Pfff jongens...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 21:18

Ja zeg dat wel! Maar ik weet nu alleen dat hij samen woont met een meisje, weet niet 100% zeker of ze ook zwanger was want die buurvrouw wist het zelf ook niet zeker... Maar toch, ook al is ze niet zwanger, ik hoef hem al niet meer :n terwijl je samen woont iemand anders versieren, dat doe je toch niet?

gekkesies

Re: Pfff jongens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:25

Niet als je een greintje fatsoen in je lijf hebt in ieder geval. :n
Je bent veel beter af zonder hem. :j

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:33

Vertel mij wat. Lekker laten zitten die gast!!!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:35

ach , haha daar heb ik dus ook last van :+

komt er een leuke jongen naast je zitten van school vinh hem echt gewoon té
leuk , en de hele tijd gezellig praten,
op hyves even een paar reacties op foto's en zo,
en op hyves iets tegen hem zeggen, heb nooit geen antwoord
terug gekregen, en op school dan doen ze hartstikke aardig tegen
je enzo .. :+

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 21:36

Hij mag zijn uitleg doen en dan mag hij vertrekken, ben nog niet eens met hem uit geweest en heb nu al zo veel last met hem! Ik zou eens moeten gezegt hebben van ja, waarom gaan we morgen niet uit %)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 21:36

ismy schreef:
ach , haha daar heb ik dus ook last van :+

komt er een leuke jongen naast je zitten van school vinh hem echt gewoon té
leuk , en de hele tijd gezellig praten,
op hyves even een paar reacties op foto's en zo,
en op hyves iets tegen hem zeggen, heb nooit geen antwoord
terug gekregen, en op school dan doen ze hartstikke aardig tegen
je enzo .. :+

Even terug lezen, hij is niet echt gezellig meer :o

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:47

Heb het hele topic gelezen maar nu komt er bij mij toch een vraag op. Beelde je je gewoon in dat hij je leuk vond of gaf hij echt expliciete signalen? Want waarom kan een jongen niet aan een meisje vragen of ze af zullen spreken zonder er meteen iets mee te moeten menen? Hij kan je toch gewoon een aardige meid vinden maar verder niets? Dat hij nieuwe vrienden probeert te maken heeft niks te maken met zijn thuis situatie. Het is niet aan jou om kwaad te worden dat hij iemand zwanger heeft gemaakt, oliebol happens. En 'ik hoef hem al niet meer'.. Dat is echt een uitspraak van iemand die kwaad is omdat ze een blauwtje heeft gelopen. Sorry dat mijn post niet zo meelevend/bevestigend is als die van de anderen maar vind dat er soms ook gerust vanuit het standpunt van je jongen gekeken mag worden, niet alleen vanuit ons standpunt.

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 09:18

Hij gaf echt signalen dat hij me leuk vond en dat het niet alleen was om vrienden te worden.. Als het voor alleen vrienden te worden was vond ik het best, oké ik vind/vond hem leuk maar alleen vrienden is niets mis mee :).
Waar het mij om gaat is dat hij mij probeert te versieren terwijl hij een vriendin heeft, samen woont en dat ze waarschijnlijk ook zwanger is (weet het nog steeds niet zeker). Dat is ook de reden waarom ik hem dus niet meer hoef, in staat van vriendje dan ;) wat nogal logisch is. Hij krijgt wel een kans om alles uit te leggen, misschien dat we dan wel vrienden kunnen worden. Ook al heeft hij gelogen tegen me..

En het is niet de eerste keer dat ik een blauwtje loop en het zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn dus dat is niet reden waarom ik kwaad ben :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:13

Nou wie weet heb je dan behoefte aan een vriend van mij :D

21 jaar (binnenkort 22).
Erg lekker postuur :P
Gek van auto´s
Doet aan fitniss
Is betrouwbaar en eerlijk en als ie een meissie heeft gaat ie ervoor door het vuur en staat die bij hem op nummer 1.
Heeft alleen helaas niks met paarden maar vind ze ook niet zo heel erg maar erop klimmen dat zal ie nooit willen :D

En natuurlijk het belangrijkste hij is SINGLE :D

Alleen weet niet of je ervan houd aan een relatie op afstand ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:18

