Pascal schreef:Leren?
Hoe ga ik dit uitleggen, een kindje van 4 vind het allemaal heel spannend te ontdekken dat hj een piemeltje heeft, en dat hij daar vele dingen mee kan doen.
Waarop ik hem juist leer dat het prima is dat hij met zijn piemeltje speelt maar dat hij dat wel moet doen als hij niet in gezelschap is.
Dat is heel verwarrend voor zo'n kleintje, en idd als hij dan starend naar een topless vrouw kijkt tja daar kan ik dan ook weinig aan doen voor zo'n kleine is dat een hele happening!
Zal ik jou eens wat zeggen: als jij er geen probleem van maakt, dan doet je kind dat ook niet hoor
Heeft die dan nooit in zijn blootje over het strand gelopen?Topless lijkt inderdaad wel uit te zijn. Ik heb het nooit gedaan zelf, ben ik veels te preuts voor, maar iedereen moet het lekker zelf weten wat mij betreft
Er zijn ook hele generaties kinderen opgegroeid met blote peuters op het strand... bv toen er nog geen Huggies Swim waren. Als jij daar niet een al te groot issue van maakt is het dat voor kinderen ook echt niet. De meeste kinderen kennen borsten trouwens prima, van hun eigen borstvoeding of die van broertje / zusje. Juist dat neurotische verbergen is volgens mij veel schadelijker, het verbetert de sfeer tenminste vaak niet. Laat die kinderen maar leren dat het een heel normaal onderdeel is van het mensenlichaam, met grenzen over wat wanneer kan, dat kunnen ze best leren. 

) het van de week dus over omdat hij het wel een interessant onderwerp vond.
Plus dat ik daar te onzeker voor ben. Maar ik snap best dat andere vrouwen dat wel doen want ik loop nu met 2 koplampen rond.
Ik vind het geen issue als vrouwen topless op het strand liggen. Stoor ik mij niet aan en ik snap ze maar al te goed!
Ik vind het gewoon niet prettig als ik bekende tegenkom die waarschijnlijk met mijn lengte +180cm precies op tiethoogte zitten.