Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Blondie_ schreef:Pff hebben jullie niks beters te doen dan andere mensen in de gaten houden?
Natuurlijk is het aso maar om dan zo schijnheilig het op een briefje te schrijven... had gewoon naar dat mens toegegaan en niet zo achterbaks als dit!
Babeth schreef:Want ze weigerden om de auto te verplaatsen. Nou sorry hoor, dan doe ik het zelf wel.
Ligt dus een beetje aan de situatie.
.
Marchador schreef:Ik had ook een briefje achter de ruit gedaan van de twingo.
Chiqa schreef:Babeth schreef:Want ze weigerden om de auto te verplaatsen. Nou sorry hoor, dan doe ik het zelf wel.
Ligt dus een beetje aan de situatie.
.
Lekkere bestuurder ben jij beetje eigen rechtertje spelen, ooit gehoord van zoiets als de politie![]()
Echt ik weet niet wat ik lees.

) aangereden. Toen er zich in eerste instantie niemand melde vroeg ik ook om een briefje, even later kwam de eigenaresse van de auto alsnog.
Babeth schreef:Ik snap niet waar je je druk om maakt. Er stonden meer mensen op de straat en die vonden ook dat ik groot gelijk had. Voor zo'n akkefietje ga ik de politie niet bellen, daar ken ik ze te goed voor hier in Tiel.
Daarbij hebben wij hier dus duidelijk een andere mening over. Ik kan hier totaal niet mee zitten. Moeten ze de auto maar gewoon parkeren. Ze staan erom bekend dat ze dit vaker doen, het naar achteren duwen van hun auto is al vaker gebeurd en dan niet door mij.
Dat jij niet veel om je tut
Babeth schreef:En jij denkt dat ik niet bij die mensen eerst ben geweest om te vragen of ze de auto aan de kant wilden zetten?
En zolang jij geen rechter of officier van justitie bent heb jij geen enkel recht om voor eigen rechtertje te gaan zitten spelen.
Als het nodig is, doe ik het zo weer. 
Ik stond gewoon netjes in een parkeervak met naast mij 2 vakken vrij. Waarschijnlijk is iemand wezen keren en heeft die toen goed mijn auto in de prak gereden (dronken??) . Er lag geen briefje bij niks maar wel een behoorlijke schade dus. Gelukkig bestaat er nog een waarborgfonds maar ongelooflijk dat er zulke asociale mensen bestaan. 
Blondie_ schreef:Groot gelijk Babeth.
En denken jullie echt dat de politie daarvoor komt?? politie doet weinig hoor, alleen blaastesten en flitsen daar hebben ze het het druk mee, voor andere zaken geen tijd!
Tallie_Ho schreef:Babeth, ik denk dat ik niet hetzelfde had gedaan ivm angst voor schade bij mijn eigen auto, tenzij mijn auto een trekhaak heeft.. Heb jij er een trekhaak opzitten waar je de auto mee aan de kant kon duwen?
Ik heb zelf een keer iemand klem gezet omdat deze persoon op MIJN BETAALDE parkeerplek zijn auto had neergekwakt.. Dat ligt net weer even anders
Chiqa schreef:Blondie_ schreef:Groot gelijk Babeth.
En denken jullie echt dat de politie daarvoor komt?? politie doet weinig hoor, alleen blaastesten en flitsen daar hebben ze het het druk mee, voor andere zaken geen tijd!
Politie komt wel hoor, al is het alleen al om je rijbewijs in beslag te nemen.
Rare regeltjes heeft de politie waar jij woont
Tallie_Ho schreef:Goh, dus als ik bel naar de politie dat ik klem ben gezet door een of ander schorem wat de auto niet wil verplaatsen, nemen ze mijn rijbewijs in begrijp ik?? Rare regeltjes heeft de politie waar jij woont