De ander is hierin totaaaaaal geen probleem, haha.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragnaaa schreef:suusiejj schreef:Ik ga dit volgen....*zucht een keer heel diep*
Heb je hetzelfde 'dilemma'?
Ragnaaa schreef:Maar weet je wat het is, Suzanne?
Ik kan mezelf niet recht in de spiegel kijken en zeggen dat ik slechts PUUR vriendschap voel.
Dat lukt niet.
Ik heb geen verliefde kriebels, maar dat maakt hem niet minder leuk.
Hij is echt een lieve jongen, met het hart op de juiste plaats.
Dat waardeer ik echt aan hem, en dat maakt hem toch op een bepaalde aantrekkelijk voor mij.
Saskia9 schreef:@t Suusiejj.. lastig he?
Ik heb dus helemaal niet eens gezoend of niks.. wij zitten echt in de elkaarlerenkennenfase haha!
Saskia9 schreef:Precies!
Sommige mensen zijn ontzettend verliefd,zitten op een enorme roze wolk.. blijken na de roze wolk fase echt elkaars tegenpolen te zijn en de relatie nooit gaat werken.. kijk,en DAT wil ik dus niet meer.. ik wil iemand echt leren kennen.. zowel goede als slechte punten..en dan pas mezelf toe durven geven aan het gevoel.. al is mijn gevoel nu even een rommeltje..omdat ik dus wel al iets voel.. en toch niet durven toe te geven he.. pfff lastig!
Macusa schreef:Weet je dat daar een enorme hoeveelheid zelfdiscipline voor nodig is? Als je alleen bent is een arm om je heen best fijn. Wat mij opvalt is dat de meeste mannelijke singles daar ook gewoon voor uitkomen, dat zij behoefte hebben aan een fysiek contact, maar volgens mij is dat toch niet de basis voor een serieuze relatie. Geduld en zelfbeheersing hebben dus.
Macusa schreef:Saskia9 schreef:Precies!
Sommige mensen zijn ontzettend verliefd,zitten op een enorme roze wolk.. blijken na de roze wolk fase echt elkaars tegenpolen te zijn en de relatie nooit gaat werken.. kijk,en DAT wil ik dus niet meer.. ik wil iemand echt leren kennen.. zowel goede als slechte punten..en dan pas mezelf toe durven geven aan het gevoel.. al is mijn gevoel nu even een rommeltje..omdat ik dus wel al iets voel.. en toch niet durven toe te geven he.. pfff lastig!
Is ook mijn visie, maar valt niet mee als je tot over je oren verliefd bent
Ragnaaa schreef:Macusa schreef:Weet je dat daar een enorme hoeveelheid zelfdiscipline voor nodig is? Als je alleen bent is een arm om je heen best fijn. Wat mij opvalt is dat de meeste mannelijke singles daar ook gewoon voor uitkomen, dat zij behoefte hebben aan een fysiek contact, maar volgens mij is dat toch niet de basis voor een serieuze relatie. Geduld en zelfbeheersing hebben dus.
Mooi verwoord, Macusa.
En weet je, die jongen die zo gek is op mij, is zo totaal níet.
Hij is ontzettend geduldig, begripvol en eerlijk.
Het is een gevoelig typje, geen 'harde' vent, maar juist iemand die zijn diepste 'ik' laat zien.
Zich niet schaamt om die gevoelens naar mij toe te uiten.
Het is een gevoelige jongen, met zijn hart op de juiste plaats, en goudeerlijk.