Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:19

RicardoOpa schreef:
Mer1980 schreef:
kaarsjes, schemerlampjes, wierookje, Cd'tje met romantische muziek, veel kussens op de bank, etc etc ;)

al zou ik eerst even wachten tot hij het uit heeft gemaakt met zijn vriendin :=

Waar staat dat dan? :)

in een ander topic ;)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:20

Willy_UrsB schreef:
Mer1980 schreef:
kaarsjes, schemerlampjes, wierookje, Cd'tje met romantische muziek, veel kussens op de bank, etc etc ;)

Staat nergens. als je zoiets zegt zeg dan ook wat je er mee bedoelt..

Ik weet niet op dit nou zo kattig is bedoeld, maar laat ik voor deze keer uitgaan van het goede vd mens, het staat in een ander topic....

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 13:21

WhiteRose schreef:
Lief koken doet heel veel goed voor iemand :)

Ik wil nog wel graag één onderscheid maken... Dat tussen "uit" en "over". Het uitmaken is niet hetzelfde als het hoofdstuk afsluiten, en het lijkt me naar als je daar straks tegenaan zou moeten lopen.

Daar heb je inderdaad volkomen gelijk in. :j

Dat besef ik ook maar al te goed.

En ik ben bereid hem die ruimte en tijd te geven. :)
Absoluut.

Ik zie wel wat de toekomst mij en 'ons' brengt.
Ik denk dat je zulke dingen toch eerst moet ervaren, voor je er een conclusie over kan vormen?
Ik weet niet wat er zal komen, óf er wat komt, dat zal de tijd leren..

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:22

En dan zit je daar straks samen op de bank, je hebt het heel gezellig en romantisch gemaakt, je kijkt elkaar in de ogen en je hart slaat spontaan 3x over. Zou je dan nog de 'kracht' hebben om inderdaad niets te laten gebeuren...? Anders gezegd, ik vind het een beetje de kat op het spek binden, want je probeert het niet voor de kat z'n viool gezellig en romantisch te maken toch ;) In die situatie zou ik zeggen, eerst dat andere boek dichtslaan en meegeven met het oud vuil, en dan pas afspreken...

Edit: 8 minuten geleden had ie nog een vriendin, dus is een afspraakje nog niet aan de orde begrijp ik? Dat bleek namelijk niet echt uit je openingspost, daarin leek het of de afspraak al in de agenda stond :) Maar die vriend houdt dus eigenlijk zijn (nu nog) vriendin nog aan het lijntje terwijl hij al weet dat hij er een punt achter zet en (waarschijnlijk) zeer binnenkort met jou gaat afspreken. Het zou mijn type niet zijn...

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:24

Aangezien die nog een vriendin heeft..zou ik t niet té romantisch maken. Straks gebeurt er iets wat jullie beter (nog) niet kunnen doen in deze situatie :o
Wel je huis extra schoon! :Y) En verder.. Lekker samen koken?
En inderdaad zijn hapjes waar je niet van gaat stinken een goed idee ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:25

Nee,echt netjes vind ik het van desbetreffende jongen ook niet.
Zodra ik zou weten dat ik binnenkort een gezellige date met een andere jongen had,zou ik mijn huidige vriend dezelfde dag nog hierover spreken en het uitmaken.

_Question

Re: Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:33

Oke dus als ik het goed begrijp wil je gewoon wat ideetjes voor als het echt over is bij hem (dus niet alleen uit), gewoon alvast wat ideetjes en niet de bedoeling dat het aankomend weekend al gebeurt.

Ehmmm... Kaarsjes op tafel, leuk filmpje huren, lichtje beetje dimmen, maar niet al te zodat je alleen de kaarsjes nog maar ziet.
Ben benieuwd!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 13:35

_Question schreef:
Oke dus als ik het goed begrijp wil je gewoon wat ideetjes voor als het echt over is bij hem (dus niet alleen uit), gewoon alvast wat ideetjes en niet de bedoeling dat het aankomend weekend al gebeurt.

