En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:29

Jeetje wat heftig. Lijkt me heel erg lastig, en ik zou zelf hem niet meer kunnen vertrouwen..
Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt waar je helemaal achter staat, en dat t helemaal goed komt. Sterkte. :(:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:30

Ben BTW ook erg benieuwd naar ervaringen van mensen die soortgelijks iets meegemaakt hebben en waar het goed gekomen is. In mijn kennissenkring heb ik dat nog nooit meegemaakt iig. Alle overspel ervaringen zijn op relatiebreuk geëindigd.

Want naar die ervaringen vraagt TS dus ook.

Alja

dat je zo n kerel uberhaupt nog een kans gaat geven?
dan vraag ik me echt af waar je eigenwaarde is?

Rienn

Jeetje heel veel sterkte!

Ik vraag me af hoe je 4 jaar lang een relatie met iemand anders kunt hebben, zonder dat die gene, jij in dit geval, er achter komt. Sluwe vos is het in ieder geval! Pff, geen idee wat ik in zo'n situatie zou doen.. Ik denk dat je in ieder geval geen overhaaste beslissingen moet gaan nemen, denk heel goed over na wat je zelf wilt.. Zou je hem ooit weer kunnen vertouwen?

Tallout

sans6 schreef:
*Kin valt op schoenen*
Hij heeft jou 4 jaar belázerd en je geeft hem nog een kans??

Hij was door mij persoonlijk gecastreerd denk ik.

Jups, langzaam en waarschijnlijk met heel veel zout op open wonden...

Helderder

sans6 schreef:
*Kin valt op schoenen*
Hij heeft jou 4 jaar belázerd en je geeft hem nog een kans??

Hij was door mij persoonlijk gecastreerd denk ik.

Inderdaad zeg. Hou de eer aan jezelf en maak er per direct een einde aan. Het geluk moet niet van je vriend afhangen, zeker niet als hij je zo behandelt.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:31

Jeutje, 4 jaar is niet zomaar een slippertje in een bezopen bui ofzo zonder na te denken. Gatver, ik snap wel dat je even helemaal in shock bent.

Ik vind het zelf ook wel erg heftig/geniepig, ik vind dat je iig wel heel goed na moet denken als je wel bij hem blijft; zal je hem nog kunnen vertrouwen? Persoonlijk zou ik eerder m'n spullen pakken en met geheven hoofd weglopen, laat niet zomaar met me sollen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:31

goh...hoe is het mogelijk...die heeft gewoon een dubbelleven...
dat is een afwijking hoor!
snel wegwezen!de kans is groot dat hij niet kan kiezen,niet wil kiezen of nog een keer zo iets flikt!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:33

slimmerik schreef:

Ik heb een relatie gehad met iemand die meerdere slippertjes maakte :+ Dat vertrouwen komt nooit meer terug. Sterker nog: dat vertrouwen is dusdanig beschaamd dat het erg moeilijk is uberhaupt nog een man te vertrouwen..

Blackje

4 jaar?? :oo OMG.. wat erg..
Ik zou nooit meer het vertrouwen terug krijgen..
Denk echt aan jezelf, wie zegt dat hij het niet nog een keer flikt? Als zij niet voor de deur had gestaan, had hij het je dan ooit verteld?? Wat een hufter.. Sorry hoor, maar dit verdiend echt niemand..
Persoonlijk zou ik mijn spullen pakken of zijn spullen naar buiten gooien.
Maargoed, je moet natuurlijk bij jezelf kijken, als jij het heel graag nog een kans wilt geven, kan je dat natuurlijk doen. maar geloof me, dat gaat HEEL zwaar worden..
Wat je ook besluit, sterkte :(:)

Anoniem

Djeez...wat een eersteklas e*kel zeg!!! Een hele vette harde schop met een flinke puntschoen onder zijn kont!!! De deur uit met die gast! Issie nou helemaal van lotje! :(

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:34

slimmerik schreef:
Ik hoop dat je ècht voor je vriend kiest en niet voor het materieële. Dat idee krijg ik nl. Je zit daar wel goed en weet niet waar je anders heen moet. Dan is het wel heel gemakkelijk om te zeggen dat je nog van je vriend houdt en bij hem blijft.

Vertrouwen kun je hem nooit meer idd. Vier jaar..... het is me nogal een tijd. En als ie zo slim en sluw is..... wie zegt dat zij de enige was?

hier ben ik het ook mee eens.

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 13:34

Nell_ schreef:
Oh wat erg zeg! Maar hoezo kwam die vrouw dat even vertellen? Was die het zat om hem te delen ofzo?

Ik zou zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen :o
Veel sterkte! Want dit is vast een moeilijke tijd voor je!

De vrouw waar hij mee om ging wist wel van mijn bestaan af, en ze zei dat ze dat niet eerlijk vond.
Ik vermoed dat zij graag zou willen dat mijn vriend en ik uit elkaar gaan, zodat zij hem alleen heeft.
Ze dacht ook dat hij alles zou ontkennen, maar dat deed hij niet. Zij hebben lang geleden voor mij ooit iets gehad. Mijn vriend zegt dat het door lust begon en dat hij op gegeven moment verstikt zat in een web van leugens.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:34

