Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt waar je helemaal achter staat, en dat t helemaal goed komt. Sterkte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik hoop dat je ècht voor je vriend kiest en niet voor het materieële. Dat idee krijg ik nl. Je zit daar wel goed en weet niet waar je anders heen moet. Dan is het wel heel gemakkelijk om te zeggen dat je nog van je vriend houdt en bij hem blijft.
Vertrouwen kun je hem nooit meer idd. Vier jaar..... het is me nogal een tijd. En als ie zo slim en sluw is..... wie zegt dat zij de enige was?
Nell_ schreef:Oh wat erg zeg! Maar hoezo kwam die vrouw dat even vertellen? Was die het zat om hem te delen ofzo?
Ik zou zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen![]()
Veel sterkte! Want dit is vast een moeilijke tijd voor je!
cremellogek schreef:Mijn vriend zegt dat het door lust begon en dat hij op gegeven moment verstikt zat in een web van leugens.
Chubby schreef:slimmerik schreef:Want naar die ervaringen vraagt TS dus ook.
Ik heb een relatie gehad met iemand die meerdere slippertjes maakteDat vertrouwen komt nooit meer terug. Sterker nog: dat vertrouwen is dusdanig beschaamd dat het erg moeilijk is uberhaupt nog een man te vertrouwen..
russel schreef:Hoe goed kun jij die andere vrouw vertrouwen en geloven. Weet wel dat zij wel met hem wil en natuurlijk wil dat jij bij hem weggaat. Zij wil jouw leven.
Bezin eerst, huil uit, ga weer praten met je vriend en probeer een nieuw begin te zoeken, weggaan kan altijd nog.
Misschien kon hij niet zo makkelijk van haar afkomen en maakt zij gebruik van het shockeffect bij jouw. Ook zij had met hem kunnen breken, wetende dat hij samenwoonde met een vrouw die niets wist. Laag moraal ook van haar. Wat niet van jouw is blijf je af vind ik altijd maar weer. Sommige vrouwen zijn heel goed in manipulaties en willen wat graag iets van een andere vrouw kapot maken. Is nog maar de vraag of zij samen het zo leuk gaan krijgen als jij weg bent bij hem.
Succes.
Praten, oliebol happens en niets is vanzelfsprekend in dit rare leven!!