Ehmmm... Kaarsjes op tafel, leuk filmpje huren, lichtje beetje dimmen, maar niet al te zodat je alleen de kaarsjes nog maar ziet.
Ben benieuwd!

Je begrijpt het volkomen. :)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:37

Volgens mij word er een stuk vergeten:

Ragnaaa schreef:
Maar we vinden elkaar wel ontzettend leuk, en zijn stapelverliefd op elkaar. :)

Hoezo hij neemt de tijd om over zijn vriendin heen te geraken (als ie het uberhaupt al uit maakt), en jullie doen niks tot die dag?

Dat rijmt volgens mij ergens niet met stapelverliefd zijn op elkaar?

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:40

Haha je hoeft echt geen romantisch sfeertje te creeren!
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen als ie nog een vriendin heeft?
Bak chips op tafel, en klaar :P Daar red ie het maar mee!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:43

BraveSpots schreef:
Mer1980 schreef:

Dat lijkt me een hele goeie!

Niet dat ik je fun wil verpesten ofzo, maar ga je niet een beetje heel snel? Ik herrinder me zo uit het hoofd een stuk of vijf topics binnen de laatste maand ofzo (!) waarbij het eerst (vrij heftig) gedaan is met je vorige vriend, dan dat je een nieuwe start wilt maken zonder jongens, vervolgens met de vraag of verliefdheid kan groeien en nu deze waarbij je blijkbaar half iets hebt met een vent die zelf nog een vriendin heeft

Amen, ik heb ze allemaal voorbij zien komen maar nergens gereageerd maar dit gaat wel ver hoor. Van het 1ne uiterste via een enorme omweg naar het andere uiterste. Ik zou me eerst een gaan concentreren op je studie, je nieuwe huisje, en je nieuwe omgeving. Daarbij waarom zou die het bij jou dan niet net zo doen?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:02

Hoop ook dat er verschil gemaakt wordt door TS en haar "aanstaande" tussen liefde en lust ;)

Jeuk is erger dan pijn :+

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:19

chocobroodje schreef:
BraveSpots schreef:
Dat lijkt me een hele goeie!

Niet dat ik je fun wil verpesten ofzo, maar ga je niet een beetje heel snel? Ik herrinder me zo uit het hoofd een stuk of vijf topics binnen de laatste maand ofzo (!) waarbij het eerst (vrij heftig) gedaan is met je vorige vriend, dan dat je een nieuwe start wilt maken zonder jongens, vervolgens met de vraag of verliefdheid kan groeien en nu deze waarbij je blijkbaar half iets hebt met een vent die zelf nog een vriendin heeft

Amen, ik heb ze allemaal voorbij zien komen maar nergens gereageerd maar dit gaat wel ver hoor. Van het 1ne uiterste via een enorme omweg naar het andere uiterste. Ik zou me eerst een gaan concentreren op je studie, je nieuwe huisje, en je nieuwe omgeving. Daarbij waarom zou die het bij jou dan niet net zo doen?

Ook ik had meteen die gedachte toen ik dit topic opende en zag dat jij de TS was :o Meid, werk eerst aan jezelf, MAAK die nieuwe start! Zorg ervoor dat je afhankelijk bent, gelukkig bent en het allemala prima red in je eentje.
Dan komt er vanzelf een vent langs ZONDER vriendin. Want ook al 'doen' jullie nog niets met elkaar, hij spreekt wel veel met je, jullie zien elkaar af en toe (ander topic) en zijn stapelverliefd.. Waarom zou hij dan nog moeten nadenken over zijn andere relatie? Ik vind het vreselijk not done, hij bedriegt zn vriendin ook op deze manier, ook dat zie ik onder vreemdgaan (maar dat is mijn mening) :)
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Denk aan jezelf. Wat hij bij haar doet, kan hij straks net zo hard bij jou doen..

