Dit soort aanzoeken vind ik echt super, en t mooiste is natuurlijk dat hij JA zei.
Mijn zwager heeft voor mijn schoonzus ook zoiets gedaan. Ze had van haar werk zogenaamd een prijs gewonnen, een rondvlucht boven ons eiland. Toen kreeg t vliegtuigje natuurlijk motorpech en moesten ze een noodlanding maken op militairvliegveld De Kooy in Den Helder. Daar stonden alle brandweerwagens al bij de landingsbaan, en hij zat er dus ook in 1. Toen ze geland waren heeft hij haar ten huwelijk gevraagd en natuurlijk zei ze ja. Hij was vrijwilliger bij de brandweer, dus kon t zo regelen. Heeft zelfs nog in t brandweerblad gestaan.
Annetje
Geplaatst: 11-10-09 10:44
Sj wat ontzettend leuk! En natuurlijk geweldig dat hij ook écht niets doorhad!
Hee GAAF zeg gefeliciteerd en toen ik de eerste foto's zag herkende ik het daar gelijk wij zijn vorgig jaar of het jaar daarvoor er geweest op de open dag. deden ze toen ook erg leuk
Wat ontzettend leuk gedaan. Ook echt leuk dat die brandweer zou goed heeft meegewerkt! Haha je mannetje was vast heel verrast! Veel plezier samen! en gefeliciteerd.
Wat super tof dat je dit zo hebt kunnen doen! Op naar de trouwdag!
Liefs
Bruintje_87
Geplaatst: 11-10-09 11:04
Heel leuk gedaan zeg! Vind jullie samen ook een heel leuk en lief stel.
Maar toch, en nu niet aangevallen voelen! Vind je het niet jammer, dat hij jou niet heeft gevraagd? Ik ben op dit gebied van de oude stempel en zou toch graag willen dat mijn toekomstige man dan mij ten huwelijk vraagt. Al hoor ik het indd steeds vaker, dat de vrouw de man vraagt. Hier bedoel ik niks flauws mee!