Ik heb het dus een paar dagen uitgeprobeerd, en .. als ik eerlijk ben: het werkt niet. Wespen hebben er maling aan hoe ik ruik. Ik word op stal nog steeds dagenlang getreiterd en achtervolgt door wespen, het word zo frustrerend. Je krijgt niet waar voor je geld hoor, ze beweren dat wespen met byebites uit je buurt blijven, maar dat is niet waar. Elke dag zit er wel een wesp op me, en me angst word steeds groter. Zo groot, dat ik vandaag snel me paard heb gepoetst, een uur heb gereden, en gelijk weer naar huis wou vanwege de wespen. Ik ren als een maloot over het erf naar de stallen want daar zitten ze niet. Echt... mijn angst groeit langzaam uit naar een fobie, en ik gedraag me op stal echt als een ware idioot
Alleen maar voor wespen.. Geloof dat ik nu wel hulp moet gaan zoeken om er van af te komen 
Wat wél werkt... Haha, ik heb Bremsenbremse vliegenspray voor me paard op mezelf gespoten
gek genoeg wisten de wespen niet hoe snel ze uit mijn buurt moesten komen
Ik stonk wel een uur in de wind naar teer en weet ik veel wat. Geen succes dus.. Ik sta liever relaxte buiten een sigaretje te roken en me Redbull te nuttigen tussen de wespen, dan dat ik op de vlucht sla en me blikje en sigaret na 2 haaltjes op de grond gooi en naar binnen ren.