Gelukkig wonen wij niet in Sydney, maar wij hebben ook erg raar weer gehad. Normaal gesproken is het bij ons erg droog rond deze tijd van het jaar, maar wij hebben dus ontzettend veel regen, hagel, onweer en harde wind gehad. Ik moet zeggen dat ik dat liever heb dan die stof.
Westernfreak
Geplaatst: 24-09-09 07:08
Mijn broer vond het wel mooi.
Hij heeft weinig last gehad van het stof door de ramen gewoon dicht te houden. En zijn auto is nu rood
Ik had gisteren wat foto's gehad van kennissen uit Sydney. De stad ziet er maar bizar uit met die rode waas. @ Ozzie: begrijpelijk dat je liever de regen hebt, de oorzaken van het stof zijn natuurlijk ernstig genoeg.
Ziet er heel appart uit, je zou bijna denken dat je op Mars loopt!
SAKKIA
Geplaatst: 24-09-09 11:15
potverdikkie schreef:
Ik neem aan dat die hond van diegeen is die die foto gemaakt heeft? wel bizar indd!
Hahaha denk het wel, maar het eerste wat ik dacht was: Oh wat zielig iemand heeft zijn hond vastgebonden aan een bankje achter gelaten
Mooie foto's zijn het Ziet er echt bizar uit......
Marchador
Geplaatst: 24-09-09 11:26
Bizar zeg, je zou haast denken als je wakker wordt: Dit is het einde.. Die hond viel mij ook gelijk op, vast aan een bankje, hoop ook dat die van de fotomaker is.
Tuurlijk wel en anders is dit misschien wel één van de drukste wandel/hardlooppaden van Sydney (volgens mij is het het wandelpad tussen Bronte en Bondi), dus over de hond zou ik me niet al te druk maken. Ik vraag me wel af hoe je kunt hardlopen in het stof.