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:09

Ragnaaa schreef:
WhiteRose schreef:
Ik wil nog wel graag één onderscheid maken... Dat tussen "uit" en "over". Het uitmaken is niet hetzelfde als het hoofdstuk afsluiten, en het lijkt me naar als je daar straks tegenaan zou moeten lopen.

Daar heb je inderdaad volkomen gelijk in. :j

Dat besef ik ook maar al te goed.

En ik ben bereid hem die ruimte en tijd te geven. :)
Absoluut.

Ik zie wel wat de toekomst mij en 'ons' brengt.
Ik denk dat je zulke dingen toch eerst moet ervaren, voor je er een conclusie over kan vormen?
Ik weet niet wat er zal komen, óf er wat komt, dat zal de tijd leren..

Jij bent daartoe bereid (hoewel het voor mij persoonlijk niet zo klinkt, en ik denk dat dit soort ideëen als dit topic wel maken dat je minder snel "Nee" zegt, wanneer je denkt dat hij nog niet zover is). Maar wat doet hij? Het is nog niet uit - en toch stapelverliefd op een ander. Mij klinkt het als "in between" - en dan kun je heerlijke avondjes hebben samen, maar dan lijkt het me goed er zelf ook als "in between" tegenaan te kijken :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:14

Nounou, zoals ik het hier lees heeft ie er dus nog eentje :+

Ik zou het zo aanpakken.

Haal hem niet binnen. Als je zo eigenwijs bent, staat er misschien een jaloerse vriendin voor de deur.

Heb je hem toch binnen gehaald, timmer de deur dicht en leg achter de voordeur een honkbalknuppel voor het geval zijn vriendin toch langs komt.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:18

ragnaa.. :) ik ben het wel eens met de rest zoals je waarschijnlijk wel weet :)

ik vind het niet netjes van hem om eerst met jou aan te pappen en vervolgens, als hij een vervanger heeft gevonden, het uit maakt met zijn huidige vriend..

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:46

BraveSpots schreef:
Volgens mij word er een stuk vergeten:

Ragnaaa schreef:
Maar we vinden elkaar wel ontzettend leuk, en zijn stapelverliefd op elkaar. :)

Hoezo hij neemt de tijd om over zijn vriendin heen te geraken (als ie het uberhaupt al uit maakt), en jullie doen niks tot die dag?

Dat rijmt volgens mij ergens niet met stapelverliefd zijn op elkaar?

Precies mijn gedachte.. Wat is de reden waarom hij het nog niet uit heeft gemaakt? Als hij echt stapelverliefd op je is, waarom houdt hij jullie beide nu dan aan een lijntje?

Als hij écht verliefd op je was had hij er direct een einde aan gemaakt...

Zo'n vent zou ik niet willen :n

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 16:12

In je vorige topic las ik dat het een enorm gevoelige, lieve, eerlijke jongen was, maar op de een of andere manier klopt dat niet met het beeld wat ik nu bij hem krijg.

Sinds een paar weken zijn jullie smoorverliefd op elkaar, maar in al die tijd heeft hij nog niet het punt bereikt om het uit te maken met zijn vriendin?

Óf hij is niet van plan het uit te maken met zijn vriendin en houdt jou aan het lijntje: een nare jongen.
Óf hij houdt haar aan het lijntje, terwijl hij weet dat hij met jou verder wil: een nare jongen.

Ik had het wel geweten. Lekker kiezen voor mijn eigen geluk, die jongen had het lékker uit kunnen zoeken en een andere chick kunnen zoeken die er wél intrapt ;)

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 16:19

Ragnaaa schreef:
Het ís nog niet uit, maar het duurt niet lang meer, als ik hem zo hoor.
Hij wil er definitief een punt achter zetten.

Tót die tijd, gebeurt er niets, nada, noppes.
Geen afspraakjes, niets.

