Sjapoo, voor iedereen die zijn verontschuldigingen aanbiedt!! Als iedereen op zijn tijd sorry kon zeggen zag de wereld er heel anders uit. Sorry Bart, moest het toch even kwijt.
sanderijn
Geplaatst: 13-07-01 14:20
ja maar sjuimpje ik moest effe een testje doen voor jasmijn voor haar eigen icon en heb de mijne effe veranderd als voorbeeld snappie?elfje zou weer terug komen zodra jasmijn haar keuze gemaakt had en nu is elfje tinkerbell weer terug
Sanne
Geplaatst: 13-07-01 17:00
Ik doe ook niet zomaar een veulen! Ik heb er goed over na gedacht. Zoals wat als het een hengstje is en wat als het een merrie is. Wat nou als ie misvormd is of gehandicapt. Wat als ie die kleur is, wat als het een tweeling is. En overal heb ik nu een antwoord op. Daarom kies ik voor een veulen. Ik ken de risico's en heb daarom ook nog eens een goeie verzekering aangemaakt voor Nina EN haar veulen. Zowel een gezond hengstje als merrie kunnen bij ons het leven slijten!
Anoniem
Geplaatst: 15-07-01 01:26
Hier kan ik het ook zeer mee eens zijn. Gevallen als Lucky blijven leven en worden weer gezond omdat ze bij de juiste mensen terecht komen. Veulens fokken is iets wat je met beleid moet doen, niet zomaar wat aanrommelen. Als je voor jezelf fokt is het anders dan wanneer je fokt voor de verkoop. Trouwens, dat wat jij fokt, wil een ander dat wel hebben???
Zoals Silvia al zei heeft er een artikel in de P&S gestaan. Iedereen die speelt met de gedachte van een veulen zou dat artikel moeten lezen.
Wat in hemelsnaam wil iemand met het veulen van een new forest pony x quarter hengst???? Voor ik me nog meer laat gaan: ik laat het hier maar even bij.
sanderijn
Geplaatst: 15-07-01 13:54
als ik een veulen zou fokken zou ik dat alleen doen omdat ik het zelf wil houden.zolang ik geen geld heb om twee paarden te houden fok ik dus geen veulen.punt.
andere mensen ook niet even eerst nadenken en dan doen?