Maak het, of kraak het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:13

Marije112 schreef:
Vanish, maken! Als je je kleding in een Emmer met heet water en wat vanish doet wordt het hartstikke schoon!

Inderdaad vanish. Ik gebruik het standaard bij mijn witte was in. Geen deo vlekken in je witte shirtjes, zelfs de vlek van vloeibare make- up was er uit.
Ook maken: Ossegalzeep.
Een produkt van jááááren oud ( uit grootmoeders tijd) Voor alle vlekken die er helemaal niet uit te krijgen zijn

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:40

ik heb weer een paar

makers:
bourjois paris, express eye makeup remover
&
dr. van der hoog, chocolade masker, ruikt alleen al lekker
&
rexona deo, crystal clear aqua

kraken:
- new maybelline, dream satin liquid
& hema tandpasta (eigen merk)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:44

Maker: -Robijntje wasverzachter creme met jajoba *heeeeerlijk *
- Niveau haarhersteller, word heerlijk zacht en ruikt lekker :)

Kraker: niveau gezicht lotion, zie geen verschil en euhm hoe heet die zooi nou.. handenverzachter *naam kwijt* voel gene verschil:P

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:46

Kraken: blue wonder. Zowel de blauwe. stinkt als de ziekte en werkt voor geen meter.

Ben schoonmaker dus weet nog wel meer zooi! Eerst even peerdjepesten en dan kom ik weer!

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:49

Shego schreef:
garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!

Inderdaad, deze heb ik ook gehad.

Gliss kur asia straight Je krullen zouden er 24 uur lang stijl van blijven, zonder stijltang. Werk totaal niet! Het zit nog precies als voorheen.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:53

Lauste schreef:
Shego schreef:

Gliss kur asia straight Je krullen zouden er 24 uur lang stijl van blijven, zonder stijltang. Werk totaal niet! Het zit nog precies als voorheen.

Ik heb dan wel geen krullen maar mijn haar word echt super stijl zonder mn haar te stijlen als ik die shampoo & cremespoeling gebruik!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:55

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:55

Nivea diamond gloss. Het werkt erg goed bij mij, je krijgt er meer glans door én bovendien wordt mijn haar er zachter door!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:59

Kraken; Poriënstrips van kruidvat huismerk. Na 4 keer proberen werkt het bij míj nog niet.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:01

Wat een leuk topic! :)

maken[/]
Elvive Nutrigloss Light Shampoo, heerlijke shamppo, mijn haar wordt superzacht en heeft meer volume.

Sally Hansen nagellak, kost wat maar het smeert lekker en blijft mooi zitten.

[b]kraken

Veet ontharingscreme, dat heeft dus niet of nauwelijks effect: mijn huid gaat er kapot van en er zijn misschien 3 haartjes weg ofzo..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:03

wat trouwens echt niet werkt:
veet wax strips voor de eerste keer
iemand die er betere ervaringen mee heeft, of andere veet producten?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:04

Maken!!: Oderex extra dry dat opdeppen. Geen zweetoksels meer voor ongeveer 3 dagen, werkt zo ontzettend top! hoef je ook geen andere deo bij te gebruiken en je hebt nooit meer zweetplekken :D

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:05

ikdoemaarwat schreef:
wit wasmiddel! zelfs op 90 graden krijg ik die sokken niet wit :')
blijf toch maar aanrommelen met mijn tabletje steradent dus!

wallen creme, dan worden mijn wallen helemaal blauw! :(

Dan heb ik DÉ tip voor jou ;)
Sperti Zalf onder je ogen smeren, werkt in ieder geval beter :j

Maken:
Lenor Wasverzachter je kleding ruikt heerlijk fris! :)

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:11

StillAngel; dat werkte bij mij dus echt voor geen meter. Overigens niks van de drogist tegen die klotsoksels.

Wat mij brengt op een andere;

Maken; Sweat Off. Middeltje uit duitsland, kost wat, maar dan héb je ook wat! Makkelijk in het gebruik (Het is net een deo-roller. Eerste week 3-4 dagen achter elkaar opdoen, vervolgens een keer per week) Is súper effectief (Nooit geen zweetplekken meer) en ik kan het iedereen voor de volle 200% aanraden! +:)+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:14

Cyntje schreef:
ikdoemaarwat schreef:
wit wasmiddel! zelfs op 90 graden krijg ik die sokken niet wit :')
blijf toch maar aanrommelen met mijn tabletje steradent dus!

wallen creme, dan worden mijn wallen helemaal blauw! :(

Dan heb ik DÉ tip voor jou ;)
Sperti Zalf onder je ogen smeren, werkt in ieder geval beter :j

mja voor dagelijks gebruik niet aan te raden ;)

Maken: Perfect wasmiddel, kost maar 1,79 per liter wast prima schoon en ruikt nog lekker ook!

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:22

Samm schreef:
Shego schreef:
garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!

Bedoel je die dikke klei met spikkels erin? Zoja...MAKEN! Ik zweer bij dat spul, je kunt het als reiniging,scrub en masker gebruiken!

