Wat te doen? Auto en vakantie..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:49

Marilla schreef:
Nou, geloof het of geloof het niet.. Ik vind het zelf bizar..
Ik ben naar Texel gereden en naar huis (sowieso naar Den Helder al 2 uur) en hij heeft he-le-maal niets gedaan!!
Ik ben 2 dagen thuis, en ja hoor, daar ging ie weer :')

Nou das raar! Haha! Maar beter dat ie 't pas thuis weer deed. Ik had een fiat cinquecento.. Achteraf te hylarisch ook altijd op 't zelfde punt dat ie 't niet meer deed oid.. Gelukkig maar want ik reed dankzij stage behoorlijke stukken.
Deze auto had dezelfde soort klachten en die had iets met 1 vd bougies als ik het goed kan herinneren.. Btje jammer dat als je zoiets laat maken een paar weken later weer iets anders stuk is.. Ik heb nu een nieuwe toyota aygo. Niet duur bij aanschaf en super zuinig. En het grootste voordeel... Ik schiet niet bij elk geluidje in de stress :D

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 19:01

berdien85 schreef:
Nou das raar! Haha! Maar beter dat ie 't pas thuis weer deed. Ik had een fiat cinquecento.. Achteraf te hylarisch ook altijd op 't zelfde punt dat ie 't niet meer deed oid..

Bij mij is het ook op 1 weg dat ie zo raar doet. Misschien ligt dat aan de snelheid ofzo. Mijn vriend denkt al dat ik het express doe, maar ik ga niet voor m'n lol zitten schudden in een auto ;)

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:03

Marilla schreef:
berdien85 schreef:
Nou das raar! Haha! Maar beter dat ie 't pas thuis weer deed. Ik had een fiat cinquecento.. Achteraf te hylarisch ook altijd op 't zelfde punt dat ie 't niet meer deed oid..

Bij mij is het ook op 1 weg dat ie zo raar doet. Misschien ligt dat aan de snelheid ofzo. Mijn vriend denkt al dat ik het express doe, maar ik ga niet voor m'n lol zitten schudden in een auto ;)

Hahaha nee dan zit je met zweethandjes in de auto denk ik? Had ik ook altijd! Raar hoor die auto's..