Het leed wat 'mannen' heet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Het leed wat 'mannen' heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:38

wat een zak van een kerel zeg!
wel de lusten en verder niks...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:52

reininglover schreef:
Romyv schreef:
:?

Dit ga je niet menen!!! Had die dat niet eerder kunnen bedenken!? Snap er niets van, dan spreek je je gevoelens toch niet!? |o

Echt waar :) Hij zit nu zo in de knoop dat hij al een week op kamp is en geen tijd heeft gevonden om mij een berichtje te sturen :z
Ik had hem zelfs nog gevraagd of hij zeker was toen hij me probeerde te zoenen ed,
De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is 'mannen zijn dom' :D

wanna be hetero!!!! ;)

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:11

Citaat:
Soms denk ik, was ik maar lesbisch, ik snap mannen echt niet.

Haha, dat denk ik ook heel vaak.. Was een stuk makkelijker geweest..
Had een jaar geleden een eenmalige date met iemand gehad, daarna niks meer gehoord. Nu nam die 2 week geleden contact op dat hij nu serieuzer was en me graag wilde zien. Twee keer afgesproken, was erg gezellig en nu hoor ik niks meer spontaan van hem. Kan nog net als ik geluk heb een reactie op mn sms af. Zit ik weer met een rotgevoel. Blijkt hij trouwens ook nog in het tussenliggende jaar een kind te hebben gekregen die inmiddels 8 maand is.. :S

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:24

Tjaldur schreef:
Misschien ligt het dan toch aan mij, want ik schijn ze nooit te zien! Op 1 of andere manier voel ik me altijd aangetrokken door mannen die mij niet willen. Ik word vast zo'n oude vrijster die op haar 50e met zo'n vrijgezellencruise meegaat ;)

Boek mij ook al maar die cruise! We krijgen vast een fikse korting als we zo vroeg boeken :Y)
Ach mannen... Zwijg me ervan. Een paar dagen geleden kwam ik er achter dat mijn scharrel al 2,5j een relatie heeft.
5 maanden gelogen tegen mij, 5 maanden zijn vriendin bedrogen en belogen... En dat blijkt allemaal maar doodnormaal te zijn!

Momenteel mogen ze van mij diep zakken, en er in stikken :)

Gelukkig bestaan er ook leuke, eerlijke, ... mannen, alleen lijk ik die ook nooit te vinden :D

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:39

Romyv schreef:
Mannen met een relatie, die zijn altijd zoveeeel aantrekkelijker!!!! :x

Ik dacht dat ik de enige was..........
Op de 1 of andere manier schijn ik dat soort mannen aan te trekken. Of ze zijn onbewust gewoon leuk. Of ik ben onbewust nog niet toe aan een relatie en daarom kies ik ze uit ;)

Enne, ik meld me alvast aan voor de cruise hoor :D

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:34

Nou dat wordt wel een hele drukke cruise zo. En alleen maar vrouwen. :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:49

geen cruise voor mij hoor, hang alleen maar over de rand te kotsen ;)

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 16:18

TS: Wat een herkenbaar verhaal!

Nadat ik 2.5 jaar een relatie heb gehad. Kreeg ik contact met een andere jongen. In de tijd dat ik nog een relatie had, had hij geweldige praatjes. " als je bij hem weg bent, ga ik voor jou". " je word van mij" " ik ben gek op jou " etc. etc. Nadat mijn relatie uit ging, zagen we elkaar zo ongeveer zes week lang elke dag. Op een gegeven moment, liet hij gewoon niets meer van zich horen. Zonder reden, helemaal niets! Ik snapte er geen bal van. Hij had al vaker aangegeven dat hij niks vast wou etc etc. Erg begrijpelijk aangezien hij net ook een relatie van 5 jaar achter de rug had. Ik wou ook 'niets' vast, ik had tenslotte ook net twee en half jaar vaak alleen maar 'mot' gehad. Maar om dan zomaar in een keer niks meer van zich te laten horen? Ik heb hem toen vijf weken niet meer gezien. Tot ongeveer een week of vijf terug: Hij smste of ik naar het plaatselijke cafe kwam. Ik ging daar heen, en uiteindelijk kwam ik met hem weer thuis. Dit gebeurd nu zo ongeveer wekelijks. Heb ik afgelopen vrijdag met mijn dronken kop gesmst, of die wel eens aan me denkt. Smst die eikel: Ja maar ik ben al een hele tijd gek op een ander meisje. Ik word hier even afgedankt als tweede keus. Ik heb hem terug gesmst: Blijkbaar ben je wel ontzettend gek op haar, blijkt wel dat je elk weekend bij mij in bed ligt. EIKEL. Daarna niks meer terug gekregen. Ik hoop zo dat ik het nu ga volhouden. Die eik*l is me niet waard. Maar ik ken mezelf, als ik hem weer zie.. ze lieve praatjes weer klaar heeft staan.. Neem ik hem zo weer mee naar huis.

Oke. conclusie: Ik ga ook mee met de cruise.
Alhoewel ik pas over 30 jaar 50 ben.
Hahahaha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 16:33

Ik heb ook wel mijn fair share gehad := Een gozer die die ene avond achteraf een "vergissing" en "impulsieve actie" noemde en het op de hoeveelheid alcohol stak (terwijl hij helemaal niks had gedronken, de sukkel :') ), dan nog eentje die zich er niet goed bij voelde dat we elkaar nog maar een maand kenden en helemaal emo begon te doen over zijn gevoelens (ik bedoel, dude, je bent een kérel). Ohja, en dan nog een jongen die ik op een festival had leren kennen maar die in Ierland woonde. Die 2 dagen waren wel leuk, achteraf nog gesms't maar hij bedoelde het allemaal een béétje serieuzer dan ik :+

Gelukkig heb ik 8 maanden geleden wél een leuk exemplaar in de wacht gesleept :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:01

Uppojono schreef:
Citaat:
Soms denk ik, was ik maar lesbisch, ik snap mannen echt niet.

