Ondeugende en brutale monteur!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:15

Nee idd ghani ik en mn moeder vinden het aan de ene kant ook best grappig hoor . Voor derest heeft hij het best netjes gehouden
maarja het hoord natuurlijk niet als monteur ;) Had ook een jongen kunne zijn die ik helemaal niet knap vond ofzo dan had het niet zo goed gevallen . Ik heb hem in elk geval gelijk op zn plaats gezet en dat vind ik wel eventjes voldoende

Kimberley84

Re: Ondeugende en brutale monteur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:17

ik had een klacht ingediend!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:17

Amy77 schreef:
Wauw, wat een eikel..die heeft de te vaak naar p*rno gekeken, hahaha, hoe clicheverhaal dit :P

Zou er dus mooi een melding van maken, vind dit echt niet kunnen..en dan nog de opmerking "waar was je de hele dag?" houd ie je in de gaten ofzo? Krijg er de griezels van, brr.

Sommige mannen kijken daar idd een beetje te veel naar ja meschien dattie daarom dit baantje ook had gekozen :P
Ik woon in een soort van hofje met verschillende woningen tussen hekken enzo en hij moest dus bij meerdere huizen werken , denk dat hij in zn pauze nog heeft aangebelt bij mij aan de deur maarja mams was werken en ik was weg naar het paard dus me fiets stond er ook niet. denk dattie het idd in de gaten heeft gehouden hahaha