Dat is wel een afknapper, als hij dan zo reageert.
Maar dan moet je ook weer blij zijn, dat je er niet mee opgescheept zit toch :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 12:19

Natje_Spirit schreef:
Hij gaf echt signalen dat hij me leuk vond en dat het niet alleen was om vrienden te worden.. Als het voor alleen vrienden te worden was vond ik het best, oké ik vind/vond hem leuk maar alleen vrienden is niets mis mee :).
Waar het mij om gaat is dat hij mij probeert te versieren terwijl hij een vriendin heeft, samen woont en dat ze waarschijnlijk ook zwanger is (weet het nog steeds niet zeker). Dat is ook de reden waarom ik hem dus niet meer hoef, in staat van vriendje dan ;) wat nogal logisch is. Hij krijgt wel een kans om alles uit te leggen, misschien dat we dan wel vrienden kunnen worden. Ook al heeft hij gelogen tegen me..

En het is niet de eerste keer dat ik een blauwtje loop en het zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn dus dat is niet reden waarom ik kwaad ben :)

Ok als hij echte signalen afgaf dan zou ik inderdaad ook niet blij worden van het hele zaakje. Zou het dan wel eerder heel erg vinden voor dat meisje dat haar vriend zo iets flikt. In ieder geval zou ik de relatie nu dan gewoon normaal houden, vrienden, anders volgen er nog wel meer problemen denk ik...

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 17:46

Ik heb hem nog niet gehoord, maar hij weet dan ook nog niet dat ik alles weet...
Ik wil gewoon een eerlijk antwoord van hem, hij krijgt dus een kans om alles uit te leggen, kan me niet schelen welke antwoorden ik krijg zolang hij maar eerlijk is tegen me. Als hij dan nog liegt hoef ik zelfs geen vrienden meer te zijn met hem. Een vriendje dat liegt is vreselijk, maar een gewone vriend die tegen je liegt vind ik ook wel erg. Ik wil mijn vrienden kunnen vertrouwen...

__Possie__ schreef:
Nou wie weet heb je dan behoefte aan een vriend van mij :D

21 jaar (binnenkort 22).
Erg lekker postuur :P
Gek van auto´s
Doet aan fitniss
Is betrouwbaar en eerlijk en als ie een meissie heeft gaat ie ervoor door het vuur en staat die bij hem op nummer 1.
Heeft alleen helaas niks met paarden maar vind ze ook niet zo heel erg maar erop klimmen dat zal ie nooit willen :D

En natuurlijk het belangrijkste hij is SINGLE :D

Alleen weet niet of je ervan houd aan een relatie op afstand ;)

Klinkt goed hoor :D maar die kan ook wel zo iemand vinden zonder dat er een gigantische afstand tussen zit :)

Hehe volgend topic, koppel je boktleden met je vrienden :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:19

Ja daar heb je ook eigenlijk wel helemaal gelijk in TS :D Maar dacht ach waarom ook niet we hadden het er hier toch over dus dacht dit kan er ook wel ff bij hihi :D .
Maar hij heeft wel al zijn rijbewijs en vind het geen probleem lang in de auto te hoeven zitten :o en bovendien gaat ie ook vaak door het land heen naar meetings met zijn getunende (hoe je het ook typt) auto ;)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 10:25

Owh een getunde auto ook nog :D heb je een foto (van hem hé ;))? Wie weet vinden andere dames hem ook wel super knap en vragen ze allemaal zijn nummer :D

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:34

ze hebben trouwens een boek geschreven voor dit soort problemen moet je maar kijken in de boekhandel :- alles went behalve een vent :P

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:09

Kerels... Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen hoe hij is ;)
Genoeg leuke ( en betrouwbare) kerels in het land 8-)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:28

Wat een zak patat. Wat moet je met zo een kerel.
Ik zou als ik jou was mijn handen er vanaf trekken en hem veel geluk wensen met zijn zielige leventje.

Volgens mij wordt je ook helemaal niet vrolijk van zo een vent.

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:31

O ik voel zoo met je mee :(:) . ik zit precies in t zelfde schuitje zo ongeveer :+

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 12:27

wopkelover schreef:
ze hebben trouwens een boek geschreven voor dit soort problemen moet je maar kijken in de boekhandel :- alles went behalve een vent :P

Haha, echt tof! Die moet ik zeker eens lezen :D