Werkt echt perfect, mooie zuivere gladde huid krijg je ervan! (gebruik je het wel goed ;) ?)

ja dat bedoel ik,en ja ik gebruik het goed.
En nee,het werkt niet.Bij mijn zus ook niet.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:26

Naomi_unique schreef:
herbal essences fresh balance tegen vet haar, werkt dus echt niet he! Je haar wordt alleen maar nog eerder vet!
elke dag frequence van schwarzkopf werkt wel, lekker luchtige shampoo, en volgens mij ook niet super duur.

ik heb ook ontzettend vet haar en was mijn met Hello Hydration of Happy Ends & mijn haar is niet vettig meer :D
Die tegen vettig haar werken wél, ze maken je poriën super droog, met het gevolg dat ze nog meer vet produceren, daarom werken ze dus 'niet'

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:28

zap schreef:
Kraken: Andrélon crèmespoeling glans & care Het is voor dof haar schijnt, nou.. ik ging zonder vet haar onder de douche en kwam met vet haar onder de douche vandaan. Zelf na 3x proberen.... werkt echt voor geen meter

*geniaal topic dit trouwens :P*

Ik vind die crèmespoeling inderdaad ook erg vet... We hebben er hier alleen nog 3 flessen van staan :\

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:29

Stef_Winston schreef:
zap schreef:
Kraken: Andrélon crèmespoeling glans & care Het is voor dof haar schijnt, nou.. ik ging zonder vet haar onder de douche en kwam met vet haar onder de douche vandaan. Zelf na 3x proberen.... werkt echt voor geen meter

*geniaal topic dit trouwens :P*

Ik vind die crèmespoeling inderdaad ook erg vet... We hebben er hier alleen nog 3 flessen van staan :\

je moet ook wel alleen de puntjes doen met conditioner :P

Steef

Re: Maak het, of kraak het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:30

Haha ja dat doe ik ook :P Maar het voelt als het uit uitspoelt alsof het er nog inzit zegmaar.. Terwijl het er toch echt helemaal uit is gespoeld :=

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:32

maken; de dagcremes en reinigingsmelk van de aldi. Het kost niet veel, en je hebt best goede kwaliteit. :)
kraken; de mascara van de hema. Blijft bij mij voor geen meter zitten

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:34

Maken
Lenor wasverzachter!
Zelfs de werkkleding van mijn man ruikt lekker fris (motorolie,koeienpoep en andere stinkzaken :Y) )

Vanish
1 schepje bij de witte was,easy !

Zwitsal Bodylotion
De enige bodylotion die niet irriteerd,lekker ruikt,niet jeukt,niet plakt,en waarbij je superdroge huid weer lekker zacht wordt.

Kraken

Pearl drops tandpasta
Voor wittere tanden :roll: NOT

Dreft vaatwastabletten
De 'blokjes' plakken wanneer ze nat worden,waardoor ze in het klepje blijven zitten. Resultaat: na drie keer het hele programma draaien is je vaat nog vies,en dat plakkerige blokje zit nog stug tegen het klepje geplakt :x

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:39

Samm schreef:
Shego schreef:

Bedoel je die dikke klei met spikkels erin? Zoja...MAKEN! Ik zweer bij dat spul, je kunt het als reiniging,scrub en masker gebruiken!

Werkt echt perfect, mooie zuivere gladde huid krijg je ervan! (gebruik je het wel goed ;) ?)

Dit vind ik ook een maker! Ik kan maar tegen weinig reinigingsproducten, maar deze vind ik heel fijn! Ook leuk dat je hem als masker kan gebruiken :D

_Yasmine_ schreef:
kraken:
- new maybelline, dream satin liquid

:j Mijn huid gaat er echt van glimmen terwijl ik dat normaal nooit heb met foundation.

StillAngel schreef:
Maken!!: Oderex extra dry dat opdeppen. Geen zweetoksels meer voor ongeveer 3 dagen, werkt zo ontzettend top! hoef je ook geen andere deo bij te gebruiken en je hebt nooit meer zweetplekken :D

_/-\o_ Ik zweer erbij!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:39

Dove Invisible dry, tegen witte vlekken..
zeker weten kraken! Heb nog nooit witte vlekken gekregen van deo, .. deze verpest al mijn kleding!

StillAngel schreef:

Ik heb de odorex cool marine, zweer er ook bij!
Help echt onwijs !!

Leuk topic !
:D

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:52

Wat een leuk topic!

Ik zweer bij HG badkamer schimmelreiniger (of zoiets)

Ik heb een badkamer met nagenoeg geen ventilatie en het resultaat is dus heel snel schimmel. Spuit dit spul op je muren en binnen een paar seconden zijn de muren, tegels en voegen weer helemaal wit en schoon! Ook blijft het daarna zeker een half jaar weg!

(heb helaas al wel wat kleren verpest door het chloor dat erin zit, oude kleren (of helemaal geen...) aan dus, als je het gebruikt!