Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:16

Je boeltje bij elkaar pakken en opstappen. Dit schiet niet op!
Regel vanaf ergens anders dat het huis wordt verkocht en dat jij je centen krijgt.

Als ik het goed begrijp staat de hypotheek op jou naam en het huis op de naam van je vriend?
Kan dit wel? Moet dit niet gelijk zijn als er geen sprake is van een samenlevingscontract of huwelijk? Iemand met verstand hiervan?

kamsel

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:31

Ik begrijp dat 80% van haar salaris is meegeteld voor de hypotheek. Dat hij dus bij het kadaster als eigenaar staat en bij de bank jullie alletwee als eigenaar?

Zou iig weggaan daar, wat heb je aan zo'n dweil van een vent?
Laat je uitkopen of het huis te koop zetten.
Maar blijf iig niet aan zo'n pluisje hangen.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:31

Lieve schat, Ga daar alsjeblieft weg en maak je leven weer op orde.
Zoek een lieve man die je wel waard is

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:33

ik zou allang vertrokken zijn,je word denk ik niet gelukkig van dit leven,ik zou zeggen maak je leven gelukkig zonder hem..er is niet een hand vol mannen maar een land vol ;)
succes en veel sterkte

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:35

Joyckuh schreef:
sarona25 schreef:
wij hebben eigelijk sinds dag 1 altijd ruzie waar ook geweld bij komt

Vanaf dag 1 al, waarom is dat dan ooit een relatie geworden?

Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachte!? Ik vind het verhaal behoorlijk onduidelijk om eerlijk te zijn.
Je hebt het de hele tijd over respect, maar zoals ik het lees heb jij ook geen goed woordje over die kinderen te zeggen.

Affijn, een relatie met geweld werkt niet, en zal niet werken ook. Zoek hulp want je wordt hier toch niet gelukkig van?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:38

laat je uitkopen of gooi hem eruit...ik zou echt niet meer bij hem blijven, het is altijd moeilijk als er kinderen bij komen kijken
maar vanaf dag 1 al ruzie met geweld....nee das niet gezond !

en uit je verhaal begrijp ik dat hij ook niet erg volwassen reageert, hoe oud is ie in hemels naam hij heeft een dochter van 13 kom op....

sterkte hoor !

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:48

sarona25 schreef:
kan je vertellen wat je niet begrijpt kan ik het even duidelijk fuormuleren

ik snap niet wat je er nog zoekt.
en blijkbaar kan hij beter terug gaan naar zijn ex aangezien hij elke keer snel naar haar toe rent meid doe jezelf een groot plezier en ga daar weg. vanaf dag 1 al ruzie snap niet dat je het al 2.5 jaar volhoud.

en je verhaal was ook erg lang en verwarrend om goed begrijpend te lezen. maar goed ik zou daar weggaan je vind heus wel iemand die wel echt gek op je is en normaal is.

succes

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:52

Jee meidje wat doe je jezelf aan! Wegwezen en rap! Het belangrijkste is dat je daar wegkomt! Dat geld komt later wel. Ik zou bij het juridisch loket binnenlopen en vragen wat je kunt doen. Maar je hebt het jezelf erg moeilijk gemaakt door geen samenlevingscontract te tekenen.
Wat de relatie betreft: Jullie hebben elkaars grenzen zo vaak overschreden. Elke keer denk je, als hij dit doet dan...... maar jij bent steeds gebleven. Er is 0,0 % respect voor elkaar, anders zou het niet zo escaleren. In dit geval maakt het niet zoveel uit waar de schuld ligt want jullie zijn beide hartstikke fout! (zover ik uit het verhaal kan halen)
Heel veel sterkte met het regelen van alles!!! Probeer een mediator (bemiddelaar) te regelen, dat zou eigenlijk het beste zijn.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 12:33

nou mensen gister om hafl 5 in slaap gevallen.

Even over mijn reactie over zijn kinderen ik heb in het begin alles getollereerd dat ze alles kregen ondanks dat wij alles nog moesten opbouwen hun kregen de duurste dingen xbox om de haverklap nieuwe spellen daar voor noem het maar op.

en met die kleine heb ik helemaal geen probleem het is die tiener dochter van hem ik kan gewoon niet tegen arrogante mensen en zij spant daar in gewoon de kroon.

en dan nu het samenlevingscontract we hebben getekend voor een hypotheek waar dat in zou zitten maar alles werdt veel hoger en het geld was er niet om nog een samenlevingscontract te nemen. vandaar dat die er dus niet is en later werdt het verhaal ga eerst maar eens veranderen dan zien we wel of dat er komt.

