Wildgirl schreef:ken je het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes?
Ja?
Nou blijkbaar niet want dit bloemetje wil jou niet als bijtje
en zo kunnen we nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren doorgaan
Achgossie, die vind ik echt zielig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hahaha
. Citaat:Hey luister es, je hoeft nooooit sorry te zeggen voor wat je voelt he! Dat is JOUW gevoel namelijk en daar heeft niemand iets over te zeggen. Het is alleen jammer dat het niet wederzijds is, maar je hoeft je echt niet te verontschuldigen, schamen of wat dan ook.
ok?
Citaat:***
Maar wel goed dat je hebt gezegd dat het niet wederzijds is 
Heb mijn huidige vriend (Die ik op dat moment nog niet goed kende) gevraagd of hij wilde helpen, want het drong telkens niet echt door
(Ze waren vrienden)
Maar persoonlijk he ik vaker meegemaakt dat het een rol is wat ze spelen dan dat ze het echt niet begrijpen.. Mindfields schreef:Oooh wat voel ik mij slecht...ik heb hem dit dus teruggestuurd:Citaat:Hey luister es, je hoeft nooooit sorry te zeggen voor wat je voelt he! Dat is JOUW gevoel namelijk en daar heeft niemand iets over te zeggen. Het is alleen jammer dat het niet wederzijds is, maar je hoeft je echt niet te verontschuldigen, schamen of wat dan ook.
ok?
Waarop hij dit terugstuurde:Citaat:***
Ik ga NU op zoek naar een cursus minder emotioneel bezig zijn met anderen.(ach nee, dan kan ik mijn werk ook niet meer goed doen...)
Romyv schreef:tjah.. je weet het niet he.. er zijn ook mannen die zich juist zo zielig gedragen en lopen te janken om aandacht te krijgen.. Iedere vrouw krijgt meedelijden en zal lief voor hem zijn, dus waarom dat gedrag veranderen?
Misschien heeft die echt geenr uggengraat en begrijpt die het leven niet hoor.. Ik ken hem niet, dus oordeel er niet overMaar persoonlijk he ik vaker meegemaakt dat het een rol is wat ze spelen dan dat ze het echt niet begrijpen..
. Maar de emmer koud water staat paraat
.