terwijl je samen woont iemand anders versieren, dat doe je toch niet? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
terwijl je samen woont iemand anders versieren, dat doe je toch niet? 
ismy schreef:ach , haha daar heb ik dus ook last van![]()
komt er een leuke jongen naast je zitten van school vinh hem echt gewoon té
leuk , en de hele tijd gezellig praten,
op hyves even een paar reacties op foto's en zo,
en op hyves iets tegen hem zeggen, heb nooit geen antwoord
terug gekregen, en op school dan doen ze hartstikke aardig tegen
je enzo ..
.
wat nogal logisch is. Hij krijgt wel een kans om alles uit te leggen, misschien dat we dan wel vrienden kunnen worden. Ook al heeft hij gelogen tegen me..
Natje_Spirit schreef:Hij gaf echt signalen dat hij me leuk vond en dat het niet alleen was om vrienden te worden.. Als het voor alleen vrienden te worden was vond ik het best, oké ik vind/vond hem leuk maar alleen vrienden is niets mis mee.
Waar het mij om gaat is dat hij mij probeert te versieren terwijl hij een vriendin heeft, samen woont en dat ze waarschijnlijk ook zwanger is (weet het nog steeds niet zeker). Dat is ook de reden waarom ik hem dus niet meer hoef, in staat van vriendje danwat nogal logisch is. Hij krijgt wel een kans om alles uit te leggen, misschien dat we dan wel vrienden kunnen worden. Ook al heeft hij gelogen tegen me..
En het is niet de eerste keer dat ik een blauwtje loop en het zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn dus dat is niet reden waarom ik kwaad ben
__Possie__ schreef:Nou wie weet heb je dan behoefte aan een vriend van mij![]()
21 jaar (binnenkort 22).
Erg lekker postuur![]()
Gek van auto´s
Doet aan fitniss
Is betrouwbaar en eerlijk en als ie een meissie heeft gaat ie ervoor door het vuur en staat die bij hem op nummer 1.
Heeft alleen helaas niks met paarden maar vind ze ook niet zo heel erg maar erop klimmen dat zal ie nooit willen![]()
En natuurlijk het belangrijkste hij is SINGLE![]()
Alleen weet niet of je ervan houd aan een relatie op afstand
maar die kan ook wel zo iemand vinden zonder dat er een gigantische afstand tussen zit 
Maar dacht ach waarom ook niet we hadden het er hier toch over dus dacht dit kan er ook wel ff bij hihi
.
en bovendien gaat ie ook vaak door het land heen naar meetings met zijn getunende (hoe je het ook typt) auto