Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
reininglover schreef:Romyv schreef:![]()
Dit ga je niet menen!!! Had die dat niet eerder kunnen bedenken!? Snap er niets van, dan spreek je je gevoelens toch niet!?
Echt waarHij zit nu zo in de knoop dat hij al een week op kamp is en geen tijd heeft gevonden om mij een berichtje te sturen
![]()
Ik had hem zelfs nog gevraagd of hij zeker was toen hij me probeerde te zoenen ed,
De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is 'mannen zijn dom'
Citaat:Soms denk ik, was ik maar lesbisch, ik snap mannen echt niet.
Tjaldur schreef:Misschien ligt het dan toch aan mij, want ik schijn ze nooit te zien! Op 1 of andere manier voel ik me altijd aangetrokken door mannen die mij niet willen. Ik word vast zo'n oude vrijster die op haar 50e met zo'n vrijgezellencruise meegaat

Romyv schreef:Mannen met een relatie, die zijn altijd zoveeeel aantrekkelijker!!!!
Een gozer die die ene avond achteraf een "vergissing" en "impulsieve actie" noemde en het op de hoeveelheid alcohol stak (terwijl hij helemaal niks had gedronken, de sukkel
), dan nog eentje die zich er niet goed bij voelde dat we elkaar nog maar een maand kenden en helemaal emo begon te doen over zijn gevoelens (ik bedoel, dude, je bent een kérel). Ohja, en dan nog een jongen die ik op een festival had leren kennen maar die in Ierland woonde. Die 2 dagen waren wel leuk, achteraf nog gesms't maar hij bedoelde het allemaal een béétje serieuzer dan ik 
... Waar haalt-ie het lef zowiezo vandaan? 

Handig, not! Mientjeuh schreef:Ik heb ook wel mijn fair share gehadEen gozer die die ene avond achteraf een "vergissing" en "impulsieve actie" noemde en het op de hoeveelheid alcohol stak (terwijl hij helemaal niks had gedronken, de sukkel
), dan nog eentje die zich er niet goed bij voelde dat we elkaar nog maar een maand kenden en helemaal emo begon te doen over zijn gevoelens (ik bedoel, dude, je bent een kérel). Ohja, en dan nog een jongen die ik op een festival had leren kennen maar die in Ierland woonde. Die 2 dagen waren wel leuk, achteraf nog gesms't maar hij bedoelde het allemaal een béétje serieuzer dan ik
Gelukkig heb ik 8 maanden geleden wél een leuk exemplaar in de wacht gesleept
En scharrels, nah, te vermoeiend.