Trollbeads, iemand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlou_

Re: Trollbeads, iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:56

Dit is wat er tot nu toe bij mij aan zit :)

Afbeelding

Weet niet alle namen maar de knalgroene is "Hart chakra". De blauwe met de witte belletjes is "Melkweg". De oneindige knoop zit er aan en mijn favoriet de aapjes van "horen, zien en zwijgen". Zo leuk! Het slotje is de vergeet menietjes, die heb ik van mama! :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 22:08

gaaf!

Ik heb idd ook een boel staan als favo op de site hihi!

Ook heb ik er een paar nepperds tussenzitten die ik van vriendinnen heb gehad ...
Als ze ertussen hangen vind ik het niet eens zo heel erg!
(moet zeggen dat de bedels die ik daarvan heb wel redelijk mooie zijn, maar de echte trollbeads haal je er zo uit!)

Vind persoonlijk de trollbeads ook minder kinderachtig...

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 23:29

Ikke ikke!! Ben 100% fan, heb m'n eerste armband nu bijna vol en heb ook al een tweede klaar liggen om weer verder te sparen! Zal snel eens een foto maken!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 01:59

Ik ben ook helemaal fan, ik vind ze echt schitterend. Veel mooier ook dan Pandora en alle andere 'nep'-merken :)
Helaas heb ik zelf nog geen eigen armband, maar mijn moeder wel. Met verjaardagen en andere speciale data geven we haar altijd
een nieuw kraaltje erbij :) Ze is nu inmiddels al aan haar derde snoertje toe, haha.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:54

Ik heb vandaag een startersarmband met mijn moeder uitgezocht (nog voor mijn Bday).

Ben gegaan voor een bloemslotje en deze 2 bedels:
Afbeelding

en

Afbeelding
(hoop, geloof en liefde)

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:54

Mooi uitgekozen! Ik vind de glaskralen altijd zo mooi he. Ze zijn ook telkens weer anders, het is net hoe het licht erin valt :)

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:23

Ja,, hier ook fan!! ook van Pandora <3

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:44

Gister nog een bedel gekocht....... de "alles heeft 2 kanten" en nog 2 zilveren stops.
Omdat hij nog leeg is vielen de bedels steeds naar het slotje en dan schoven ze steeds half over het oogje. Nu hangt hij veel beter :j

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:55

Ik heb een armband, oorbellen en een ketting.
De ketting draag ik altijd en de rest alleen bij gelegenheid.
Op de 1 of andere manier blijf ik altijd in de manen van mijn paarden vast zitten :P
Aan de ketting heb ik de vlinder op deblauwe glazen bol zitten en twee papyrus rollen, 1 van mijn man en kinderen met tekst en 1 met een memoriam van mijn broer.
Als je hele persoonlijke glazen kralen wilt hebben dan is dit een goede en vertrouwde site.
www.justmade.nl
Ik heb met bewondering staan kijken hoe de kralen gemaakt worden.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:15

Waar kopen jullie ze meestal? kom wel vaak goedkoper juweliers tegen op internet en dat scheelt de helft met de juwelier hier..

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:26

@farmershill: zijn die kralen dan ook net zo groot als de echte trollbeads? Heb ooit eens een paar 'neppe' glaskralen aangeschaft maar die zijn veel groter dan de Trollbeads en passen er dus niet mooi tussen...

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:30

Ook ik heb een Trollbeads armband! :D Vorig jaar met mijn 21e verjaardag van mijn ouders de armband gekregen, met de trollenboom als slotje en 'de groei van de vrouw' in het zilver als bedel. Ondertussen heb ik helaas nog steeds geen nieuwe bedels gekregen en ik word bijna 22 :P Mijn verlanglijstje op de site is echter wel enorm O:)

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:32

Ik heb ze ook :D Ik heb een armband gekregen van mijn vriend toen ik afstudeerde voor mijn HBO-opleiding. Ik kreeg daar een 'afstudeerbedel' bij met een opgerold diploma, zo'n mutsachtigding en een boek. Kreeg van mijn schoonouders een paardje en van mijn zusje een engeltje met een twee (ik ben een tweeling). Ik heb ook een tulp, die kreeg mn vriend erbij was een eenmalige uitgave. Mijn glazenkralen zijn allen zwart en wit. Ik heb ook nog een ketting liggen, maar die heb ik eigenlijk niet zo veel om omdat ik daarvoor nog geen kralen heb. Heb wel een keer de beads van mn armband eraan gedaan.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:31

Enn van het weekend een bedel uit de hollandcollectie gekocht!!
De klompjes!

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:05

Rhys schreef:
@farmershill: zijn die kralen dan ook net zo groot als de echte trollbeads? Heb ooit eens een paar 'neppe' glaskralen aangeschaft maar die zijn veel groter dan de Trollbeads en passen er dus niet mooi tussen...

Die ik heb gezien wel ja, je kan het helemaal zelf samenstellen qua kleuren en grote.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:02

Toch jammer dat er langere tijd geen reacties meer zijn geplaatst in dit topic dus ik gooi hem weer even omhoog :D

Ik heb afgelopen weekend voor mijn verjaardag drie nieuwe bedels gekregen, namelijk:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Rookkwarts, Witte Luchtbellen en De Haas En De Schildpad :)

Hebben jullie ondertussen nog nieuwe bedels? En welke staan er op jullie verlanglijstje? :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:05

Mooi!!

Mijn slotje is kapot, dus moet nog steed sterug naar de juwelier :\
Hij is helemaal verbogen :?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:32

Ik heb dat ook gehad. De slotjes zijn naar mijn idee wel zwak. Dat is ook de reden dat ik hem niet elke dag draag.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:49

Oh echt :\
Ik wil hem juist wel veel kunnen dragen...... misschien dan toch maar zo'n veiligheidskettinkje erbij doen...... maar die vind ik niet zo mooi :o

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 00:06

Waar kopen jullie vooral bedels?
Wil graag mn moeder zoiets geven voor haar verjaardag :)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 00:11

Juwelier. Ik spaar dan punten die leveren dan weer korting op bij een volgende bedel.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 09:11

Ik koop ze ook bij de juwelier :) maar punten sparen hebben ze geloof ik niet, is dat iets van Trollbeads of iets van je juwelier, Esther?
Wel jammer van het slotje :\ ik heb gelukkig nog nergens last van maar ik zal er wel op letten!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:51

Mijn slotje was ook al een keer verbogen, ik kreeg hem toen niet meer open...maar ja beter dan dat hij vanzelf los gaat!

@Sabine, mooie kraaltjes, die middelste heb ik ook!

Ik ga ook meest naar de juwelier voor kralen, dan heb je echte trollbeads en die zijn over het algemeen toch wel het mooist...maar op internet is heel veel aanbod, vooral in glaskralen.

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:55

heb ze zelf nog niet , maar veel mensen om me heen wel

vind ze prachtig , en staat heel mooi 8-) ;)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:41

Ik dacht dat het wel bij trollbeads hoorde maar weet het eerlijk gezegt niet zeker. Als ik of iemand anders voor mij een bedel kooot dan vertellen ze mijn achternaam. Per gekochte bedel krijg je dan 1 punt en dan krijg ik op de volgende bedel 1 euro korting. Ik laat dat altijd oplopen zodat ik af en toe een wat duurdere bedel kan aanschaffen.