Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
blij dat ik het bewaard heb

Mijn vriend heeft wel zo'n doosje van herinneringen en dat vind ik toch niet leuk. Waarom zou je die dingen bewaren als je er geen waarde meer aan hecht? Ik ga toch niet jaren in de troep zitten voor als m'n kinderen dat ooit leuk vinden?
)
ik erger me er niet meer aan _Micha_ schreef:Zijn er dan ook nog mensen die wél de sieraden nog dragen die ze vna een ex hebben gekregen? ( en dan natuurlijk niet met zijn naam er in of datum) maar gewoon mooie sieraden? want ik zou het echt zonde vinden als ik die sieraden nooit meer zou dragen.
Lyonesse schreef:_Micha_ schreef:Zijn er dan ook nog mensen die wél de sieraden nog dragen die ze vna een ex hebben gekregen? ( en dan natuurlijk niet met zijn naam er in of datum) maar gewoon mooie sieraden? want ik zou het echt zonde vinden als ik die sieraden nooit meer zou dragen.
Ja ik, een ketting

en een wezelijk onderdeel van mijn verleden
Het is inderdaad een deel van je verleden, dat verleden heeft je gemaakt tot wie je nu bent. Nu zal het inderdaad wel schelen hoe je uit elkaar bent gegaan, ik ben met geen enkele van mijn exen op een vervelende manier uit elkaar gegaan. Ik zie eventuele bewijsstukken van die relatie enkel als een mooie herinnering aan een tijd dat ik toch op de een of andere manier gelukkig met hen was. Niet dat ik ze terugwil of terug verlang naar die tijd, maar de relaties met hen hebben ervoor gezorgd dat ik weet wat ik wil & wat ik niet wil en daardoor ben ik samen met de man waar ik oud mee wil worden

een lol dat we hadden...