Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), moet je gewoon goed nadenken voordat je iets gaat ondernemen. En natuurlijk heeft iedere ouder wel eens dingen die net goed gingen, maar op het gebied van verkeer zou dat toch echt niet moeten! Zekerheid voor alles! dots83 schreef:niet echt verstandig nee, maar als ik mijn moeder hoor, dat ik vroeger gewoon in de bak van de kinderwagen lag die los op de achterbank stond...zo gingen de kids vroeger mee in de auto, toen waren er nog geen autostoeltjes...vast dezelfde generatie als mijn moeder

dots83 schreef:niet echt verstandig nee, maar als ik mijn moeder hoor, dat ik vroeger gewoon in de bak van de kinderwagen lag die los op de achterbank stond...zo gingen de kids vroeger mee in de auto, toen waren er nog geen autostoeltjes...vast dezelfde generatie als mijn moeder

Dagmar_k schreef:Ik moet eerlijk zeggen, en misschien stoot ik TS of anderen er enorm mee voor de kop, maar ik vind dat je allereerst dankbaar mag zijn dat schoonmoeder op wil passen.

Want dat was volgens mij ook de insteek van het verhaal 
) en nu is het weer goed.Utrolig schreef:dots83 schreef:niet echt verstandig nee, maar als ik mijn moeder hoor, dat ik vroeger gewoon in de bak van de kinderwagen lag die los op de achterbank stond...zo gingen de kids vroeger mee in de auto, toen waren er nog geen autostoeltjes...vast dezelfde generatie als mijn moeder
maar toen reden ze ook niet zo hard!!!
geen gordel of wat of touw .. dus hard door de bocht en hup daar ging je
Caye schreef:ze hadden stoeltjes met haken die je achter de bank kon hakengeen gordel of wat of touw .. dus hard door de bocht en hup daar ging je
![]()
Ik ben van 1980 en ik werd los in auto gezet of in bovenstaand stoeltje.. OF in de wandelwagenbak
Marcato schreef:Inderdaad, op het moment van openen van dit topic was ik even geirriteerd. Nu (alweer 2 dagen later) ben ik echt niet boos meer. Ik wilde mijn frustratie even kwijt (das ook het fijne van een forum zoals bokt) en nu is het weer goed.
Uiteraard heb ik het eea normaal besproken met mijn schoonmoeder en zij begreep me gelukkig wel. Ze deed het natuurlijk niet uit kwade wil.
Wat betreft het zorgen voor spullen voor je oppas, daar ben ik het natuurlijk mee eens. Maar zoals ik al eerder schreef, ik neem ALTIJD de benodigde spullen mee. Alleen uitgerekend deze ene keer niet...