Haha, dat denk ik ook heel vaak.. Was een stuk makkelijker geweest..

Nou, nee hoor. :D
Er bestaan net zo goed ellendelingen van vrouwen... ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:08

Reininglover, dat is echt een idiote actie van die gozer zeg! Ik weet niet zo goed hoe ik gereageerd had :+... Waar haalt-ie het lef zowiezo vandaan?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:26

Ooooh, wat een heerlijke herkenbare verhalen allemaal :oo

Wellicht een idee om dat cruiseschip gewoon gezamenlijk aan te schaffen en exploiteren?

Ik heb mijn buik er inmiddels al jaren vol van (gehad, letterlijk ook) en ben heel blij met mijn scharrelbestaan.
Leuke is, mijn ene scharrel hangt toch wel erg aan me, zonder dat ik dat wil. Zodra er ook maar enige vorm van claimgedrag wordt vertoond ren ik heul heul heul hard weg :+

Dus er zijn ook vrouwen die zo in elkaar zitten ;)

Mijn andere scharrel vind ik dan weer leuker, maar die is hetzelfde zoals ik, we spreken elkaar wel als het nodig is :+ Handig, not!

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:45

Mientjeuh schreef:
Ik heb ook wel mijn fair share gehad := Een gozer die die ene avond achteraf een "vergissing" en "impulsieve actie" noemde en het op de hoeveelheid alcohol stak (terwijl hij helemaal niks had gedronken, de sukkel :') ), dan nog eentje die zich er niet goed bij voelde dat we elkaar nog maar een maand kenden en helemaal emo begon te doen over zijn gevoelens (ik bedoel, dude, je bent een kérel). Ohja, en dan nog een jongen die ik op een festival had leren kennen maar die in Ierland woonde. Die 2 dagen waren wel leuk, achteraf nog gesms't maar hij bedoelde het allemaal een béétje serieuzer dan ik :+

Gelukkig heb ik 8 maanden geleden wél een leuk exemplaar in de wacht gesleept :D

Oja hahahaha de emo-kerel!! Zo ééntje heb ik er ook gehad, helemaal lopen zeuren dat ie "niet wist wie die was" bladiebladiebla. We gingen toen een maand met ellaar om... :+

Sinds hem heb ik ook eigenlijk niemand meer gehad. Hij heeft me zo afgeschrikt wrs hahaha ;) En scharrels, nah, te vermoeiend.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:53

Mannen die beset sijn, het liefst ook nog samen wonen en plannen hebben voor kids :j :')
Stomme is alleen dat wanneer se vrijgesel sijn se half niet meer so aantrekkelijk sijn :')

Ik heb wel 1 ''erg'' blauwtje gelopen, paar weken lang met 'm omgegaan, vooral leuke nachten gehad, en opeens hoorde ik niet meer. Ik een sms gestuurd met wat is er dat je nu niets meer van je laat horen, krijg ik terug: Snap dat dan, ik heb je gewoon gebruikt/geplayed...
Au... :oo

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:18

Jemig dat is wel heel hard.. Wat een eikel zeg..

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 15:28

Ohoooo Nijn! Dan valt die van mij nog mee! Sjee, wat een hufter!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:07

Griebels Nijn! :oo

Ik zou echt uit zijn op wraak. Wat een smeerwatje!! _-:( _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:14

Wat zijn 'emo'-kerels?

Als dat mannen zijn die wèl hun gevoelens tonen en uit durven te spreken is dat toch juist goed? Ik dacht dat nr. 1 klacht van vrouwen juist is dat mannen dat te weinig doen. ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:15

En toch is het van nature zo dat mannen dat niet horen te doen. Wij dames doen dat volgens hun al te veel..

En ach.. Het is gewoon nooit goed ;) zo kun je het ook bekijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:19

Dat laatste is een goede conclusie denk ik. ;)

Ik vind een man die zijn gevoelens laat zien helemaal geweldig, misschien juist wel omdat ik dat zelf (nog) te weinig doe. Dan zou het een beetje in balans zijn. ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:24

RedPassion schreef:
Wat zijn 'emo'-kerels?

Als dat mannen zijn die wèl hun gevoelens tonen en uit durven te spreken is dat toch juist goed? Ik dacht dat nr. 1 klacht van vrouwen juist is dat mannen dat te weinig doen. ;)

Een man hoeft van mij niet zo zijn gevoelens te overanalyseren zoals hij dat deed :+

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:02

mijn favourite quote:

"Women may be able to fake an orgasm....but men can fake whole relationships"

by Sharon Stone :D

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:42

Leuk onderschrift voor bij je msn.. :P

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:51

Naah ik meld mij ook voor het cruiseschip! Zie mijn topic [LZP] Verliefd!
Mannnennnn grrrr, en het probleem is dat diegene mij interressant vinden, ik niet datzelfde voor hen voel....

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:04

Oh, zo true! Zijn ook echt te foute mannen in dat geval. Tenminste, in mijn geval werkelijk altijd..

*zucht*.. Ik kom nooit meer aan een man, bah.. :(:)