24 uur in de bus.. Hoe te 'survivalen'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Re: 24 uur in de bus.. Hoe te 'survivalen'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 09:40

Ik heb hierboven uitgelegd dat ik de mogelijkheid wel had, maar ik moet dan nog een heel eind op eigen kracht naar Sort komen, en dat is niet zo gemakkelijk. Daarbij wil ik het ook niet, want dan zou mijn vriendin alleen moeten.. En al dat geregel nu nog voor we gaan.. Het is ook geen regelrechte ramp, maar ik zie er wel tegenop :j Als het écht zo erg was had ik hem niet geboekt namelijk :)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:41

Ik kon ook nooit slapen in bus/vliegtuig, maar ik heb voor mezelf de oplossing gevonden :)*

Men neme een nekkussentje, oordopjes en een vest/trui zodat je het warm genoeg hebt (airco in de bus?)

Ga wat onderuit zitten en denk gewoon: "even lekker hangen, ik hoef niet perse te slapen maar dan rust je toch uit". Vaak dommel je dan wel even weg.
Ik slaap zo geen uren achter elkaar, maar het scheelt wel. (je moet jezelf ook een beetje verbieden je ogen te openen ~~}> )

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:46

Het valt echt reuze mee die reis! Tenminste mij wel, ik zag er ook reuze tegenop maar uiteindelijk vond ik het juist wel leuk en gezellig met iedereen. En je ziet ook waarschijnlijk prachtige omgeving als je in de bus zit, wauwie daar heb ik het meest van genoten lekker naar buiten staren, prachtig :D

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 09:50

Ik zet net cabaret op :)*
*houdt mp3speler in de aanslag

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:53

Oe dit topic ga ik in de gaten houden, ik in augustus naar tsjechie reizen in een bus := en dan ben ik ook nog is een wagen ziek persoon dus ik zal vol gepompt zitten met pilletjes :') en ik zie het ook wel mijn BFF zit toch naast me dus dat komt wel goed!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:59

Filebingo, kleurenbingo of nummerbordenbingo.
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet.
Ik ga op vakantie en neem mee.
Spelletje waarbij je een thema bedenkt en vervolgens iedereen een naam/plaats/woord moet bedenken wat begint met de laatste letter van het vorige woord :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:57

Pfoe, 24 uur is wel lang zeg.
Ik zou inderdaad een stapel tijdschriften meenemen, en dan misschien tijdschriften met leuke weetjes, zoals Psygologie en Quest. :)
En een pakje kaarten, dan blijf je ook wel lekker bezig, en je bent zo weer een uur verder.
Vergeet je kussen niet! Ik kan ook alleen slapen in de bus als ik m'n eigen kussen bij me heb.

Heel veel plezier! :D