Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
....
!). Ik heb wel net alle spullen voor zoonlief (15) ingepakt, die morgen 2 weken naar Sardinie gaat, dus ik heb iig deze zomer wel zonnenbrandprodukten in de hand gehad
.
. 
)

Ik kan de dagen/avonden niet tellen dat ik gezellig in de tuin heb gezeten, het is al bijna weken aan een stuk zonnig. Dan reken ik een paar regendagen niet mee.

En ik heb vandaag gehoren te kregen dat ik 15 tot 19 augustus ook nog naar Schotland ga!
wednesday schreef:tanya89 schreef:Ik dacht al dat ik de enige wasBij mij komt het gewoon door het slechte weer hoor, zou veel warmer mogen/kunnen zijn nu. Ga zometeen een nachtje naar zee, misschien helpt het
dan mag het daar mooi weer zijn anders zal het niet veel helpen! (eigen ervaring vorige week dagje naar de zee en het viel met bakken uit de lucht! Kortom bijna geen zee gezien...)

Dag vakantiegevoel
Je zult zien dat als ik weer aan het werk moet (volgende week) dat het niet om uit te houden is zo heet
. We hebben een prachtig voorjaar gehad en een fijne zomer. Vorig jaar was het veel natter. Dus ik weet niet zo goed wat iedereen nou eh.... zeurt.