Hele erge wespenfobie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:28

Adil18 schreef:
Ik ben er ook panisch voor, maar ik ben ook zwaar allergisch voor wespen...Bij een steek van een blinde vlieg wordt alles al dik, dus bij wespen (die een veel sterkere gifstof dragen) is dat nog veel erger :(

Moet straks weer werken, lekker op het terras waar menden wafel met kers en appelgebak en andere zoete dingen bestellen....oh man, ik krijg nu al weer hartkloppingen als ik er aan denk.... ;(

Ik ben erg blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Ik kan er niet tegen dat gezoem. Wespen,bijen, hommels. Ben echt panisch!
Vorige maand 2x gemeen gestoken dus ik kijk nu goed uit en ren ook weg.. waardeloos.. vind echt dat ze wel op vakantie mogen naar Siberië voor altijd :7.. alle wespen :D

CaileyS

Re: Hele erge wespenfobie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:39

Ik ben nog nooit gestoken maar voel me hetzelfde als de meeste van jullie. Vrijdag geeft mijn opa een feestje in zijn thuis, dat is echt de ideale plek voor wespen. Gelukkig heb ik zo'n lieve oma dat ze altijd met mij binnen gaat zitten.
En nu ben ik nog maar twaalf maar wat als over dertig jaar die wespen me nog zo stalken??

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:51

Ik ben eigenlijk bang voor alles wat op wespen en bijen lijkt _O-
Ik wil ook altijd weg kunnen en wegrennen xD
Als er veel wespen zijn op een terras, en er zijn zware stoelen ofzo die moeilijk snel te verschuiven zijn, zorg ik altijd dat er een ruimte tussen is zodat ik wanneer nodig, weg kan :')
echt erg eigenlijk xD

Ik ben ook nog nooit gestoken...
Ik ben ook niet bang voor wespen in een bakje als ze er niet uit kunnen ofzo, maar wel als ze dichtbij zijn of bij mn oor zitten te zoemen :P

Maar t is wel al minder geworden dan eerst :o Aangezien je in sommige situaties eigenlijk niet weg kan gaan, of niet voor schut wil staan door weg te rennen voor zown klein beestje xD
Maar gelukkig zijn er hier thuis niet heel veel ...

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:00

Ik ben een concurrent in de marathon als het op wespen aankomt hoor :D

Mja, al 3x gestoken, 1 keer op gaan liggen, 1 keer zat er eentje vast in mn haar en geraakte in paniek ofzo, en 1 keer zat er 1 in de peesbeschermer van mijn paard, gelukkig klop ik die dingen altijd uit met mn hand voor ik ze aan doe, enja, steek in mn hand dus! Ik begrijp de wespen dat ze me gestoken hebben, als ik alles rationeel bekijk is er niets aan de hand, maar toch...

Ik lijk er hoe langer hoe allergischer op te reageren, laatste keer in mn hand was die na het rijden gewoon helemaal dik en opgesteven...

Als ik n wesp zie dan gooi ik tafels en stoelen omver om weg te komen, ik kijk echt naar niets of niemand meer! Mss hebben sommige me op tornooi al gezien, ik ben die gek die aan de tent om de haverklap rechtsspringt en gaat lopen, of tussen de camions een dansje lijkt te doen :+
Ik durf zelfs de was niet op de draad te gaan hangen, omdat dat naast een bloemenperkje is, en daar zitten wespen en bijen! (Jep, bijen ben ik ook bang voor, maar niet zo panisch als voor wespen...)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:41

Whahahaha Zitaswoon wij kunnen ons dus gezellig
samen opgeven voor de marathon. Ik regel wel iemand die wespen
achter ons aanstuurt :D

Ik krijg er helemaal beeld bij hoe jij reageerd op wespen, ik herken het ook
helemaal. Op stal worden mensen al gewaarschuwd om in de zomer niet naast
mij te gaan zitten omdat dat veel te gevaarlijk is en ik echt niks of niemand meer
zie als ik om mij heen begin te zwaaien :o

mysecrets

Re: Hele erge wespenfobie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:16

Nou hier nog 1 hoor..
Ik heb vroeger, jawel, een wespennest in mn KAMER gehad, nou was ik nog maar klein, 10 jaar ofzo en heb ik het niet in de gaten gehad voordat ik 's avonds doof werd door een gratis zoem concert.

Getver, ze zijn ook overal he....

Als er 1 bij mij in de buurt is, is het altijd van; 'naam' HAAL EM WEG, HAAL EM WEG, ER ZIT EEN WESP OP ME, HAAL HEM NOU WEHEG, SCHIET OP.. IEEEEK :|

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:01

goh, wat een geluksvogels .. Laat er nou net een wespenplaag zijn/komen deze zomer .. (of hoe dat ook heet)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:23

mars_loves schreef:
goh, wat een geluksvogels .. Laat er nou net een wespenplaag zijn/komen deze zomer .. (of hoe dat ook heet)

Ja echt wij boffen enorm deze zomer := :D

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:37