Woedend op ex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:02

Eponastable schreef:
btw: Hij wil niet weggaan... smerig jonk! :( En ja we hebben een huis gekocht samen...

Sorry..... hij wil niet weggaan :?
Hij heeft een ander gevonden, gaat hij daar maar zitten :(
Hoe ziet hij het dan :? Wil hij dat jij vertrekt :?

Ik zou ook nu niet weggaan als ik jou was, ik zou zijn spullen voor de deur zetten, zijn sleutels van zijn bos afhalen en als hij beneden is, hem vriendelijk de deur wijzen en als hij het niet vriendelijk accepteerd, dan maar op een onvriendelijke manier....... is die nou helemaal :(

DmNqUe

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:03

hier precies hetzelfde alleen naar 1,5 jaar is hij op vakantie ''blijkaar'' vreemdgegaan!!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:21

Wat een ontzettend naar verhaal... Hij is heel fout bezig geweest.... sterkte houd je ons op de hoogte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:26

Hij wilt niet gaan? Bij mij had hij gemoeten! Andere cilinder in het slot, spullen in de voortuin, hoppa.
En als hij commentaar heeft en instanties wilt inschakelen, lekker laten doen. Eens kijken of hij daar de ballen voor heeft.

Sterkte in elk geval.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:28

ja hoor ik zou hem de deur uittrappen of hem zo gek maken dat hij weg ging

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:38

Gewoon alle kleding de knopen eraf halen en in een zakje bovenop doen. Met een briefje erbij ....IK HOORDE DAT ZE GOED KAN NAAIEN!
Heb ik ook gedaan ....vond het wel een goeie.

Ik snap je woede maar het helpt je niets, ga lekker uithuilen en pak daarna de draad weer op.
Het is alleen maar beter dat het nu stuk loopt dan dat het nog jaren zo doorgaat er dan alsnog stuk gaat.

Sterkte meid!!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:51

Hij wil niet gaan? Denk niet dat hij daar nu nog wat over te zeggen heeft!! :(

Wat een klote streek.. Sterkte :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:53

Lolacabana schreef:
Hij wil niet gaan? Denk niet dat hij daar nu nog wat over te zeggen heeft!! :(

Wat een klote streek.. Sterkte :(:)

Tja als het ook zijn huis is... dan mag dat natuurlijk wel. Het is ook zijn huis, hij mag blijven zitten.
Maar goed, jij hoeft zijn was en eten ook niet meer te doen. Je kan hem het leven zuur maken zolang hij bij jou in huis woont...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:56

Oh oh, jij bent écht woest := ...
Kan het me goed voorstellen hoor; vreemdgaan is idd zo kansloos :roll: ...
Eponastable schreef:
... Heb haar nummer gevonden via zijn rekeningen en haar de hele nacht gebeld...

Hoe moeilijk het ook is: dát zou ik nou net niet doen! Hou de eer aan jezelf. Door dit soort acties sta jij straks te boek als psycho :\ ...
(Ik zou dan eerder z´n zooi uit het huis knikkeren en de sloten verwisselen :o ) . Alhoewel, als het huis van jullie beide is, is het natuurlijk lastiger; dan heeft hij natuurlijk net zoveel recht op het huis als jij := ...
Sterkte meid :(:) !

*Corina :') !

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:59

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:01

Ben het met je een Sterre, hij heeft jammergenoeg net zo veel recht om in dat hij te zijn als de ts... dat bellen had ik persoonlijk ook niet gedaan, dat komt heel sensibel over =en dat kan je nu beter even niet hebben...

je bent nu boos en terrecht, maar Hij is de echte kwaaie peer, en voor haar geld hoe je eraan komt kom je er ook weer af, vind het "naai"-tipje er leuk

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:04

aangezien het huis van jullie beide is en hij het vertikt om te vertrekken, zou ik als ik jou was, proberen tijdelijk te crashen bij een vriendin/familielid ofzo. anders wordt het van kwaad tot erger tussen jullie thuis. heel veel sterkte, meis!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:16

corina schreef:
Gewoon alle kleding de knopen eraf halen en in een zakje bovenop doen. Met een briefje erbij ....IK HOORDE DAT ZE GOED KAN NAAIEN!
Heb ik ook gedaan ....vond het wel een goeie.

Sterkte meid!!

whooeee :D geweldig!
zou ik doen TS!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:53

Ja lastig... Maar samen een huis kopen betekent toch niet dat het van beide is? Moet je een huis niet op 1 naam zetten? En als dat de jouwe is... Dááág eikEl!

