Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Equidea schreef:Nou laat ik ook maar even vertellen hoe ik me erbij voel.
Ik ben 18, woon samen met mijn vriend. Financieel redden we het wel, maar geestelijk...?
Ik weet zeker dat ik een goede moeder zou zijn, maar ook dat het me op dit moment nog teveel zou zijn. Ik haal nu pas een beetje mijn 'mindere' jeugd in.
Wel ben ik hier hele dagen over aan het piekeren... het blijft maar rondspoken in mijn hoofd.
zonnebloem18 schreef:Ik ben nu 23 en zou het houden maar heb op mijn 16de abortus laten doen omdat mijn vriend er geestelijk nog niet aan toe was en financieel hadden we ook helemaal niks.
Ik ging naar school net als mijn vriend, woonde bij mijn ouders.
Ondanks dat het tot nu toe de moeilijkste keuze in mijn leven is geweest weet ik dat het de juist keuze is geweest.
Ik heb het er af en toe nog weleens moeilijk mee want ik ben echt gek op kinderen en had op dit moment liever gisteren kinderen als vandaag maar dat kan gewoon niet.
Hopelijk als we ooit een eigen huisje hebben en alles financieel een beetje voor elkaar dat ik dan wel moeder mag worden.
Marije112 schreef:zonnebloem18 schreef:Ik ben nu 23 en zou het houden maar heb op mijn 16de abortus laten doen omdat mijn vriend er geestelijk nog niet aan toe was en financieel hadden we ook helemaal niks.
Ik ging naar school net als mijn vriend, woonde bij mijn ouders.
Ondanks dat het tot nu toe de moeilijkste keuze in mijn leven is geweest weet ik dat het de juist keuze is geweest.
Ik heb het er af en toe nog weleens moeilijk mee want ik ben echt gek op kinderen en had op dit moment liever gisteren kinderen als vandaag maar dat kan gewoon niet.
Hopelijk als we ooit een eigen huisje hebben en alles financieel een beetje voor elkaar dat ik dan wel moeder mag worden.
Ben je nu nog steeds samen met diezelfde jongen?
Hoe reageerde hij toen je zwanger was?