Hekel aan vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:40

Ik heb er ook een hekel aan ik kan en wil mijn dieren niet missen, gelukkig zegt het mijn vriend ook niets:) Wij gaan dagjes weg, gister bij mijn moeder op de camping geweest, eergister met de boot het meer op, jetskieen, naar de paarden met de hond wandelen, en lekker thuis zijn. Ook ik vermaak me prima in mijn vakantie.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:44

Ik snap wel dat mensen het niet leuk kunnen vinden. Zelf vind ik vliegen verschrikkelijk, maar als ik eenmaal aangekomen ben.. heerlijk :D die vrijheid, 24/7 lol hebben en de hele dag zon, savonds uitgaan.. geweldig :+:

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:51

Ik deel mee hoor!!
Het liefste heb ik gewoon altijd hetzelfde ritme :o
Heb nu wel 2 weken vakantie opgenomen, maar anders was ik nu echt kapot geweest denk ik (4daagsefeesten en zwarte cross...)
Maar ik ga niet echt op vakantie! Blijf gewoon lekker thuis bij mijn beestjes :+: Dat is betere ontspanning voor mij als op vakantie gaan denk ik :o

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:08

Wij zijn de laatste 7 jaren ieder jaar naar Amerika/Canada gegaan, met uitzondering van vorig jaar toen we naar Wales gingen. Dus ik ga nog met plezier met mijn ouders mee, ookal ben ik bijna 19 :j Mijn broer is 21 en die gaat ook nog altijd mee. Ik vind het net héérlijk om eens even een paar weken weg van alles te zijn en gewoon van de natuur te genieten. Als het nu Italië of Frankrijk was zou ik wel twee keren denken.

Ik heb er trouwens geen problemen mee ofzo. Natuurlijk mis ik mijn vriend wel en tijdsverschillen en jetlags suck big time, maar ik slaap al genoeg in mijn eigen bed :+ En ik heb nog altijd de eigenares van mijn bijrijdpaard die hem uitstekend verzorgd.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 17:14

Ik, maar dit jaar bof ik!
We gaan "maar" 25 kilometer hiervandaar in een huisje.
Dus ik kan gewoon nog naar mijn verzorgpaard fietsen.
Scheelt heel veel voor mij.
Ouders helpen niet echt....

"Ja maar op de camping is ook een manege."

Joh, ik zal gaan betalen om daar onder begeleiding stap ritjes met duitse toeristen te gaan makken. _-:(