Ik snap wel wel dat je woest bent. Dit is echt een lage streek. Als ie dan niet meer genoeg van je houdt om alleen bij jou te zijn maak je het toch uit? Sorry hoor maar ik snap de gedachtegang van vreemdgangers niet zo..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:58

slot veranderen ed los je nik smee op, gooit hij wel raampje in, huis staat ook op zijn naam dus hij heeft net zoveel recht erop als jij hebt
hoe goed kun je het mijn zijn ouders vinden? weten hun t al?
anders hun inlichten, krijgt hij van hun ook nog een preek

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:58

Dat TS en haar vriend samen een huis hebben gekocht, wil niet zeggen dat hij er evenveel recht op heeft.
Het ligt er maar net aan op wiens naam het staat e.d.
Ik zou zijn spullen er ook uitgooien en helemaal klaar met hem zijn. :evaw:

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:59

Hij is het niet waard om het opnieuw te proberen of wat dan ook.

Gooi al zijn kleren door het raam naar buiten, doen.

En vervang al je sloten en doe de ramen boven dicht, dan komt hij er niet meer in, en als hij wat wil halen dan maar onder begeleiding van de politie, dan belt hij zelf de politie maar, dan kan hij weer oprotten nadat hij zijn spullen gepakt heeft.

Als hij niet weg wil, jammer dan, heeft hij zelf gedaan hoor door van bil te gaan met een ander stom wijf, dan moet hij ook echt maar bij haar zijn.

Laat hem heel goed voelen wat de gevolgen zijn.

Hij komt er gewoon niet meer in, ook al is het ook zijn huis, hij zit fout en niet jij, en dan ga je uitzoeken naar het hoe en wat van huis overnemen van hem en of te koop zetten? zodat je iets voor jezelf kan nemen.

En licht zijn ouders in, als hij bij zijn prutsmuts niet kan verblijven dan maar bij zijn ouders intrekken.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 12-09-09 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:00

Nou als TS dus uitzoekt of het huis op haar naam staat heeft ze al een 'grotere poot' om op te staan. Kan je dan in dit soort gevallen niet de politie bellen dat je ex niet wilt vertrekken uit JOUW huis?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:00

jeej meid wat moeilijk en wat een hufter! ook zij is absoluut niet netjes

maargoed hem of haar slaan voelt goed maar lost niks op

samen een huis,ieder de helft dus
moeilijk he

ik zou iig een rol gekleurd tape halen, een zaag en alles door de helft doen kamers met tape op de grond en muur afplakken met de helft, het bed doormidden zagen en zijn deel naar zijn kant van de kamer schuiven en afijn , ik zou het hem heel zuur maken
ik zou de woning te koop zetten en hem de helft geven uiteraard
tevens zou ik tot het uiterste gaan om hem te terroriseren met alles wat je kan halveren,maar nou scheelt ik geef niks om spullen

maargoed ik spoor niet :+
dus naar mij moet je niet luisteren

probeer een zo goed mogelijke oplossing te vinden
misschien kan 1 van je ouders of een goede vriendin je helpen om je bij te staan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:01

Lynn_Nikita schreef:
slot veranderen ed los je nik smee op, gooit hij wel raampje in, huis staat ook op zijn naam dus hij heeft net zoveel recht erop als jij hebt

Maar dat staat nergens in het verhaal.
En als het huis niet op zijn naam staat, heeft TS alle recht om hem de toegang te verbieden.
Doet hij dit toch, dan is het poging tot inbraak.

Ik zou zijn nieuwe vriendin trouwens niet lastig vallen. Daar krijg je alleen maar moeilijkheden mee.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:04

ze zegt dat huis van hun samen is, dus dan staat het toch ook op beide hun naam
mijn vriend heeft dat met zijn ex gehad, hij had slot veranderd omdat hij er zou blijven wonen, zij wilde naar binnen, politie gebeld en die gaf advies raam in te gooien

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:06

Maak het hem gewoon duidelijk in alles dat hij niet welkom is, ook al komt hij binnen, gooi al zijn persoonlijke spullen in de vuilinszak en gooi het eruit.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:08

Lynn_Nikita: kan dit ook niet een figure of speech zijn? Als je gelukkig bent noem je iets van ''ons'' en zij zit natuurlijk nu in de fase dat ze dat allemaal los moet laten...

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:10

Oh wat erg meis!! En dan denk je dat alles zo goed gaat, en dan gebeurt er dit.
Wat lijkt me dit vreselijk zeg! Heel erg veel sterkte, en je staat boven die vent!!

(ik had toevallig net een vriendinnetje aan de lijn. Die 'scharrelt' al 3/4 maanden met een jongen. Krijg eigenlijk nooit duidelijk antwoord op de vraag of ze nu wat hadden. Maar die is er gisternacht achtergekomen dat hij ook al 3/4 maanden met zijn ex gaat. Dus hij heeft twee meisjes aan het lijntje gehouden en ondertussen ook sex met beiden gehad. Dus die voelt zich nu ook heel erg voor de gek gehouden. Wat erg dat er zulke mensen bestaan!)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 12:12

Aaaaaaaai....dat is erg rottig... Die had van mij een trap tussen de benen gekregen en daarna had ik niks meer van me laten horen. Dáág.