dromen over overleden dierbaren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: dromen over overleden dierbaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:39

Ik droom wel eens over dierbare die overleden zijn ja. Maar verder heb ik er nooit echt over na gedacht...
Het zet me wel aan het denken!

enniee

Re: dromen over overleden dierbaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:48

op sbs was dat uri geller programma en daar deed iemand een uittreding, nou ik zei zo dat wil ik ook! en die nacht was vet eng ik droomde over een kerkhof en een kist waar ik in lag, en ik zag het 'licht' en daar zou ik heen gaan, maar iemand hield me tegen die zei; je moet weer terug gaan! het was helemaal niet eng, heel rustige droom!!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:26

Ik droom wel eens over de overleden moeder van een vriendin. Dan zit ik met haar in de tuin en drinken we wijn. En dan ist altijd mega-gezellig. Vind die dromen wel fijn en mijn vriendin lacht er altijd kostelijk om: 'echt iets voor mama', zegt ze dan!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:04

Ik heb pas nog gedroomd over mijn overleden pony Tanja. Er stonden 2 pony's die precies op haar leken, maar toen ik dichterbij kwam begonnen ze er steeds minder op te lijken..

En ik heb ook een keer gedroomd van mijn andere overleden paard, Remco. Het was in een voetbalstadion ( :? ) en Remco lag daar in het midden en Tanja stond er naast..

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:30

Ik heb het een keer gehad heel lang geleden toen mijn hond overleed, toen liep ik met haar en mijn andere hond (die nog wel leeft) door het park en toen trok ik haar een paar keer tegen een steen en toen had ze een gat in dr hoofd en voor de rest weet ik het niet meer.. maar ik vond het geen fijne droom inieder geval.

Ik heb daarin tegen nog nooit gedroomt over mijn overleden opa of mijn vriendin..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:17

Meestal weet ik niet meer wat ik heb gedroomd, maar heeeell soms wel.
Deze ben ik blij mee dat ik het nog weet.
Op vakantie (in mijn droom dan) met mijn overleden moeder.
(was een heerlijke vakantie in die droom, echter mijn moeder en ik zijn nooit samen op vakantie geweest)