jeetje 5 minuten geleden onweer gerommel en gedoe in de verte..nog geen 2 minuten geleden regen voor en 1 minuut later hoor ik het ook op de achterkant klettere..en onweren :S..niet te geloven waar dat ineens vandaan komt allemaal..
dejavu schreef:Ik heb nog aan je gedacht, Cyntje. dank je Mijn schoonpa ook, die belde direct al! Ging er hier goed op, was gelukkig net klaar met voeden maar de kleine kon er dus niet echt van slapen
hier gisteravond ook knetter boem boem.gatver.Ben ook niet zo'n held en al helemaal niet als ie maar 3 tellen tussen de flits en donder is.
Heerlijk weer! Zat vanochtend vroeg (8.15) al op het paard. Heerlijk in het zonnetje, met een rode lucht!
Wat een nacht....Storm en veel regen, dus alles klapperde....Maar nu zonnetje en de wind is ietsje minder!
Het regent soms echt heel hard! Ik zat net in zo'n stortbui, kwam helemaal verzopen thuis terwijl het maar 5 minuten fietsen is .
O hier onweerde het gisteravond ook al weer zo erg. En weer was ik alleen thuis. Grrrr ik kom maar niet over mijn angst heen. Vandaag regende het om kwart over 7 even een stortbui maar de rest hebben we zon gehad.