Ik heb er een punt achter gezet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wietsje92

Re: Ik heb er een punt achter gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:01

Heb toen je topic ook gelezen, goed van je dat je voor je kind kiest, er lopen genoeg mannen op de aarde die waarschijnlijk wel normaal met je kindje om kunnen gaan

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 15:04

Zonnetje81 schreef:
Pascal schreef:
Tja en aangezien ik dus nu ook meerder malen aangegeven heb dat ik rust wil, en meneer mij bestookt met smsjes en mailtjes zegt voor mij genoeg dat hij dus toch niet gaat veranderen.
Hij had zelfs me vader en zus een smsje gestuurd of die niet eens met me konden praten.
Dacht toch echt dat ik oud en wijs genoeg was om me beslissingen zelf te maken...

Goh herkenbaar :Y) zelfs zijn moeder heeft mij ooit gebeld.... Hoezo kinderachtig op het moment dat het te laat is terwijl ze het eerst zelf in de hand hadden?

Had ook eigenlijk wel een smsje of telefoontje van zijn moeder verwacht hoor :+
Niet dat ik die beantwoord had hoor!!
Nu pas door hoe heerlijk dit is, weer gaan en staan waar je zelf wilt, zonder rekening te houden met iemand (op me zoontje na dan natuurlijk ;))

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:07

Sterkte de komende periode en veel leuke dingen doen met je kind. Deze aandacht hebben jullie nu beiden hard nodig.

SarahLynn

Re: Ik heb er een punt achter gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:09

Je hebt hem meerdere keren gewaarschuwd, waarschijnlijk was het ook duidelijk voor hem.
Hij heeft er niks aan gedaan, dus ik vind het een goede en dappere beslissing! :D