t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amonatjuh60

Berichten: 383
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Bakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:25

Ik heb het dus ook nu kreeg ik gister een rekening van 56 euro...

LadyMadonna

Berichten: 62229
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:26

Ik kan zelf redelijk wat oplossen op de frontdesk, maar ben met een aantal gevallen helaas idd afhankelijk van back office, lijdt af en toe ook tot frustratie bij mezelf, dus kan me voorstellen dat het voor de klant dan helemaal niet op schiet.

Ezumii: Een simkaart kan geen kosten verzinnen, dus de kosten op je factuur kloppen voor 99%.
Probleem zou wel sms diensten kunnen zijn (is de provider niet verantwoordelijk voor), heb je die weleens op je factuur gehad?

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:27

Smsdiensten waarvan? Ik heb nog nooit in mijn leven ergens heen gesmst wat geld kost..
Maar ik zal volgende keer eens kijken of ik kan vinden waar het van komt, normaal staat er alleen "extra kosten", zonder specificatie erbij :). Ook zoiets.

LadyMadonna

Berichten: 62229
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:33

Je kosten buiten de bundel staat opgesplitst in belminuten, smsjes, servicenrs, smsdiensten, etc.

Probleem met bijv de smsdienst 9988 is dat de klanten aangeven zich NIET aangemeld te hebben, en ook niks ontvangen. Ben hier al zovaak over gebeld, is ook heel slecht vanaf te komen, lang leve www.smsdienstenfilter.nl

je specificatie kan je altijd terug vinden op my t-mobile

ArabicQueen
Berichten: 2350
Geregistreerd: 13-03-09
Woonplaats: NED Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 19:13

Ezumii schreef:
Hier nog een die zo snel als het mogelijk is overstapt naar een ander, wat een dráma T-Mobile.
Ik moet in mijn eigen huis in een hoekje van de keuken bijna IN het raam gaan zitten om 1 streepje bereik te hebben. Verder gewoon geen bereik thuis.
Verder geloof ik hun administratie ook niet, we krijgen elke keer facturen met een paar euro erop gedrukt voor internet of mms of iets in die richting. En dat terwijl ik geen telefoon met internet heb, nooit mms, en mn voicemail niet eens ingesteld heb staan, en al zéker niet naar belspelletjes enzo sms of bel.



Dat had ik ook! super irritant vooral als iemand je probeert te bereiken wat erg belangrijk is (eigen bedrijf dus)

corina21
Berichten: 6306
Geregistreerd: 13-01-07

Re: t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 23:01

ben benieuwd wanneer het opgelost is.

corina21
Berichten: 6306
Geregistreerd: 13-01-07

Re: t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 23:09

ik heb mijn rekening wel binnen,
ik heb dus geen hakker,
20,13 gelukkig,
dit bedrag had ik nooit bij orange,
daar ging ik altijd na 90 euro,
lekker gevoel nu.
slaap weer lekker,
als nu het probleem weer opgelost is zou dat fijn zijn.

mamamika
Berichten: 512
Geregistreerd: 27-12-04
Woonplaats: Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 23:18

Hier nog een met een zeer slechte ervaring!!!!!!!!


Ik heb 2 jaar lang een contract gehad bij tmobile is perfect verlopen, manlief 2 jaar lang bij orange.
Op het moment dat ze samen gingen werd het een groot drama, het bereik werd zeer slecht we waren eigenlijk niet
meer bereikbaar.
Daarvoor beide nooit geen problemen gehad.
Contact opgenomen met tmobile met de mededeling dat we per direct mogen overstappen naar een ander provider.
Dit was half januari 2009, ouwe telefoons opgestuurd dat moest wel en gelijk nieuwe abonnement afgesloten.

Denk je yes ik ben er vanaf!!!
NOu was dat even van een koude kermis terug komen.
Kreeg ik ineens rekening van de rest van het resterende contract nou dacht het niet.
contact gehad, met tmobile geld werd op 0,= euro gezet dus je denkt ben er vanaf?
Hm, totdat je 2 weken geleden terug komt van vakantie en doodleuk een deurwaarder aan de deur treft.
Gelukkig mail van tmobile, goed bewaard deurwaarder gaat akkoort en vertrekt weer.
T-mobile gebeld en de huid helemaal vol gescholden had er helemaal genoeg van.
het is dus nu weer af wachten wat er nog gaat gebeuren.
Een groter Klungel bedrijf als TMOBILE Is er in mijn ogen niet.
Ik zal ook niemand aanraden daar een abonnement af te sluiten.



groetjes Natasja

corina21
Berichten: 6306
Geregistreerd: 13-01-07

Re: t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 23:27

oh dat is minder inderdaad,
is eigenlijk toch normaal als je een abo afzegd dat je dan de rest moet betalen van het hele abo toch?

LadyMadonna

Berichten: 62229
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:11

Dat is vreemd mamamika, als ui een door TM ingesteld onderzoek blijkt dat je je contract mag ontbinden hoor je geen afkoopsom te krijgen. Heb er dus wel vertrouwen in dat het goed komt.

Sammy: ligt eraan wat de reden is dat je af zegt. Normaal kan je je contract niet ontbinden, zijn wat uitzonderingen voor, zoals geen bereik (moet wel door TM vastgesteld zijn dat je geen bereik hebt, dus dat wordt dan uitgezocht)

corina21
Berichten: 6306
Geregistreerd: 13-01-07

Re: t-mobile wie heeft er nog meer problemen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 11:39

ah okk dat wist ik niet,
ik heb nog nooit een abo hoeven aftesluiten gelukkig.
zo ontvangst dat heb ik allemaal goed,
en duur i shet ook niet ligt eraan hoe je ermee omgaat,
ik heb een sim onley kaartje,
ben nog nooit zo goedkoop uitgeweest,
ik heb dan 350 belminuten en 1000 sms,
opzich ben ik echt wel tevrede,
het is alleen dat het zolang duurt voordat je weer kunt kijken wat je verbruikt.