Waar is m'n zomergevoel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:39

Tja.. waar is de zomer? :=

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 16:55

Hier is de zomer(school)vakantie vandaag aangebroken.
Helaas heb ik dit jaar ook 0-zomergevoel :\ ....
Komt waarschijnlijk ook omdat wij voor het eerst sinds jaren niet naar de zon gaan (we gaan een weekje naar mijn mams in Ned. :') !). Ik heb wel net alle spullen voor zoonlief (15) ingepakt, die morgen 2 weken naar Sardinie gaat, dus ik heb iig deze zomer wel zonnenbrandprodukten in de hand gehad :P .
Maar goed, misschien komt mijn zomergevoel wel in december, dan gaan we bijna 2 weken naar het caribisch gebied :+ .

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:22

Ik heb ook geen zomergevoel!
En ik had me er zo op verheugd... Ik heb welgeteld één middag in de zon gelegen bij een natuurplas, tussen de buien door, maar het zwemwater was echt heel erg koud dus dat heb ik laten zitten. Waar is de tijd van elke dag zwemmen en buiten zitten inderdaad ;(
Ligt ook wel een beetje aan het werk wat ik nu doe, ik zit nu doordeweeks elke middag in de auto. Dus dan mag ik, als het een keer mooi weer is, het van binnen de auto meemaken. (Natuurlijk regent het dan wel als ik weer terug naar huis moet fietsen. :P)
Ik ga nog een weekje naar Frankrijk, ik hoop maar dat het dan wat beter is. Zou wel een beetje zonde zijn van de zomer anders, dan moeten we weer 10 maanden wachten :')

Soph12

Re: Waar is m'n zomergevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:24

Ik mis het ook, maar bij mij komt het echt omdat ik nog steeds geen vakantie heb.. pff! Nog een weekje te gaan!

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:35

heel herkenbaar ik heb dat ook ! lig nu al een week op de bank omdat ik niet kan lopen ivm een beklemde zenuw in mn rug en ik merk echt niks van de zomer heb ook helemaal geen zomer gevoel want ik kan toch geen leuke dingen doen. in de lente denk ik altijd als het dalek lekker zomer is en ik vakantie heb ga ik lekker zwemmen bbqen enzz maar uit eindelijk komt er bar weinig van :(
ben bang dat het voor dat ik het weet weer winter is !

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:55

Ik heb volop zomergevoel. Hier is het al weken snik- en snikheet (boven de 20 graden, zon en/of bewolkt, benauwd), weet niet waar jullie zitten dat er geen zon is hoor? :P

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:15

Ik ga volgende week naar Gran Canaria, maar heb helemaal geen zomergevoel.. hopelijk komt het deze week weer een beetje terug. Heb serieus weer zin in school, op deze manier hoeft de zomervakantie voor mij niet. Kl*teweer. :\

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:34

Ik heb 't ook niet |( Heb er vandaag al een hele week vakantie op zitten maar het weer heeft niet echt meegewerkt... Máár ik heb goed hoop, volgende week wordt het beter!

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:41

Ben het ook helemaal kwijt! Echt mooie dagen hebben we voor mijn gevoel al paar weken niet gehad..(of ik was aan het werk)
Het feit dat ik pas eind oktober vakantie heb en de hele zomer veel moet werken en ook nog eens met afstudeerproject bezig ben helpt ook niet erg... :n

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 08:18

Na een paar dagen in Texel te zijn geweest, gezwommen te hebben in de zee, gisteren in topje bij een vriendin buiten gezeten aan het water en gisteravond op een terras gezeten heb ik wel een zomergevoel hoor! En dan die warme dagen die er aan komen, boven de 30 graden. Ja, dat brengt mijn zomergevoel wel terug!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 09:07

Pff ik heb ook geen zomergevoel.. maar vind rond de 20 graden echt wel warm zat.. 30 graden dan word het me te warm. :P

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 09:11

Ik denk, dat jullie zomer gevoel naast mijn herfstgevoel ligt :=
wát een slechte zomer zeg.. :\

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 09:14

Toevallig gisteren nog over met mn stalgenootjes..heb nog geen enkele keer gehad dat ik ontspannen in de tuin heb kunnen zitten, of op terasje en het zomergevoel ook echt mis.
Normaliter komen de korte broeken en rokken de kast uit, daar krijg je ook het zomergevoel van...loop al hele 'zomer' in mn lange broeken rond...niet echt het gevoel hebbende dat het ook echt zomer is geweest.(2 weken terug notabene met mn winterjas aan te paard!!!).

