Vleuten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vleuten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:36

mariahoeve (en van Dorsten) zijn inmiddels gesloten. Eigenaren van Mariahoeve zijn wel een nieuwe pensionstal begonnen in vleuten :j (pensionstal haarrijn heet het geloof ik :) ).

Vanuit de meern ga ik altijd via de rijksstraatweg naar utrecht cs idd. Dan over 'de meernbrug' (die nu ingepakt staat) En dan ben je al bij het 24 oktoberplein, dan de beneluxlaan (geloof ik? iig met die shell) in en dan naar dat NSfietsbruggetje :Y)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:38

Hey, vleuten is best leuk. :D daar wonen vrienden van me. :j
Ik woon in Breukelen, ook lekker dichtbij dus. :+

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 18:07

@menino: Heet toch Graad van Roggeweg? :+ Of ben ik nou zo blond? Of loopt het iedere keer over in een andere straat? :+

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:01

Volgens mij heet de Graadt van Roggenweg verderop idd Beneluxlaan. :j

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 21:42

Ik heb even op google maps gekeken, en ik denk dat ik het wel kan vinden.
Als je via Rijkstraatweg gaat, ga je dan daarna over Ds. Martin Luther kinglaan?
Dan ga ik deze week denk ik maar een keer fietsend naar Utrecht.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:03

Ik woon in Woerden, dus evt. kun je ook nog deze kant op als je wat te doen zoekt ;) Want bv. Gouda is ook een leuke stad om te gaan shoppen en een beetje cultureel te doen.

In IJsselstein zit Jos Dolstra, een dansinstituut en in Woerden heb je Mobilee die danslessen geven. Volgens mij moet er in de Meern ook nog wel wat zitten, ben daar niet zo bekend.

Succes met je draai vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:27

ja in de meern heb je get motivated en bodyshape dacht ik qua dansen

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 21:10

Dankjewel! Ik heb ze even op internet opgezocht.
Als ik het red komend schooljaar ga ik daar ook even langs om te kijken.

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 10:29

En ik heb nog een vraag,
Wat vinden jullie de fijnste/beste bioscoop in Utrecht?
Ik heb wat rond gekeken op google, maar ik volgens google zijn er heel wat bioscopen in Utrecht.
Dus ik heb geen idee naar welke ik heen moet gaan als ik een keer een filmpje wil kijken.

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:48

Rembrandt op de Oude Gracht vind ik de mooiste, en City op de Voorstraat. Je hebt ook nog Catherijne, maar die vind ik een beetje vervelend. Zit op Hoog Catherijne en daar is het na sluitingstijd nou niet bepaald prettig...

Je hebt ook nog een paar kleinere, daar draaien vooral de wat 'kunstzinnigere' films, vaak oudere Franse films en zo. Eentje op 't Hoogt, de andere aan de Springweg.

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 10:51

Okee dankjewel.
Catherijne was ik al tegen gekomen toen ik in Utrecht was, ik kreeg daar nou ook niet echt het idee dat het er super was.

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:53

Vaak draaien daar wel de nieuwste films, maar ik vind het altijd zo deprimerend als je weer naar buiten stapt en midden tussen de junks belandt. -O-

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:35

Daar wen je ook wel aan, ik in ieder geval wel. Al zit ik ook niet laat in de bios hoor ;) Maar om 8 uur s'ochtends op zaterdag op het station lopen, is ook geen pretje :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:42

Ik vind het nogal meevallen. Ben wel vaker in HC geweest 's avonds laat, pas nog voor Harry Potter (was het rond half 1 eer het was afgelopen).. nergens last van gehad. Nooit niet. En anders gewoon doorlopen :j
Maar idd Rembrandt is denk ik het mooist/fijnste ;)

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 20:22

Je zou ook eens in de huis-aan-huis-bladen moeten kijken voor activiteiten. We hebben hier o.a. de VAR, daar staan vaak ook dingen over sportactiviteiten of bijvoorbeeld danslessen in. Vandaag stond er bijvoorbeeld een stukje in over een 'open musicaldag' in Sportcentrum Oudenrijn. Is 16 augustus en dan kan je je inschrijven voor diverse workshops en demonstraties. Speciaal voor jongeren, van 6 t/m 21 jaar. Volgens mij moet er meer info staan op www.fanwork.nl (heb het niet gecheckt) . Zag het berichtje staan en moest meteen aan dit topic denken!