4 jaar en nu hij betrapt is kiest hij in een keer voor jou? ik zou ook alles rustig op een rij zetten en kijken hoe je hier het beste uitkomt, maar dan wel zonder hem,klinkt misschien hard en vind het raar dat je zelf al die jaren niets in de gaten hebt gehad maar dat is achteraf,hij is waarschijnlijk ook met de neus op de feiten gedrukt,bij de een de sex halen en bij jou de rest en voor die rest moet hij straks misschien zelf zorgen en dat zal hij niet leuk vinden, heel veel sterkte en wijsheid toegewenst.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:35

jee het idee dat hij 4 jaar heeft gerommeld met een ander..mooie praatjes tegen die ander heeft gehouden..mischien ook wel dingen heeft beloofd..het bed heeft gedeeld..pff moet er niet aan denken zeg!
persoonlijk was hij bij mij dan nog niet jarig geweest zeg!
het is logisch dat je van hem houd en mischien nog wil proberen om jullie relatie op de rails te krijgen..maar het vertrouwen zal nooit 100% goed komen denk ik..
waarom kwam die mevrouw aan de deur eigenlijk?wist zij ervan dat hij nog een relatie met jou had?

sterkte ermee..wat je beslissing ook zal zijn..zet jezelf op de 1e plaats! kies voor jezelf..niet voor alles om je heen..

EDIT ik lees al waarom ze aan de deur was..
Laatst bijgewerkt door AdnerB op 26-08-09 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallout

Zou zomaar kunnen. Toch zeg ik, houd de eer aan jezelf en zet hem de deur uit.

Anoniem

Hoe goed kun jij die andere vrouw vertrouwen en geloven. Weet wel dat zij wel met hem wil en natuurlijk wil dat jij bij hem weggaat. Zij wil jouw leven.

Bezin eerst, huil uit, ga weer praten met je vriend en probeer een nieuw begin te zoeken, weggaan kan altijd nog.

Misschien kon hij niet zo makkelijk van haar afkomen en maakt zij gebruik van het shockeffect bij jouw. Ook zij had met hem kunnen breken, wetende dat hij samenwoonde met een vrouw die niets wist. Laag moraal ook van haar. Wat niet van jouw is blijf je af vind ik altijd maar weer. Sommige vrouwen zijn heel goed in manipulaties en willen wat graag iets van een andere vrouw kapot maken. Is nog maar de vraag of zij samen het zo leuk gaan krijgen als jij weg bent bij hem.

Succes.

Praten, oliebol happens en niets is vanzelfsprekend in dit rare leven!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:36

cremellogek schreef:
Mijn vriend zegt dat het door lust begon en dat hij op gegeven moment verstikt zat in een web van leugens.

Om er vervolgens dus maar lekker middenin te blijven zitten.

Als je in een web zit, kun je er ook uit stappen. Dan blijven de leugens de leugens, maar komen er geen meer bij..

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:37

Chubby schreef:
slimmerik schreef:

Ik heb een relatie gehad met iemand die meerdere slippertjes maakte :+ Dat vertrouwen komt nooit meer terug. Sterker nog: dat vertrouwen is dusdanig beschaamd dat het erg moeilijk is uberhaupt nog een man te vertrouwen..

Same here.. en dat ook nog in meerdere relaties.. ^)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:37

Dat je er überhaupt nog over nadenkt om met hem verder te gaan.. :n

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:38

Blackje schreef:
Same here.. en dat ook nog in meerdere relaties.. ^)

*shake hands* :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:38

Ik zeg: wegwezen (of beter nog, hem eruit trappen!!)!!! Hij heeft 4 jaar (!!!) de kans gehad om voor jou te kiezen. Al die tijd heeft hij dat blijkbaar niet nodig gevonden. Alleen nu hij je kwijt dreigt te raken, wil hij voor jou kiezen. Wedden dat ie tegen die andere precíes hetzelfde verhaaltje ophangt?

Hou de eer aan jezelf, laat niet met je sollen... Heel veel sterkte!!!!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:40

4 jaar? Als die vrouw niet aan de deur had gestaan was hij dus gewoon verder gegaan met zijn bedrog!
Ik denk dat zo iemand nooit meer te vertrouwen is. Wat heeft hij nog meer voor je verzwegen?
Heel veel sterkte, wat een enorme dreun in je gezicht moet dit zijn.

Blackje

russel schreef:
Hoe goed kun jij die andere vrouw vertrouwen en geloven. Weet wel dat zij wel met hem wil en natuurlijk wil dat jij bij hem weggaat. Zij wil jouw leven.

Bezin eerst, huil uit, ga weer praten met je vriend en probeer een nieuw begin te zoeken, weggaan kan altijd nog.

Misschien kon hij niet zo makkelijk van haar afkomen en maakt zij gebruik van het shockeffect bij jouw. Ook zij had met hem kunnen breken, wetende dat hij samenwoonde met een vrouw die niets wist. Laag moraal ook van haar. Wat niet van jouw is blijf je af vind ik altijd maar weer. Sommige vrouwen zijn heel goed in manipulaties en willen wat graag iets van een andere vrouw kapot maken. Is nog maar de vraag of zij samen het zo leuk gaan krijgen als jij weg bent bij hem.

Succes.

Praten, oliebol happens en niets is vanzelfsprekend in dit rare leven!!

Sorry hoor, maar dan is hij gewoon laf.
En al na 1x vreemdgaan vind ik persoonlijk dat de relatie niet meer kan werken. Moet je nagaan na 4 jaar liegen en bedriegen. heel dubbel leven. Hoe kan je zoiemand ooit nog vertrouwen??

slimmerik

@russel: ik denk dat TS er wel van uit kan gaan dat die vrouw de waarheid sprak aangezien vriendlief het toegegeven heeft.

Die vrouw is wss vrijgezel en hoeft zich niet te verantwoorden. Hij wel: hij besodemietert degene die zijn was doet, zijn eten klaar maakt en zijn bed deelt.

Het zou mijn keus ook niet zijn iets met een man te beginnen die een relatie heeft maar zij kiest daarvoor. TS niet :n