Dus TS, je bent niet de enige die m kwijt is hoor, haha...en ergste is, zie zo ontzettend op tegen de winter en lange donkere dagen, dat het zo erg opvalt dat het nu al om 22uur weer stikdonker is..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 10:21

Dan wonen jullie dus echt verkeerd :P Ik kan de dagen/avonden niet tellen dat ik gezellig in de tuin heb gezeten, het is al bijna weken aan een stuk zonnig. Dan reken ik een paar regendagen niet mee.

Kom naar zuid-Limburg! ;)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 16:59

Heb vanmiddag heerlijk gezwommen!
Vanmorgen was het wel 'fris' en had ik wel zoiets van 'is dit nu zomer?'. Maar het schijnt dat het van de week wel weer warm gaat worden, lekker naar buiten dus!
Dat het weer vroeg donker is, vind ik wel gezellig: kaarsjes aan, gordijnen dicht, heerlijk!

only18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:06

Weer of geen weer : m'n zomergevoel blijft me achtervolgen. :Y)
Nee. Het is altijd wel leuker als het mooi weer is. Ik kan niet echt zeggen hoe het daar in Nederland gaat, hier in België is het weer niet slecht..
Ookal is het slecht weer, ga naar buiten ! Hoe meer licht je krijgt overdag, hoe vrolijker je bent :j

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:57

Vandaag was dan wel alweer wat beter !
Heb lekker in het zonnetje buiten kunnen liggen , muziek aan , ijs erbij :P
En ben nog verbrand ook in m'n gezicht.

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 18:01

Huh?
Het is hier kei mooi weer,echt al 1,5 maand lang is het over het algemeen super geweest!
Zijn jullie nu zulke zeurpieten of is mijn woonplaats een uitzondering?

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 18:19

Ik heb zeker weten een zomergevoel!! :D
Twee maanden lang 32 uur per week gewerkt en aankomende dinsdag ga ik dan eindelijk op vakantie!
Met 4 vrienden 8 dagen naar Calella! :D En ik heb vandaag gehoren te kregen dat ik 15 tot 19 augustus ook nog naar Schotland ga!
Een vriendin loopt daar stage en ik ga haar opzoeken. Dus JA ik heb een zomergevoel.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:31

Weersverwachting voor de komende week gezien? Het schijnt vanaf woensdag 30+ te worden. ;)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 09:21

wednesday schreef:
tanya89 schreef:
Ik dacht al dat ik de enige was :+ Bij mij komt het gewoon door het slechte weer hoor, zou veel warmer mogen/kunnen zijn nu. Ga zometeen een nachtje naar zee, misschien helpt het :+

dan mag het daar mooi weer zijn anders zal het niet veel helpen! (eigen ervaring vorige week dagje naar de zee en het viel met bakken uit de lucht! Kortom bijna geen zee gezien...)

Oh dan heb je net pech gehad :(:)
Wij hadden heerlijk weer, gisteren hele dag op het strand gelegen en nu ben ik behoorlijk bijgekleurd. Had echt een op vakantie gevoel, kom ik terug en ga naar bed, sta ik net op... REGEN :x Dag vakantiegevoel :evaw: Je zult zien dat als ik weer aan het werk moet (volgende week) dat het niet om uit te houden is zo heet :7

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:06

Voor vrijdag voorspelt men 33 graden hier! :oo

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:13

Kom maar op met die warme temperaturen.. hoe heter hoe beter!!!! 8-)

Ok dat klinkt fout

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:19

Nou, ik heb al maandenlang een zomergevoel, hoor :j . We hebben een prachtig voorjaar gehad en een fijne zomer. Vorig jaar was het veel natter. Dus ik weet niet zo goed wat iedereen nou eh.... zeurt. ;)
Vandaag heeft het hier ook alleen vanochtend een beetje geregend, vanmiddag bij de paarden was het gewoon warm.

Ik ben sowieso elke dag veel buiten en ik loop continu in t-shirt of topje, koud is het niet. Heb gisteravond en vannacht urenlang bij vrienden in de tuin gezeten, heerlijk!!! En doordat ik onder een schuin dak slaap met raam op het zuiden is het vrij warm op mijn slaapkamer en gaat het raam 's nachts lekker open.

Ik kijk helemaal niet uit naar de winter. Bah, weer vroeg donker, kou, iedereen leeft weer binnen. Niet mijn tijd van het jaar. Nee, ik geniet nog even van de zomervakantie (deze week wordt het ook weer lekker weer) en hopelijk wordt het ook een mooi najaar. :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:44

Karin schreef:
Weersverwachting voor de komende week gezien? Het schijnt vanaf woensdag 30+ te worden. ;)

*\o/*