Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Voor 2 volwassenen, 2 katten, een hond, 2 paarden, een hamster en een reptielheb ik per week 60 tot 70 euro te besteden.
Het ligt aan de week of dit lukt ja of nee. Als ik dure dingen nodig heb (Wasmiddel, shampoo, zeep) dan lukt het me niet om daar aan te komen. Andere weken gaat het wel.
Ik bekijk ieder aanbiedingskrantje en koop alleen maar B-merken en groenten van het seizoen en van de B-supermarkt. Ook maak ik nog veel zelf. Ongebreideld shoppen is er niet bij voor dat budget,maar het is met wat passen en meten best te doen.
Unwritten schreef:http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=&cour ... fServings=
Alle budgetrecepten
Wat wij ook doen, omdat ik en broertje ivm onze studies vaak laat thuis zijn, wat we overhouden aan eten, invriezen
mo_van_dijk schreef:Ik weiger sommige artikelen voor de volle prijs te kopen: wasmiddel, toiletpapier, keukenrol, vlees, schoonmaakmiddelen en toiletartikelen. Dit koop ik meestal in grote getalen in de aanbieding. Hier ben ik als ik het jaarbedrag over de maanden smeer nog 15 euro per maand aan kwijt.
zij schreef:Barmat schreef:Voor 2 volwassenen, 2 katten, een hond, 2 paarden, een hamster en een reptielheb ik per week 60 tot 70 euro te besteden.
Het ligt aan de week of dit lukt ja of nee. Als ik dure dingen nodig heb (Wasmiddel, shampoo, zeep) dan lukt het me niet om daar aan te komen. Andere weken gaat het wel.
Ik bekijk ieder aanbiedingskrantje en koop alleen maar B-merken en groenten van het seizoen en van de B-supermarkt. Ook maak ik nog veel zelf. Ongebreideld shoppen is er niet bij voor dat budget,maar het is met wat passen en meten best te doen.
ook voor de paarden??? eet je zelf wel???