Ik heb hem leren kennen op het bedrijf waar hij werkt en ik kwam daar als uitzend kracht binnen maar zijn chef die heeft er voor gezorgt om te gaan roddelen dat ik daar weg gestuurd werdt.
Toen kwam ik op een bedrijf waar de functie te zwaar was en mijn periode vna mijn abortus die niet geaccepteerd werd door collega's.
Toen ging ik naar een bedrijf hier in de buurt en kreeg ik naar ene half jaar een jaar contract.
Maar wij belde altijd tussen de middag en sms de heel veel en dankzij ruzie's die ik niet nmeer kon verbergen is mijn contract niet verlengd.

Toen kwam de periode dat ik te laks ben wezen zoeken en heb ik 2 maanden thuis gezeten. kon toen gaan werken in de zorg , maar daar maakte ik te weinig uren dus weer verder solliciteren en toen kwam ik bij het laaste bedrijf een tijdelijke opdracht waarbij mijn opdracht gever ook gelijk zou kijken voor andere functie's en toen kwam ik op straat geen werk en zoeken en zoeken enz enz.
Wel gesprekken maar daar kwam uit leuke jonge dame, erg gemotiveerd maar er is een ander met meer ervaring.
nu werk ik tijdelijk in de koekjes fabriek s'avonds en vanaf maandag ga ik van 10 tot 2 in een hotel als kamermeisje aan de slag.

Ik ben er mee bezig maar bij hem ik heb alles kapot gemaakt ik help iedereen naar de klote.
ZIjn redenatie op dingen is heb al honderd duizend keer dingen gezegd dus op een gegeven moment ga je naar iemand ( je ex ) om daar je verhaal te doen.
Heb gezegd daar trap je me heel hard mee dat heeft me z'n pijn gedaan .
MAar het is gewoon zijn mening meneer heeft maar een fout en dat is dat hij me slaat

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:41

En jij hebt de fout dat je dat laat gebeuren!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 12:43

ik heb last van verlatingsangst ben bang hem kwijt te raken het niet meer in de hand hebben.
en denk dan hij heeft ook die hele goeie kanten.
en dan kom ik alleen maar dieper in de oliebol

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:45

sarona25 schreef:
ik heb last van verlatingsangst ben bang hem kwijt te raken het niet meer in de hand hebben.

meid ik heb tot nu toe nog geen goede kanten van hem gehoord.
pak aub je spullen je vind wel iemand anders.
is makkelijker gezegt als gedaan dat weet ik
maar ik kan me niet voorstellen dat jij gelukkig wordn van elke dag ruzie maken of wel?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:48

sarona25 schreef:

Hij slaat je, misbruikt je, (hypotheek) en chanteerd je (samenlevingscontract). Ik zou hem op marktplaats gooien onder gratis af te halen!
Waarom accepteer je dit?

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:51

chocobroodje schreef:
sarona25 schreef:

Hij slaat je, misbruikt je, (hypotheek) en chanteerd je (samenlevingscontract). Ik zou hem op marktplaats gooien onder gratis af te halen!
Waarom accepteer je dit?

gratis af te halen zo snel mogelijk stata vreselijk in de weg :') _O- (sorry)

ik ben het met chocobroodje eens.
meid pak echt je spullen. hij is jou niet waard laat het hem uitzoeken verbreek het contact en bouw een nieuw leuk leven op. (ja is weer heel makkelijk gezegt ik wete het O:)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:51

Wat is nu de reden dat je niet bij hem weg wilt gaan?

1) verlatingsangst (al moet je imo zelf weggaan)
2) je houdt nog van hem (maar zo heb je ook veel verdriet en bent niet gelukkig en verandering zit er na zo'n tijd ook echt niet meer in)
3) hypotheek (al het geld van de wereld is het niet waard om je ongelukkig te voelen)

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 12:52

ne edat wordt ik ook niet maar meneer denk dat als we er een streep onder zetten en weer gezellig door gaan dat dat kan en dat level ben ik gepasseerd.

