kruippen tussen mijn billen zeer vervelend

nu heb ik vaker BXS sport die zijn wel fijn
je moet ze wel 3 a 4 maatjes kleiner kopen
dan zitten ze heerlijk
ik heb nu 164 in die boxsers terwijl ik in broekken vaker 36/38 heb...
heb ook maatje 158 in mijn BXS zijn echt fijne en om aanteraden ze hebben ze van kinder maatjes tot L
Bij de action voor 3,99 voor 2 stuks dacht ik
Mijn moeder had ze een keertje mee genomen om te kijken hoe ze zaten ze vond ze zelf fijn zitten dus ben zelf ook een bezoekje gaan brengen aan de action....

heb er nu z'n 14 stuks op een gegeven moment gaan ze ook krullen maar dan hebben ze hun geld allang opgebracht
terwijl ik 15 euro per boxer betaal van BB en naar 5 keer ofzo denken ze dat ze 3 maten gegroeit zijn
verschrikkelijk

Liefs

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:09

lindalieneke schreef:
Ik heb ze van BXS, die komen van de Action. Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar bij mij blijven ze super zitten! Ook na een aantal keren wassen! De oudste zijn inmiddels al wel een jaar oud denk ik.

in Weert waar ik op vakantie was hadden ze er kei veel verschillende kleuren heb er toen een aantal meegenomen
en ze zijn indd aanteraden
ik haaaaat de zeeman heel hard ga er ook niet naar binnen allemaal dat gegraai
bij de action is het soms wat doorelkaar maar dat valt meestal wel mee

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 14:03

Wie gaat BB mailen? We dienen massaal een klacht in en eisen onze zuur verdiende centen terug :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 15:20

:= Ben benieuwd wat ze daarop te zeggen hebben :P

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:22

Lang leven de string!

Snachts heb ik wel bjorn borg aan, maar dan gebeurd er niet zoveel :+ Dus blijft t gewoon zitten...