Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katuwr schreef:Even iets wat ik me afvroeg; waarom heb je het steeds over veearts terwijl het een kat is?
sander_lotte schreef:Ik ben net terug van de dierenarts, en ik heb ongelofelijk goed nieuws!
De dierenarts heeft de wonde heel goed bestudeerd, en hij kwam tot een nieuwe conclusie(woensdag zag alles er totaal anders uit)
Hij heeft het gebroken pootje volledig afgetast, en hij denkt dat de wonde en de breuk NIET op dezelfde plaats zijn! Dus er is een breuk, en een wonde, maar misschien is het toch geen open beenbreuk!
Hij heeft ook geroken aan de wonde, en de scherpe geur(die wijst op een infectie) is bijna weg. Hij zei dat de kans groot is dat ze haar pootje kan behouden. De wonde ziet er ook echt veel beter uit dan woensdag! Ongelofelijk hoe snel dat gaat!
De dierenarts heeft haar weer een antibiotica spuitje gegeven en hij heeft de wonde goed ontsmet. Maandag avond moet ik weer terug gaan voor een nieuw spuitje.
Het blijft in ieder geval afwachten, het is uiteraard nog niet genezen... Maar het is al een goed begin!
sander_lotte schreef:@ bigone: Het enige dat ik weet, is gewoon een bejaardentehuis. Ik weet niet of tijdelijke zorg daar ook mogelijk is, maar al was dat zo, alle bejaardentehuizen zitten helemaal vol(onze buren hebben een jaar op een wachtlijst gestaan voor ze ergens terecht konden).
yvonnedv schreef:Vaak hebben verpleeghuizen voor korte durende zorg wel plaats.
Mooi dat Benji de verzorging van de wond zo goed toelaat anders was je nog verder van huis.