En hij doet heus wel goeie dingen hoor.
Hij si is echt niet alleen maar slecht maar er zijn gewoon dingen die niet kloppen.
Hij heeft tot op het laaste moment mijn paard betaald en toen kon het echt niet meer, maar zijn woorden daarbij waren het is maar een paard terwijl paarden mijn leven zijn.

en zijn verhaal is ook altijd wie betaald jou studie schuld ik hoor niemand die zo gek is om dat te doen. en zo waren er nog een paar maar die heeft mijn ex ( logisch na dat ik hem in de steek had gelaten ) achter gehouden dus die kwamen met een laatste dreigbrief.

Maar meneer hoor je niet over het feit dat in onze hypotheek een schuld zat van 30000 euro van zijn vorige relatie en dat mevrouw nog eens ook geld mee moest hebben wat wij hebben moeten lenen.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:54

Maar waarom wil je niet bij hem weg?
Goeie dingen of niet - jullie gaan niet goed samen!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:55

Is het geen idee om een rechtswinkel binnen te lopen?

Ik zou iig als de sodemieter weg gaan daar :n

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 12:55

misschien ben ik ook wel het meest grote naiefe wezen op aarde maar dan dnek ik we kregen iets we hebben zijn scheiding over wonnen, mijn abortus, het niet hebben van een huis en dus op een camping staan, dan bij een vriend en dan eindelijk naar een jaar een huis, menig ruzie hebben we weer goed gemaakt zijn we uit gekomen.

Maar het is nu gewoon omdat ik bij mezelf heb gezeg dik wil niet dan hij mijn leven lei, ik ga niet overal ja en amen op zeggen.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:56

meid daar gaat het niet om.
het gaat er niet om of hij jou paard betaald enz. je paard is nu alsnog weg toch?

en hij slaat je enzo al kreeg ik elke dag 1000 euro van me vriend als hij me slaat ben ik weg. ik kan dan niet gelukkig zijn.
en het draait nniet om geld in een relatie tenminste nie bij mij

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:56

Ga naar je tante en neem afstand, hij denkt dat je niet weg gaat, neem een goede advocaat in de arm en weg daar, dit komt niet goed(is nog nooit goed geweest) en hij heeft net zo min respect voor je als zijn dochter, zullen ze ook nooit krijgen als je je als een voetveeg laat behandelen, succes.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:57

Waarom ben je nog niet weg je bent niet wijs dat je blijft?. Laat hem lekker voor de kosten opdraaien dan wordt hij vanzelf wakker. En zal het wel veranderen. Tja eventuele verliezen zal je idd moeten delen naar verhouding. Je ziet maar hoe stom het is om dit soort zaken niet te regelen en vooral omdat hij kinderen heeft.

Neem contact op met een advocaat zij kan via de raad van rechtsbijstand en je salaris hulp regelen.
Dus dan heb je een advocaat een minder bedrag.

Je laat je nu gewoon pesten en uitbuiten en dat is altijd stom. Oja bij slaan de politie bellen die kunnen je ook op weg helpen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:00

Dus hij laat je ook nog opdraaien voor het onderhoud en de schulden van zijn ex- je bent echt naief, wees gerust, van een kale kip kun je niet plukken en volgens mij ben je zonder deze man heel wat beter af.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:01

iedereen heeft gewoon weg gelijk maar die stap zetten ;(
Als ik hier weg ga heb ik geen werk en als ik werk heb dan zal ik alles moeten inleveren naar schulden

Oh dames Hierna wil ik echt geen man voorlopig hoor dan ben ik genezen :r _-:( 8)7 en anders is het iemand die heel diep door het zand moet

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:03

sarona25 schreef:
iedereen heeft gewoon weg gelijk maar die stap zetten ;(
Als ik hier weg ga heb ik geen werk en als ik werk heb dan zal ik alles moeten inleveren naar schulden

Oh dames Hierna wil ik echt geen man voorlopig hoor dan ben ik genezen :r _-:( 8)7 en anders is het iemand die heel diep door het zand moet

ja en???. Dan maar ff hard werken desnoods 12 uur per dag?. Dan ben je er vanaf als je je nu nog doorgaat is alles wat er nu gebeurt je eigen schuld.

Ik ben afgelopen jaar opnieuw begonnen met een fulltime baan en een 2ling van ruim een jaar (hij flipte) ik heb keihard geknokt en gevochten maar heb alles nog paard, huis, kids en mijn goede baan. Heb het zelf gedaan met een beetje hulp van mijn buurt.

Kom op van de bank af met je *@&^@ @% en DOE wat met je leven.