Kan inderdaad een blackout of wat dan ook zijn, maar ik doel ook niet alleen op deze kassiere, maar gewoon in het algemeen.
En dit als voorbeeld genomen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ach tegenwoordig denken de winkelende mensen dat caissiéres (wat trouwens met een C wordt geschreven, zelfs dat heb ik op de basisschool geleerd) totaal geen fouten maken. Ik zal je even uit de droom helpen TS, wie weet heeft dat meiske helemaal geen andere keus om in de supermarkt te moeten werken.. en iedereen maakt fouten! Zelfs als je net nieuw bent of je het gewoon even niet meer weet!!!!!
rasta_love schreef:een keertje ging ik met een vriendin iets lekkers halen.. cassiere had 1 cent wisselgeld te kort, gelijk een heel drama omdat ze het ons niet kon terug betalen, ik had echt zoiets van laat maar zitten, 1 cent is toch niet zo veelen een andere keer hadden we 10 cent te kort, gelijk een kwartier staan wachten todat er 1 pak koek afgehaald was (van die bon)
Angel___ schreef:Ik zit zelf ook achter de kassa en vind het heel fijn als iemand wat bijlegd zodat het makkelijker terug geven word
Maar soms heb ik het geld al in mn handen. en dan komen ze er mee. En dan zeg ik ook: is niet nodig, is me al gelukt etc.
Oeless schreef:Dat doe ik toch ook nergens??
Ik corrigeer enkel, dat word blijkbaar ook wel gedaan als ik een fout maak.
Shadow0 schreef:tanya89 schreef:Het gaat hier niet over typfouten maar over het terug geven van geld, toch?
Nee, het gaat ook om het gemak waarmee mensen anderen veroordelen. En om hoe makkelijk het is om andermans fouten te zien, en hoe makkelijk je je eigen vergissingen over het hoofd ziet.
Oeless schreef:Dat niet iedereen een keuze heeft snap ik ook, maar de baas in het verhaal die kan zo'n persoon toch niet blijven houden?