Lieve Sms jes??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lieve Sms jes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:22

Ik vind dat soort smsjes op zn tijd ook echt wel leuk!! Moet zeggen dat er ook nog redelijk wat krijg :)

Toen we echt net wat hadden kreeg ik een smsje: ben iedereen al de hele dag aan het irriteren omdat ik niks anders meer kan dan vrolijk zijn, dus heb jou maar de schuld hiervan gegeven! Ben hele gek op je en wil je snel weer zien, je bent mijn meisje.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:26

ik krijg nooit smsjes van mijn vriendje :(

maja wss ook omdat wij al samen wonen vroeger wel hoor

nu stuurt hij enkel hoe het met ons zoontje gaat en wat we gaan eten vanavond en hoe laat ie terug is

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:28

LimaMambo schreef:
bleghhh... :r

hahahaha ja sorry.. ben niet zo van dat zoetsappige :+

dat dacht ik dus ook :D

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:33

ik krijg nooit smsjes van mijn partner, die kan niet smsen namelijk :o

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:36

Ik krijg wel lieve smsjes maar dat is gewoon lief op zijn manier. := Vind het echt heel erg leuk als die zelf gewoon dingen verzint en niet van die standaard zinnetjes stuurt. Dan heb ik echt het gevoel dat het vreselijk nep is. :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:38

ik ben eigenlijk ook niet van het zoetsappige

maar als ik ineens in weken tijd zomaar vanuit het niets een lief smsje krijg van mijn mannetje dan smelt ik toch wel even....

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:39

Ik krijg ook wel lieve smsjes van m'n vriend. Die komen dan echt recht uit z'n hart op momenten dat je het niet verwacht ofzo. Vind het altijd erg leuk om ze te krijgen en heb er een speciaal mapje voor aangemaakt in m'n telefoon zodat ik ze bewaar :o

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:41

LimaMambo schreef:

Precies mijn gedachte! Als mijn vriendje dat zou sturen, ga ik aan onze relatie twijffelen, dus ben blij dat hij dat "nog" niet doet! Maar goed, dat ben ik en ik ben best apart wat dat betreft ;)

Kan er wel in komen dat sommige het super lief vinden, omdat hun vriendjes eigenlijk bijna geen lieve dingen sms'en. En als je dan zo iets zoetsappigs krijgt, dat dat heel erg lief is.

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:42

Rienn schreef:
LimaMambo schreef:

Precies mijn gedachte! Als mijn vriendje dat zou sturen, ga ik aan onze relatie twijffelen, dus ben blij dat hij dat "nog" niet doet! Maar goed, dat ben ik en ik ben best apart wat dat betreft ;)

Waarom ga je twijfelen aan je relatie als je vriendje iets liefs stuurt?? Sorry, dat snap ik niet helemaal :o

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:46

ik kan af en toe best wel genieten van lieve smsjes hoor :D
Maar dat rosen schepen gedoe hoeft vanmij ook niet haha.

zomaar uit t niets, terwijl we elkaar op msn spreken:
You're the only thing i need. Kusje

offf:

enomis, je bent uit mn mn zicht, maar niet uit mn hart, ik mis je. Kusje van je Belg
(van een vriend van mij die van de een op andere dag terug moest verhuizen naar BE)

maar al staat er bij een doodnormaal smsje een lief 'koosnaampje' vind ik het ook al lief.
'Veel plezier in Adam prinsesje' :+:

of of of :D

Prinsesje geniet ervan vanavond, ze komen speciaal voor jou!
(de avond van mn afscheidsparty)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:03

vind het wel een schattig smsje :)
nu maar hopen dat hij hem zelf heeft bedacht en niet ergens
van een site heeft af geplukt!

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:20

Bijna al de smsjes die ik krijg zijn schattig, maar dat komt gewoon omdat mijn vriend schattig is _O-

Maar hij is ook hardstikke romantisch en schrijft ook gedichten, dus hij kan wel een beetje met woorden overweg.
In tegenstelling tot mij, ik ben zo romantisch als een houten stoelpoot :Y)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:27

Toen ik nog niet met me vriend had stuurde ie me een smsje; ik kreeg een bericht van de hemel ze willen hun engel trug, wees nietbang ik zal je neit veraden. En ik dacht echt heel leif beetje afgezaagd :=.

Ik vind het veel liever als ie gewoon stuurt hou van je :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:51

Ik had ooit zo'n lief smsje van mijn ex, ik heb hem verwijderd. Maar het was zoiets:

Ah ik heb je net nog gezien, maar ik mis je nu al, en ik wou nog even zeggen

(heel veel lege regels)

Ik hou van je, dikke kus(L)

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:00

Ik vind het een heel lief smsje!

