Wat bedoelt hij hiermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 13:41

Nou, ik heb hem ruim een uur geleden een mailtje terug gestuurd (eerst door bedouin laten keuren ;) ) Met daarin dat ik begreep da hij het mailen nu wat dubbel voelt voor hem, ik dat jammer vind maar als hij het met dat meisje een kans wil geven, hij daarvoor moet gaan! Nog geen reactie en ik vermoed zomaar eens dat die ook niet meer komt .... :\

Alja

Re: Wat bedoelt hij hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:01

wat niet is kan nog komen.....

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:07

Uthrick, is je vermoeden juist geweest, of heeft hij toch nog wel een reactie gestuurd?
Ik blijf toch nog steeds kijken of er een nieuw bericht van jou onder deze thread staat.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:13

Ben ook wel heel benieuwd hoe het is afgelopen := ?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 10:20

Ik had gister een kortmailtje van hem, dat hij waarschijnlijk nog wel een keer met het meisje gaat afspreken en vind daarom dat hij het niet kan maken om nog met mij te mailen.
Verder dat hij het fijn vind dat ik het begrijp maar aan de andere kant vind hij dit nu ook jammer omdat hij het mailen met mij ook leuk en gezellig vond.

Tsjah... wat mij betreft is het klaar hoor. Ik ga niet zitten afwachten of het wat wordt met dat meisje en als dat niet het geval is, hopen dat hij dan wel weer wil mailen. Ik heb dan ook (nog) niks terug gemaild.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:24

-O-
Vind 'm trouwens wel fijn eerlijk. Maar zou als ik jou was ook niet meer reageren denk ik.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:27

Waarom kunnen mannen nou nóóit gewoon iets doen omdat het gezellig is :')
Als het mailen leuk en gezellig is en jullie beide ermee accoord gaan dat t vriendschappelijk blijft, zie ik er geen probleem in, al trouwt ie met dat andere meisje :')

Ik had dr ook zo 1, keer samen heel dronken geworden en gezellige avond gehad en sindsdien kunnen we geen vrienden meer zijn, denkt hij :+ Dat je echt denkt.. want een man en vrouw kunnen het idd niet gezellig hebben zonder dat er wat achter zit????

Maar idd Utrick, als hij t allemaal te lastig vindt, dan maar niet, je moet idd niet afwachten hoe en wat met die ander en dan als 2e keus weer beschikbaar zijn..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 13:27

Wat eerlijk zeg. Vind het wel goed dat hij het zo oppakt. Ik zou ook niet meer op hem wachten, lekker verder gaan...

Noukie, misschien vind hij ts echt heel leuk :) . En wil hij er voor 1 gaan, dan lijkt het me ook niet echt fijn om in stand te houden.