Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Larissa3 schreef:Nou het rooster word op zaterdag van de volgende week helemaal klaar gemaakt.
Dus zaterdag kijk ik op mijn rooster, en schrijf alles in mijn schrift.
Vandaag kijk ik weer, is álles maar dan ook alles veranderd, en moet ik dus weer zo gruwelijk veel werken + dat ik gewoon echt niet kan.
En het dus is veranderd terwijl dat normaal niet meer word gedaan na zaterdag, en als dat wel word gedaan verwacht je toch op z'n minst even een telefoontje?
Larissa3 schreef:Nou het rooster word op zaterdag van de volgende week helemaal klaar gemaakt.
Dus zaterdag kijk ik op mijn rooster, en schrijf alles in mijn schrift.
Vandaag kijk ik weer, is álles maar dan ook alles veranderd, en moet ik dus weer zo gruwelijk veel werken + dat ik gewoon echt niet kan.
En het dus is veranderd terwijl dat normaal niet meer word gedaan na zaterdag, en als dat wel word gedaan verwacht je toch op z'n minst even een telefoontje?
. Hard zijn hoor. Ik kom altijd als iemand ziek is, werk altijd, ren mn poten onder mijn lijf vandaan, zodat mijn collega's op vakantie kunnen gaan (heb zelf maar 1 week genomen), maar nu wil ik voor over een drietal weken een anderhalve week vrij gaan vragen. Ik vrees het ergste.... en ik denk zelf dat het kansloos is. Maar ik weet zeker dat als ze me dit niet gunnen (gaat niet om zomaar een vakantie, maar zuslief zit in Canada voor stage en nu heb ik de mogelijkheid daar eens heen te gaan, once in a lifetime kans zegmaar) dat ik er mooi mee kap. Het ergste is nog dat het ws niet door kan gaan omdat er bij ons dan personen zijn die voor de vierde week op vakantie willen...... en ik heb er net één opgenomen... (misschien valt het allemaal mee morgen
)
zap schreef:Kaatje64 schreef:Als je nou vaste dagen en tijdstippen hebt om te werken en ze verwisselen het zomaar, tja dan kan ik het mij voorstellen dat je niet wilt komen. Maar als het elke keer wisselend is, dan moet je dat goed in de gaten houden. Zo werkt mijn dochter bij de Action in Heerhugowaard en daar kijkt ze elke keer op het rooster of die nog overeen komt met wat ze toen opgekregen had. Soms wisselt het nog wel eens.
Mijn dagen wisselen ook, maar als het rooster er hangt (helemaal het rooster van volgende week) dan ga ik daar omheen plannen. Dat is toch niet meer dan logisch???
Bij ons gaat het ook zo hoor ts. Roosters die plotseling veranderen zonder dat het doorgegeven wordt. Heel erg vervelend is dat! Ik check ook vaak mijn rooster, maar dat is meer omdat ik vaak moet werken en vaak ook wat dingen mbt het rooster moet regelen en dus vaak mijn rooster bekijk. Is er iets verandert dan meldt ik dit gelijk met de mededeling dat ik niet kan en het ook niet mijn probleem is. Een belletje kost toch geen moeite??
Ik zou naar je baas stappen of iig naar diegene die je roosters maakt en even mededelen dat je ingeroosterd bent zonder dat je het met jou overlegd is. Zeg er gelijk bij dat je niet kan werken dan en dat het niet jouw probleem is om op te lossen. Je hoeft echt niet 24 uur per dag klaar te staan voor je supermarkt hoor, helemaal niet als je rooster al klaar is

Heb dus gewoon gezegd dat ze vervanging moeten zoeken omdat ik niet kan, is niet mijn probleem hoor als ik een beschikbaarheidsrooster invul en zij daar van afwijken