Pas als het hoofdstuk écht afgesloten is, dan is hij hier welkom.

En nogmaals; tot die tijd, gebeurt er werkelijk níets.

Weet je wat ik nou nooit snap he? Als hij jouw echt zo leuk vond, was het toch al lang uit met die andere meid?
Waarom moet dat altijd ''niet zo lang meer duren tussen die 2?''
Hij maakt het toch meteen uit of niet? Ik snap dat niet he...
Als ik een ander leuk vind en daar voor zou gaan, dan ga ik toch niet eerst nog weken/maanden met die ander aanpappen alvorens ik het dan toch maar wel uit maak...

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 16:24

licht doet het iig altijd heel goed... zorg voor schemerlampjes en eventueel wat kaarsjes al is dat miss wat overdreven....
lekker kussens op de bank, gordijntjes dicht als je die hebt en dan maar w88

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 16:28

Lekker op de zaken vooruit lopen als hij het eerst nog uit moet maken met zijn vriendin en jij je al drukt maakt over de inrichting van je huisje :+
Naar mijn idee houdt ie jullie beide nog ff lekker aan het lijntje.. Ik was er al lang klaar mee geweest iig.. :n

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 16:59

Ach, ik heb er eigelijk niet zo'n moeite mee dat ze dit afspraakje al plant. Het is Ragna's leven, niet die van jullie. Ik snap heel goed dat jullie dit misschien niet zullen doen, maar voor Ragna voelt het goed, en ik gun het haar gewoon enorm!

Misschien word het wel niks, misschien is die jongen wel een gigantische player die elke maand een ander heeft, maar misschien is zijn verliefdheid ook wel echt. Als ze het niet probeert, zal ze het nooit weten.

Tuurlijk is het niet netjes van die jongen om verliefd te worden op een ander, terwijl hij nog een vriendin heeft. Maar feit is ook dat je verliefdheid niet in de hand hebt, en dat hij in ieder geval zo 'netjes' is om het uit te maken met zijn vriendin. Niet leuk voor haar nee, maar wel eerlijk. Ragna en die jongen hebben nog niets gedaan, en verliefdheid overkomt je. Of je er nou op zit te wachten of niet, of het er al tijd voor is of nog niet, het overkomt je. En ik gun Ragna alle geluk van de wereld, en ik hoop gewoon dat ze dat vind bij deze jongen.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 17:08

zorro schreef:
<<knip>>
Tuurlijk is het niet netjes van die jongen om verliefd te worden op een ander, terwijl hij nog een vriendin heeft. Maar feit is ook dat je verliefdheid niet in de hand hebt, en dat hij in ieder geval zo 'netjes' is om het uit te maken met zijn vriendin. Niet leuk voor haar nee, maar wel eerlijk. Ragna en die jongen hebben nog niets gedaan, en verliefdheid overkomt je. Of je er nou op zit te wachten of niet, of het er al tijd voor is of nog niet, het overkomt je. En ik gun Ragna alle geluk van de wereld, en ik hoop gewoon dat ze dat vind bij deze jongen.
Nee, verliefdheid heb je niet in de hand, daar heb je gelijk in... maar wat je ermee doet wél! Je kunt dan in ieder geval zorgen dat je een punt achter je huidige relatie zet, voordat je verder flirt met 'die ander', vind ik persoonlijk wel zo fatsoenlijk...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 17:09

Natuurlijk kun je altijd verliefd worden, maar wees dan zo netjes om het uit te maken. Niet het een aantal weken maar aan te kijken, zeggen dat je het uit maakt, en het vervolgens niet doet. Want dit is wat hij nu doet. Na al die weken verliefdheid, is hij nog steeds samen met zijn vriendin... zegt al genoeg lijkt mij....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 17:10

Idd, verliefdheid is geen keuze, dat overkomt je.. Maar wat je ermee doet is wel een keuze.. :j