Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Eliine schreef:ik heb dezelfde als die jij wil ook in de kleur cognac
alleen leuk ik heb ze een maat te groot gekocht omdat ik ze perse wilde...
dus nu draag ik ze amper want ik krijg blaren met lopen
zoooo dom van me maar ach heb wel vaker miskopen gehad maar niet van 300 euro
ach binnekort ze dan toch maar even aan doen een kort dagje school ofzo
Mar_ schreef:Nou, ik heb ze net gepast... Aan de bovenkant bij mijn kuit steekt het zeker 3 cm uit. Ze zijn dus te breed bij mijn kuit. Nu zei de verkoopster dat 'iedereen' dat heeft, en dat ze nog gaan zakken als je ze vaker aanhebt en je dat dan dus niet meer ziet, maar dat wil ik toch eerst even hier checken voordat ik ze koop. Ze zijn wel 300 euries
Dussss... hadden jullie ook dat het aan de bovenkant bij de kuit te wijd zat? En is dat nog goedgekomen? Ik heb echt geen dunne kuiten en heb dit nog niet vaak gehad.
Mar_ schreef:Nou, ik heb ze net gepast... Aan de bovenkant bij mijn kuit steekt het zeker 3 cm uit. Ze zijn dus te breed bij mijn kuit. Nu zei de verkoopster dat 'iedereen' dat heeft, en dat ze nog gaan zakken als je ze vaker aanhebt en je dat dan dus niet meer ziet, maar dat wil ik toch eerst even hier checken voordat ik ze koop. Ze zijn wel 300 euries
Dussss... hadden jullie ook dat het aan de bovenkant bij de kuit te wijd zat? En is dat nog goedgekomen? Ik heb echt geen dunne kuiten en heb dit nog niet vaak gehad.
_Fieke schreef:_Eliine schreef:ik heb dezelfde als die jij wil ook in de kleur cognac
alleen leuk ik heb ze een maat te groot gekocht omdat ik ze perse wilde...
dus nu draag ik ze amper want ik krijg blaren met lopen
zoooo dom van me maar ach heb wel vaker miskopen gehad maar niet van 300 euro
ach binnekort ze dan toch maar even aan doen een kort dagje school ofzo![]()
Misschien een zooltje erin doen. dat vult het een beetje op en dan pas je ze misschien wel?
Heb ik ook wel eens gedaan