Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Arabesk schreef:nee pesten zeker niet, maar het geeft toch wel een gevoel van genoegdoening ofzo
Idd, ik zou me nooit tot hun niveau verlagen..Maar ik zou wel mijn neus de lucht insteken (bij wijze van!) als ik diegene tegenkom
Arabesk schreef:Ik heb enorm genoten van het feit dat ik met mijn band speelde in de woonplaats van die vroegere arrogante figuurtjes die zichzelf al in een musical zagen spelen.
En ik stond daar op te treden en zij zaten in het publieken spraken me daar na aan en toen hoorde ik hoe het met ze verlopen was. UItgerekend de irritantste jongen had met het irritantste meisje gekregen en hun relatie was één groot drama geworden en niks toneelschool of musical.
celano schreef:Maar haal je daar genoegen uit? Door hetzelfde te doen als zij toen deden?
Bonita_Bon schreef:celano schreef:Maar haal je daar genoegen uit? Door hetzelfde te doen als zij toen deden?
Mwah 4 jaar lang er alles aan doen om iemand tot wrak om te toveren, tsja, als diezelfde gozer mij dan probeerd te zoenen is het HEERLIJK om hem zichzelf heel even een loser te laten voelen.
Joyckuh schreef:Ik hoorde er vroeger ook niet bij, niet echt gepest, maar ik hoorde er niet bij. Dat heb ik op de middelbare zelf goed gemaakt. Ik ging niet met de populairde bitchen om, wel met de ''buitenbeentjes''. Mijn interesseert het niet of ik ergens wel of niet bij hoor. Ik ben mezelf, altijd al geweest, en daar veranderd ik niks aan
Maar inderdaad, al die pestkoppen van toen, die mooie meiden, stoere jongens, daar blijft maar zo weinig van over he
ChantalSmook schreef:Joyckuh schreef:Ik hoorde er vroeger ook niet bij, niet echt gepest, maar ik hoorde er niet bij. Dat heb ik op de middelbare zelf goed gemaakt. Ik ging niet met de populairde bitchen om, wel met de ''buitenbeentjes''. Mijn interesseert het niet of ik ergens wel of niet bij hoor. Ik ben mezelf, altijd al geweest, en daar veranderd ik niks aan
Maar inderdaad, al die pestkoppen van toen, die mooie meiden, stoere jongens, daar blijft maar zo weinig van over he
Ik denk dat het ook is dat het op dat moment zoveel 'lijkt' maar dat het achteraf allemaal toen eigenlijk ook wel mee viel.
Citaat:Goof: Dat valt mij ook op ja, maar anderszijds, als je 12 bent is iedereen nog mager, althans, de meeste.
Goof schreef:Citaat:Goof: Dat valt mij ook op ja, maar anderszijds, als je 12 bent is iedereen nog mager, althans, de meeste.
Ik zat in mijn herinnering even iets later dan 12 jaar, een jaar opf 16/17. Degenen die toen hyperslank waren zijn nu vaak echt een stuk dikker.
Ik lijk wel eens de enige te zijn die nu een jaar of 12 later nog steeds hetzelfde figuur heeft. Kennelijk ben ik meer een uitzondering dan degenen die aangekomen zijn, ik vraag me gewoon altijd af hoe het zo komt.