__Possie__ schreef:Spaarders kunnen binnen 3 maanden hun geld terug verwachten. Dat is wat manlief te horen gekregen heeft.
En het probleem is idd dat vorige week veelal mensen errug dom zijn geweest om al hun geld weg te plunderen om gewoon 100% ervoor te zorgen dat de DSB failliet zou gaan!! Als al die mensen dat nou niet gedaan hadden was er gewoon helemaal niks aan het handje, maar al die mensen zijn gewoon hartstikke dom bezig geweest ook, dus niks alleen de DSB maar ook al die mensen en ook die mensen die zowel de hele website van de DSB vorige week volledig gekraakt hadden zijn gewoon enorme zielepieten!!
Maar de voetbalclub AZ loopt geen gevaar!!
Ik vind het enorm sneu maar ook enorm zielig hoe al die mensen vorige week de hele DSB leeg geplunderd heeft en daardoor is de bank dus definitief failliet verklaard!!
ECHT DANK JE WEL MENSEN!!!! (oke voordat jullie me aanvallen, ik wil dat voor de DSB echt niet goed praten want ook hun hadden wat beter hun werk kunnen doen, maar ook al die mensen hadden beter en helderder na moeten denken!!!!!)
Precies. Vandaag ook over gehad met ouders. Die hebben hun spaarrekening daar, maar maken zich ook niet druk. Is tot 100.000 gegarandeerd door de staat ('hehe, gelukkig' zei mijn moeder, 'zitten we daar nét onder!'
zou ze willen
)
Hoe dan ook, die sukkel die riep dat iedereen zijn geld er weg moest halen en paniek zat te zaaien, dié heeft dit op zijn geweten. Vervolgens gáát iedereen zijn geld weghalen, et voila: bank failliet. Iedereen had z'n centjes er gewoon moeten laten staan.
Overigens heb ik er een lening lopen, weet ook nog niet zo goed wat daarmee te doen. Weet niet eens hoe ik die automatische afschrijving stop zou moeten zetten.
En nu bedenk ik me nog iets... ik heb daar krediet, en in geval van nood laat ik wat geld terugstorten... maar dat kan nu natuurlijk niet meer? Das wel poedersuiker eigenlijk