Leuk beloftes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_evelien_

Re: Leuk beloftes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:02

Hee meid,
ik las net je laatste berichtje en vindt het echt belachelijk zoals jou "vriendin" nu doet..
ik zou er net als jij helemaal klaar mee zijn.

ik herken je probleem wel, ben ook single en de vriendinnen die ik heb hebben ook allemaal een relatie of getrouwd.
zou best met je mee op vakantie willen, maar ik moet nog 3 weken werken..
maar ik zou zeggen ga er lekker even tussen uit!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 12:10

Nou meiden, ik heb geboekt hoor!! Ik heb helemaal geen zin meer om met haar op vakantie te gaan.

Ga liever met een stel onbekende singles van mijn leeftijd een week zeilen langs de Griekse eilanden!!
Heb een meezeilvakantie geboekt bij Berendbotje. Je gaat dan met max. 8 personen (meeste single tussen 25-35 jaar) een week lang elke dag van eiland naar eiland zeilen. Onderweg dolfijnen spotten, mooie baaien aandoen waarin je gaat zwemmen of snorkelen en 's avonds een haventje om visjes te eten.

Heerlijk! Lijkt me veel gezelliger dan met M op vakantie te gaan!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:12

Klinkt als een hartstikke leuke vakantie die je geboekt hebt :j
Ik vind het super dat je voor jezelf kiest en lekker gaat genieten in Griekenland :j Laat M het maar even uitzoeken, daar zou ik echt geen energie meer in steken.

Alvast een hele fijne vakantie gewenst! :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:05

wow dat klinkt als een fijne vakantie, wil ook mee :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:24

Wat goed zeg!! Heel veel plezier alvast, klint echt super!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:29

Zo heb ik ook een ´vriendin´ gehad. Ze zat al heel lang te zeuren dat een gezamelijke vriendin van ons nooit meer tijd voor ons had sinds ze een vriend had. Een tijdje daarna kreeg ik ook een vriend, maar heb ik haar uiteindelijk niet laten vallen. Ze vertelde me vaak dat ze het goed van me vond dat ik haar tenminste niet liet vallen en dat ik ook nog tijd voor haar had etcetc en zei dat ze dat zelf ook nooit zou doen als ze een vriend zou krijgen.
Na een jaar kreeg zij ook een vriend en sindsdien liet ze iedereen vallen voor hem. Het was haar eerste serieuze vriend, en ik snap goed dat ze veel met hem wil optrekken, maar haar eigen woorden weer ´terug´ nemen kon ik niet zo goed tegen. Heb haar een keer verteld wat ik er vond hoe ze met me omging, ze vond dat ik gelijk had en zou meer tijd met me doorbrengen, uiteindelijk is dit twee weken goed gegaan en toen was alles weer zoals vanouds... Heb het toen maar gelaten... Heb genoeg andere vriendinnen die wél tijd voor me hebben!

Vind het super van je dat je hebt besloten om ´alleen´ op vakantie te gaan! Veel plezier!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 11:05

Bedankt allemaal!
M heeft nog steeds niet gebeld, maar ze zal het wel zien op mijn www van hyves dat ik volgende week zeilen ben haha!

Mochten jullie zelf een keer in de situatie zitten dat je alleen op vakantie moet dan denk ik dat zo'n meezeilvakantie echt heel erg leuk is. Je gaat dan nl. in groepjes van max. 8 personen en de leeftijd is rond de 30 jaar. 45% man en 55% vrouw.

Vaak zijn singlereizen actief of een rondreis en geen zonvakantie. Dan is zo'n zeilvakantie een goed alternatief!

PS misschien kunnen we volgend jaar wel een Bokt-(single)reis organiseren!

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:56

Hee meis,

ontzettend veel plezier gewenst!!
En een Bokt-(single)reis lijkt me geweldig ;)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 20:32

haha! ja die komt er volgend jaar!

Gaan we een zeilschip huren met een paar lekkere matrozen!

Ik ben blij dat ik dus geboekt heb.

Vanavond kwam M. even onverwachts langs. We hebben het gelukkig allemaal normaal uitgepraat, maar ze vertelde wel dat ze met haar scharrel op vakantie naar Zeeland gaat.

Ik zei dat ik de bui al zag hangen en dus mijn eigen plan al had getrokken. Dat vond ze heel erg sterk van mij, zeker omdat ik alleen op reis ga. Dat zou zij niet durven.

Maar goed, ik heb eerlijk verteld hoe ik de laatste paar weken beleefd heb en zij heeft ook eerlijk verteld dat zij de afgelopen weken bij hem gelogeerd heeft en verder niet meer thuis is geweest. Dat ze niet verliefd is en het eigenlijk erg saai is met hem omdat ze nooit iets ondernemen, maar dat ze dit gewoon even nodig heeft (te ervaren hoe het is om met een man 'samen te zijn'). Ik zei dat ik dat echt wel begrijp en dat ze dat ook vooral moet doen, dat ze er vooral veel van moet leren en voor zichzelf na moet gaan wat zij leuk vindt en waar zij zich fijn bij voelt.

Dat ik gewoon even boos was omdat ik steeds contact opnam en zij niet. Dat begreep ze, ze kende het zelf immers maar al te goed.

Afijn, we hebben afgesproken dat we na onze vakanties (zij gaat een week later) weer leuke dingen met elkaar gaan doen.

We hebben er heel fijn en open over kunnen praten, vooral omdat we allebei dezelfde situaties kennen (graag een relatie willen etc).

Ben blij dat alles nu uitgepraat is voordat ik wegga. Anders had ik niet zo'n lekker gevoel gehad.

(PS ze belde aan met een doosje Yves Rocher, dus ik keek ernaar en ze zei "ooh dat is niks". Ik denk dat ze het voor mij gekocht had maar omdat ik meteen heel erg relaxed en normaal tegen haar deed ze het misschien niet durfde te geven. We hebben er een paar uit gegeten en toen is ze weer met het doosje richting haar scharrel gegaan onder het mom van "ja ik dacht laat ik wat lekkers halen en kwam toen langs jouw huis dus heb even bij je aangebeld" ;-).)