Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liins schreef:die vrouw had mij makkelijk kunnen zien, want we kwamen allebei van dezelfde weg af, en ik reed op het fietspad (snorscooter) en ikmoest de volgende zij de eerste, ze wist dat ik eraan kwam. Dus dit is geen kwestie van 'niet zoveel rijervaring hebben' Ik hád voorrang, vrouw had mij al gezien voordat ze de rotonde op ging.....
Bedankt allemaal!
En natuurlijk kan ik de situatie niet helemaal inschatten maar als mevrouw de automobiliste inderdaad zo hard heeft gereden, had ze vast haast en is misschien wel heel onzorgvuldig met haar kijkgedrag geweest. Chiqa schreef:Liins schreef:die vrouw had mij makkelijk kunnen zien, want we kwamen allebei van dezelfde weg af, en ik reed op het fietspad (snorscooter) en ikmoest de volgende zij de eerste, ze wist dat ik eraan kwam. Dus dit is geen kwestie van 'niet zoveel rijervaring hebben' Ik hád voorrang, vrouw had mij al gezien voordat ze de rotonde op ging.....
Bedankt allemaal!
Hiermee beweer jij dat ze je gezien had maar jou dus expres heeft aangereden, ze heeft dus gewoon jou opzettelijk aangereden, vind je het heel erg dat mij dit vrij twijfelachtig in de oren klinkt?
Niemand zit te wachten op een bak schade wat een hoop geld kost laat staan een dode of gewonde op je geweten.
Als zij jou had gezien had ze gestopt.

Anne. schreef:Nog even naar Polly. In ben inmiddels 18 en heb inmiddels al aardig wat keertjes achter het stuur gezeten. Daarmee zeg ik overigens niet dat ik ontzettend veel ervaring heb.. maar ik weet wat een dode hoek is en wat je er kan zienEn natuurlijk kan ik de situatie niet helemaal inschatten maar als mevrouw de automobiliste inderdaad zo hard heeft gereden, had ze vast haast en is misschien wel heel onzorgvuldig met haar kijkgedrag geweest.

Het is wel een kwestie van goed opletten..
Netjes hoor! Anne. schreef:Nog even naar Polly. In ben inmiddels 18 en heb inmiddels al aardig wat keertjes achter het stuur gezeten. Daarmee zeg ik overigens niet dat ik ontzettend veel ervaring heb.. maar ik weet wat een dode hoek is en wat je er kan zienEn natuurlijk kan ik de situatie niet helemaal inschatten maar als mevrouw de automobiliste inderdaad zo hard heeft gereden, had ze vast haast en is misschien wel heel onzorgvuldig met haar kijkgedrag geweest.
Liins schreef:Je hebt mij nérgens horen zeggen dat ze mij EXPRESS aanreed
Ik zeg alleen dat ze me zowiezo al had gezien, net voordat ik de rotonde opreed.
Maargoed dit kan iedere bestuurder overkomen.
Update:
Ben met de scooter naar Roto geweest (Waar ik heb hem gekocht) en de schade aan de scooter alleen
al is 1000,- daarbij komt dat de voorvork doormidden is. Me buurvrouw heeft nog geluk gehad, dat er verder niets is gebeurt toen zij hem erheen reed.
Nu is het afwachten, want de scooter zou niet veel meer waard zijn dan 1000,- dus met een beetje pech ben ik de scooter kwijt, is die total los verklaard, en heb ik geen scooter meer.
breezy302 schreef:Wat erg zeg! Heel veel sterkte! En Chiqa, ik ben een aantal weken ook bijna aangereden en ik geloof ik echt dat die man het gewoon expres deed! Hij kwam een uitrit uit en ik wilde erin ( een grote uitrit 2richtingsverkeer) Ik kwam van links en hij wilde naar rechts en zag mij duidelijk opeens ging hij niet meer naar rechts maar naar links zodat ik gelijk in de bosjes zat! Toen ben ik zelf nog verrot gescholden en als je op een scooter zit vind ik dat veel automobilisten geen rekening met je houden bijvoorbeeld je inhalen op 15 cm afstand levensgevaarlijk dus!