Gaypride

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska

Re: Gaypride

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:21

Ik vind het juist helemaal niet elk jaar gekker worden. In ieder geval niet elk jaar extremer. Ik vind het juist steeds 'rustiger' worden. Ik heb nog maar heel weinig extreme boten gezien, en juist heel veel keurige boten (bedrijven, politieke partijen, de gemeente).

Ik ben de hele dag geweest gisteren, en heb echt niets schokkends gezien. Was een heel mooi feestje, en een stuk gemoedelijker en gezelliger dan bv koninginnedag.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:55

Ik was gister ook geweest, vond het erg gezellig.
En idd wat jij zegt Anoeska, het word steeds minder extremer idd!
Vond de boten gewoon erg leuk :j

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:56

Ik ben op het Thorbeckeplein aan het werk geweest, heb van de canal parade zelf dan ook weinig meegekregen. Maar het feest was in ieder geval gewéldig!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:45

Nou hoop ik toch niet dat de sugababes (ofzo :o ) half amsterdam hebben aangestoken met hun mexicaanse griep :=

Ik zou er ook wel eens heen willen, helaas is Amsterdam niet mijn favorite stad, ben er 2 weken terug geweest voor Lady gaga en nogsteeds trekt de stad me niet.

goed heel offtopic maar het komt erop neer dat ik er ooit wel eens heen ga :))

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 00:52

Aaah, het was echt tof. :D En ik vond het zelfs een beetje braaf dit jaar, maar ja, wie ben ik? :Y)
Wij zaten aan de gracht, met onze voetjes in 't water. :j

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 07:52

Desperado_ schreef:
Nou hoop ik toch niet dat de sugababes (ofzo :o ) half amsterdam hebben aangestoken met hun mexicaanse griep :=

Die zijn niet gekomen.

Ik ben ook geweest. En ik vond het totaal niet schokkend, aanstootgevend of wat dan ook. Inderdaad veel boten van politieke partijen, bedrijven, e.d. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een paar jaar geleden wel met verbazing heb staan kijken maar nu was het echt heel anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:14

wendyashley schreef:
Dit jaar was mijn 5 jarige dochter bij haar vader (vind zulke dingen niet echt geschikt voor kinder ogen)en kon ik dus eindelijk die feestende massa bekijken.

Kun je dit misschien uitleggen, ik snap het niet helemaal :?.

De canalparade wordt juist elk jaar braver, dit jaar waren er helemaal geen extravagante boten bij, in ieder geval niet zoals vroeger. De enige blote boot was die van Mr.B, daar viel wel een bloot bilspiertje te bespeuren als je goed keek. Verder was het allemaal wel erg bedekt en weinig uitgesproken. Dus om nou te zeggen dat het allemaal te dol is...

Edward en HP waren er trouwens ook bij op de boot voor de topsporters :j.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:16

Bij onze groep waren ook kinderen hoor. :D

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:22

ik ben zaterdag ook geweest.
vond de bootjes ietsje tegenvallen juist.,ik had veel meer extravagant en bloot verwacht.

maar de sfeer was supergezellig waar wij stonden :D
savonds ook nog de stad in geweest,op amstelveld gekeken, waterloo plein gezeten en ergens in een gaystraat gestaan..werd lekker gedraaid, en wederom supersfeertje!

voor herhaling vatbaar :D

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:23

Ik ga elk jaar met een stel vrienden, al een jaar of 5. Het is juist steeds minder geworden, de eerste keer dat ik ging kijken hadden alle gaykroegen uit de stad hun eigen boot. De outfits waren veel extremer en er was meer naakt, meer confetti en minder publiek. Nu varen er vooral brave boten mee waar hetero's op staan te hossen of alleen maar te zuipen, leuk... Maar niet waar het voor bedoeld is...
Neemt niet weg dat wij elk jaar een geweldig feest hebben, de sfeer is 1000x leuker dan Koninginnedag. Een dag waarop ik als (inmiddels ex-) Amsterdammer altijd de stad uitvluchtte.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:51

Lovely schreef:
wendyashley schreef:
Dit jaar was mijn 5 jarige dochter bij haar vader (vind zulke dingen niet echt geschikt voor kinder ogen)en kon ik dus eindelijk die feestende massa bekijken.

Kun je dit misschien uitleggen, ik snap het niet helemaal :?.

De canalparade wordt juist elk jaar braver, dit jaar waren er helemaal geen extravagante boten bij, in ieder geval niet zoals vroeger. De enige blote boot was die van Mr.B, daar viel wel een bloot bilspiertje te bespeuren als je goed keek. Verder was het allemaal wel erg bedekt en weinig uitgesproken. Dus om nou te zeggen dat het allemaal te dol is...

Edward en HP waren er trouwens ook bij op de boot voor de topsporters :j.

Juist omdat ik veel verhalen had gehoord over veel bloot en extreme gevallen met voorbind materiaal etc.
Mijn nicht is ooit eens met haar kleine geweest en vond het toen geen succes omdat haar dochter lichtelijk geschrokken was van blote mannen die elkaar met een zweepje op de billen sloegen, vrouwen met voorbind apparaten en mensen die met halsband om aangelijnd compleet met tepelklemmen over de gracht liepen.
Aan de hand van die info had ik gewoon besloten om mijn kind daar nog niet aan bloot te stellen,er zullen vast mensen zijn die mijn keuze belachelijk vinden omdat dit nou eenmaal is zoals het is,maar ik had mijn keuze dan ook volledig gebasseerd op verhalen en niet op ervaring.
Nu ik het zelf heb gezien en het idd ook allemaal wel vond meevallen kan ik altijd nog de beslissing maken om haar een keer mee te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:04

Grappig verhaal, maar ik heb zoiets nog nooit gezien.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:34

Lovely schreef:
Grappig verhaal, maar ik heb zoiets nog nooit gezien.

En omdat ik het dus ook nog nooit had gezien en op verhalen af moest gaan lijkt het mij een vrij normale keuze om je eigen kind nog even te behoeden voor zulke dingen.