Hoe zou jij reageren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:05

Als je weet dat hij al met iemand anders heeft afgesproken, vind ik het eigenlijk nogal raar dat jij vrij neemt en verwacht dat hij alles zomaar uit z'n handen laat vallen en met jou wat leuks gaat doen. Neem dan vrij als hij geen andere afspraken heeft ;)

Plan dan gewoon samen een dag waarop jullie wat leuks gaan doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:05

Dan spreek je dat toch met hem af? Zo moeilijk is dat niet hoor.
En begrijp je vriend zijn reactie best :) zou de mijne ook zijn :+
Nadat ik hem hard heb uitgelachen :D (om het feit dat hij wist dat ik een afspraak had en desondanks toch vrij heeft genomen en denkt dat ik mijn afspraak afzeg)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:06

LiNdA1986 schreef:
Nou omdat mijn vriend altijd met zijn vriend wil afspreken en niet met mij, maar ik snap zijn reactie ook wel, maar ik wil ook weleens wat leuks doen met hem samen.

Dan moeten jullie daar allebei tijd voor vrijmaken :j Mijn vriend en ik hebben ook chronisch tijd te kort, maar we blokken gewoon avonden of dagen af voor elkaar :) Paar weken van te voren al plannen we een hele dag af voor ons samen :D En dan komt er gewoon niks tussen. En doordeweeks zien we elkaar hoe het uitkomt.

Poeltje

Re: Hoe zou jij reageren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:08

Vind zijn reactie niet normaal, maar vrijnemen terwijl hij met een vriend heeft afgesproken? Kan me daar wel enigzinds wat bij voelen.

Las in je profiel dat 'ie ook op Bokt zit, leest hij dit dan niet? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:08

Ten eerste zou ik mijn man nooit in die situatie plaatsen. Als je weet dat hij een afspraak heeft, vind ik het een beetje een ego actie, als je verwacht dat hij die even voor je afzegd.

Citaat:
Ik verwacht wel dat hij mij zou verkiezen boven een bepaald deel van zijn vrienden, Ik ben al 8 jaar zijn vriendin, zijn meisje. En ik weet dat hij dat doet.

Mijn man en ik zijn al 16 jaar samen en ik verwacht dat hij geen afspraak met wie dan ook af zou zeggen, omdat ik toevallig een dag vrij heb genomen. Tenzij er serieus iets aan de hand is, ziekte of iets anders.

Elkaar claimen in een relatie is een doodsteek. Gun elkaar ieders eigen tijd, hobbies en dergelijke, doe afzonderlijk dingen, naast het samen dingen doen. Ik heb paarden, mijn man surft, beide tijdrovende hobbies. Als het hard waait, gaat hij surfen, ik blijf thuis, de rest van de dagen kan ik naar de paarden. Werkt perfect.

Tuurlijk doet een man soms liever andere dingen, dan bij jou zijn. Lijkt me logisch, er zijn genoeg momenten dat ik liever even bij de paarden ben, dan bij mijn man op de bank en andersom, daar heeft mijn trots niets mee te maken. Dat is hier in huis de normaalste zaak van de wereld. We zijn samen, maar hebben daarnaast ons eigen ding.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-09 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:09

Spreek dan gewoon met je vriend af wanneer jullie iets leuks gaan doen. En als hij dat niet wil.....ja, dan gaat er denk ik iets niet goed in je relatie.

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:14

wel banketstaaf voor je. maar ik vind het wel terecht van je vriend!

verras hem gewoon op een dag waarvan je weet dat hij geen afspraken heeft staan ;)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:24

wij hebben hier ook altijd tijd tekort samen en vanavond kan ik vrij nemen. Dan bel ik hem even op of ie al plannen had, zo ja dan is het jammer en anders houden we de avond allebei vrij.

Als ik iets gepland had staan en ik moet 'ineens' alles afzeggen zou ik dat ook niet leuk vinden en ik verwacht het ook niet van hem

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:28

als hij al wat heeft afgesproken en jij weet dat vind ik het dom dat je vrij neemt want dan weet je toch al dat hij met iemand anders een afspraak heeft? ik zou het juist belachelijk vinden als mijn vriend op dat moment zn afspraak met zn vriend zou afzeggen voor mij. lekkere instelling heeft ie dan. bij mij is afspraak is afspraak.

als je wel wil dat je vriend alles voor je laat vallen op het moment dat jij een gil geeft vind ik dat persoonlijk een beetje prinsessen gedrag ma goed.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:38

Ik vind het maar een rare actie van je, mijn exvriend had ook van die grappen en dan ook nog beledigd zijn dat je je afspraak niet wilt verzetten. Nee in mijn ogen zit je hartstikke fout, ik zou gewoon wat leuks met hem plannen.