Ik krijg er op het moment zoveel dat het teveel is om op te noemen, maar wij zijn dan ook pas 1 1/2 week een "stel" :=
Ben dus ook nog helemaal verliefd en van zijn smsje slaat mijn hart heel de tijd op hol :o

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:20

Haha, mijn vriend en ik zijn allebei zo romantisch als een pinda. Nouja, bij mij ligt het er aan hoe de ander is, maar hij heeft echt nog nooit van romantiek gehoord.. :=
Op dit moment zien we elkaar elke dag, maar is het echt een 'weltrusten', 'goedemorgen', 'ik ga werken'-relatie. Hij werkt 7 dagen in de week, 12-14 uur per dag, en heeft dus nergens meer zin in als hij thuis is. Daarom doe ik altijd kortaf tegen hem, ik kan daar echt niet tegen.

En nu stuurde ík toch net een lief smsje, ik stond versteld van mijn eigen kunsten.. :+:
Hee lief, even een smsje om te zeggen dat ik echt wel heel gek op je ben en je voor de Bradste Pitt niet zou ruilen. Sorry dat ik soms zo kortaf doe, maar ik zou je gewoon graag wat vaker willen zien. Je bent m'n lieffie. Kusje!

Aaaaah, wát een schatje ben ik O:) Vooral Bradste Pitt vind ik erg goed van mezelf *geeft schouderklopje*

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:36

De liefste sms'jes zijn altijd dingen die waarschijnlijk toch niemand begrijpt :')

We hadden laatst naar Aladdin gekeken (ja, de tekenfilm :Y) ) en ik had de hele avond zitten zeggen dat ik een tijger wil als huisdier :7 En later, midden in de nacht, krijg ik een sms'je: "ooit bezorg ik je een tijger, dat beloof ik" :D

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:49

Mijn vriend is ook niet bepaald van dat zoetsappige gezwijmel, maar met momenten heeft hij wel eens een lieve bui, en dan krijg ik spontaan een lief smsje.

Enkele voorbeelden;

'Ik ben zielsgelukkig met jou, ik ben gek op je en hou van je, en stapje voor stapje komen we er samen, zeker weten.
Dikke welterustenknuffel en zoen'

'Jij bent toch de mooiste meid die er is, mijn prinsesje. Kus'

'Hey lieverd. Veel plezeier en een goede reis, en een heleboel kusjes van je ventje. Vergeet je lunchpakketje niet. Knuffel'

Ik kan echt genieten van zulke lieve, 'zachte' woordjes.
Dat doet toch wat met me, en dan komt er toch soms nog wel eens zo'n verliefde kriebel omhoog borrelen.
Heerlijk! :j

Ik kan dan ook niet zo goed begrijpen dat sommige mensen niet van dat 'gezwijmel' houden, maar hee, that's me. :)

HT2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:13

Voor ik dit topic las dacht ik dat sms-jes alleen bedoelt waren als algehele mededelingen zoals: ik kom eraan, zet het eten maar alvast op! :D

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:08

Haha, ik ben nooit zo van de lieve en zoete smsjes. Vind de meeste die hier voorbij komen ook net iets té... ja haha weet niet. Maar kreeg laatst een van iemand, haha en heb toch een paar minuten in de slappe lach gelegen... Een collega uit aruba die dus maar half nederlands en maar half engels spreekt:

Just for you to know,you must be tired,because you've been running around my brain everyday.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:21

Deze kreeg ik vanochtend van vriend lief: Goedemorgen, hou heel veel van je, kus en knuf van mij! Werkse zometeen. :D

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:24

Mientjeuh schreef:
De liefste sms'jes zijn altijd dingen die waarschijnlijk toch niemand begrijpt :')

We hadden laatst naar Aladdin gekeken (ja, de tekenfilm :Y) ) en ik had de hele avond zitten zeggen dat ik een tijger wil als huisdier :7 En later, midden in de nacht, krijg ik een sms'je: "ooit bezorg ik je een tijger, dat beloof ik" :D

HAHA ja precies.
Zo kreeg ik een tijd geleden 'Ik hou meer van jou dan van Snorlax'. :+: :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 16:36

alja schreef:
vind het wel een schattig smsje :)
nu maar hopen dat hij hem zelf heeft bedacht en niet ergens
van een site heeft af geplukt!

Hij kan alleen op startlijsten kijken en hotmail lukt nog net, maar zit er een bijlage bij dan breekt de paniek al uit.. dus denk wel dat hij het zelf verzonnen heeft! hihi ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:48

gekkesies schreef:
Mientjeuh schreef:

HAHA ja precies.
Zo kreeg ik een tijd geleden 'Ik hou meer van jou dan van Snorlax'. :+: :')

Onze vriendjes moeten elkaar écht eens ontmoeten :')
Bij mij is het soms: "ik zie je graag, jij klein Snorlaxje". Dat neem ik dan maar niet op als een belediging _O-

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 17:02

meestal zijn onze smsjes t zelfde, over wat we die dag hebben gedaan (dat staat er altijd in elke dag :=) soms wil hij nog wel eens en lief smsje frutselen, ik ok wel btw. zo kreeg ik er laatst 1,

Hey schat, ik mis je en hou heel veel van je. wil je niet meer kwijt. en heb je vandaag nog wat leuks gedaan, kus

we wonen ruim 100 km bij elkaar vandaan en zien elkaar alleen in het weekend.